دانلود پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 974
  • بازدید دیروز : 469
  • بازدید کل : 3321496

پیوند ها

تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM


تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پروژه تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک پژوهش مفید در زمینه تحلیل نرم افزاری و طراحی میباشد و در 6 فصل تنظیم شده است.این پایان نامه با معرفی نرم افزارCRM و سپس طی تمامی مراحل پیاده سازی نرم افزار انجام شده و از مستدات پروژه تصویر موجود است.شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 188صفحه برای رشته کامپیوتر در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته ٔ یادآوری است که پروژه از ابتدا تا آخر ویرایش وتنظیم , فهرست گذاری  کامل شده وآماده تحویل است. 

چکیده

هدف کلی از انجام این پروژه اشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی یک سیستم نرم‌افزاری برای آن می باشد. در این پروژه ابتدا به بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پرداخته می شود. CRM یک راه حل جامع برای شناسایی ،جذب و حفظ مشتریان می باشد.در واقع مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود اوری بیشتر است.در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرایند های فروش و خدمات می گردد.نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثر ارتباط مشتری می شوند.CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن اوری استفاده می کند دارای رهبری ،استراتژی و فرهنگ درستی است.CRM به تغییر در فرایند ها ،سیستم ها و فرهنگ یک سازمان نیاز دارد تا از محصول محوری به مشتری محور روی اورد. در فاز دوم یک سیستم با عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی ،که زیر مجموعه ای از یک سیستم CRM می باشد مورد تجزیه ،تحلیل ،طراحی و پیاده سازی قرار گرفته است. در این فاز پیش از اینکه نرم افزار طراحی و پیاده سازی شود با استفاده از نرم افزار Rational Rose 2003 نمودارهایactor ، use case،Sequence،collaboration،class و state diagram در قسمت تجزیه و تحلیل شناسایی و رسم شدند و پایگاه داده نرم افزار (در فصل اخر این مجموعه نشان داده شده است) با SQL server 2000 طراحی گردید. سپس همان طوری که در فصل دوم این مجموعه نیز مطالعه خواهید نمود روش های طراحی و مهندسی بخش ها(یا واحدهای) پروژه قرار داده شده که در این فصل با الهام از کتب مهندسی نرم افزار ابتدا به بررسی فرایند مهندسی نرم افزار استفاده شده در پروژه، برنامه ریزی و زمان بندی پروژه ، مهندسی خواسته ها و طراحی واسط کاربر پرداخته شد ،سپس در نهایت نرم افزار تحت وب ان با استفاده از تکنولوژی ASP.net2.0 با زبان VB.net پیاده سازی شد.  

واژه های کلیدی:

مدیریت ارتباط با مشتری ، برنامه تحت وب ، CRM ، مشتری مداری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ،پایگاه داده ، وب ، مدیریت ، تحلیل نرم افزار، UML ،زبان مدلسازی ، نرم افزار، Asp.Net ، Sql Server .

فهرست مطالب

مقدمه. 1

فصل اول

آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری

1-1- مقدمه. 4

1-2- تعریف CRM... 4

1-3- سایر تعاریف CRM... 5

1-4- برخی از دستاوردهای کلی CRM... 6

1- 5- موضوعات مورد بحث در CRM... 7

1-5-1مشتری.. 7

1-5-2 ارتباط.. 7

1-5-2 مدیریت.. 7

1- 6- تاریخچه CRM... 7

1-7- مزایای استفاده از سیستم CRM... 8

1-8- ضرورت به کارگیری CRM... 9

1-9- هدف از پیاده سازی CRM... 9

1-9-1 این رویداد چگونه اتفاق خواهد افتاد؟9

1- 10- واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری.. 10

1-11- ایجاد چشم انداز CRM... 11

1-12- انواع فناوری CRM... 11

1-13- مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری.. 12

1-14- روش های کلیدی موفقیت CRM در سازمان ها13

1-14-1 پیاده سازی در بهترین روند مدیریت ارتباط با مشتری سازمان. 13

1-14-2 کدام بخش پروژه CRM را اجرا می کند؟13

1-14-3 عوامل شکست پروژه CRM.. 14

1-14-4 CRM در کدام نوع ازکسب و کارها پیاده سازی می شود؟14

1-14-5 در کدام صنایع CRM پیاده سازی نمی شود؟14

1-15- دستاوردهای CRM... 14

1-15-1 دستاوردهای حوزه مدیریت و رهبری.. 14

1-15-2 دستاوردهای حوزه مشتری.. 14

1-15-3 دستاوردهای حوزه منابع. 15

1-15-4 دستاوردهای حوزه فرایندها15

1-15-5 دستاوردهای حوزه محصولات و خدمات.. 15

1-15-6 دستاوردهای حوزه کارکنان. 16

1-15-7 دستاوردهای حوزه جامعه. 16

1-15-8 دستاوردهای حوزه عملکردهای کلیدی سازمان. 16

1-16- وی‍ژگیهای فنی CRM... 16

1- 17بازاریابی الکترونیک و برقراری ارتباط با مشتریان.. 17

1-17-1 بازاریابی الکترونیک چیست؟17

1-17-2 چهار مرحله‌ی اصلی چرخه‌ی بازاریابی الکترونیک... 18

1-17-3 عوامل موفقیت در بازاریابی الکترونیک... 19

1-18- اینترنت وCRM... 20

1-19 نرم افزار ارتباط با مشتریان.. 23

1-19-1 شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان. 24

1-19-1-1 پیش نیازهای تکنیکی.. 24

1-19-1-2 پیش نیازهای فرهنگی.. 24

1-19-2 مهمترین نرم افزارهای CRM.. 25

1-20- خدمات مشتریان.. 25

1-20-1 رضایت مشتری.. 25

1-20-1-1 مفهوم اثربخشی.. 26

1-21- انواع مشتریان.. 26

1-22- ایجاد وفاداری در مشتریان.. 27

1-23- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری.. 28

1-23-1روشهای حل مسئله. 29

فصل دوم

روش های طراحی و مهندسی واحدهای پروژه

2-1- فرایند نرم افزار. 35

2-1-1 پردازش پروژه بر اساس مد ل فرایند ابشاری و تحویل تدریجی.. 35

2-2- برنامه ریزی پروژه. 38

2-3- مهندسی خواسته ها40

2-3-1 استخراج و تحلیل خواسته ها41

2-3-1-1 شناخت اجمالی سازمان/اداره در ارتباط با سیستم درخواستی 41

2-3-1-1روند عملیات سازمان.. 41

2-3-2 مشخصات و قابلیتهای اصلی سیستم پیشنهادی.. 42

2-3-2-1تعاریف پایه.. 42

2-3-2-2 قسمت مرتبط با کاربر.. 43

2-3-2-3قسمت مرتبط با گروه خدمات شرکت (مدیران).. 46

2-3-2-4ملاحظات.. 51

2-3-2-5 ضمیمه – مستندات تحویلی.. 51

2-3-2-6 (پیوست «الف» قسمت دوم).. 51

2-4- طراحی واسط کاربر. 52

2-4-1 اصل اگاهی کاربر. 52

2-4-2سادگی.. 52

2-4-3 ثبات.. 53

2-4-4 سازگاری.. 53

2-4-5 هویت.. 54

2-4-6 حجم. 54

2-4-7 راهبری دوست داشتنی داشته باشیم. 54

2-4-8 جذبه بصری.. 54

فصل سوم

نمودارهای عامل ها

3-1- نمودار UML مربوط به انواع کاربران در سیستم.. 57

3-2- ارتباطات بین انواع کاربران در سیستم.. 57

3-3- ارتباطات بین انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM). 58

. 58

3-4- نمودار مدیران سیستم.. 60

3-5- نمودارهای کارشناسان.. 60

فصل چهارم. 57

نمودارهای Use Case، Sequence و Collaboration. 57

4-1- مقدمه. 62

4-2- نمودارهای موارد کاربری.. 62

4-2-1 روند عملیات سازمان. 62

4-2-2 نمودارهای موارد کاربری مشتریان سیستم. 64

4-2-2-1 مشخصات use case ارتباط مشتری با شرکت.. 64

4-2-2-2 مشخصات use case ارائه درخواست مشتری به شرکت و گرفتن پرینت از فرم کامل شده.. 66

4-2-2-3 مشخصات use case پیگیری وضعیت فرم ثبت شده قبلی توسط کاربر مشتری.. 69

4-2-2-4 مشخصات use case تائید فرم اقدام شده.. 71

4-2-2-5 مشخصات use case عدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 73

4-2-3 نمودارهای موارد کاربری مدیران سیستم. 75

4-2-3-1 مشخصات use case ارتباط مدیر یا مدیران با سیستم 76

4-2-4 نمودارهای موارد کاربری کارشناسان سیستم. 84

4-2-5 نمودارهای موارد کاربری مدیریت وب سایت.. 85

4-3- نمودارهای توالی و همکاری.. 93

4-3-1نمودارهای توالی و همکاری مشتریان. 94

4-3-2 نمودارهای همکاری و توالی مدیران. 102

4-3-3 نمودارهای همکاری و توالی کارشناسان. 111

4-3-4 نمودارهای همکاری و توالی مدیریت وب سایت.. 114

فصل پنجم

نمودارهای کلاس و حالت

5-1- مقدمه. 137

5-2- نمودارهای کلاس.... 137

5-2-1 کلاس مشتریان. 137

5-2-2 کلاس قسمت های مرتبط با مشتری.. 137

5- 2-3 کلاس مدیران. 138

5-2-4 کلاس مدیر وب سایت.. 138

5-2-5کلاس کارشناسان. 139

5-2-6 کلاس درخواست نرم افزاری.. 139

5-2-7 کلاس درخواست سخت افزاری.. 140

5-2-8 کلاس های خدمات سخت افزاری.. 140

5-2-9 کلاس های خدمات نرم افزاری.. 141

5-2-10 کلاس بررسی اولیه درخواست توسط واحد مدیریت.. 141

5-2-12 کلاس گزارش دهی کارشناس سخت افزار142

5-2-13 کلاس اخرین بررسی فرم درخواست توسط مدیر. 143

5-2-14کلاس های پیگیری درخواست توسط مشتری.. 143

5-2-15 کلاس اعتراض مشتری به اقدامات انجام گرفته. 144

5-2-16روابط بین کلاس ها145

5-2-16-1مدل شی برای سیستم پردازش درخواست در CRM(در این پروژه).. 145

5-2-16-2رابطه بین دو کلاس مدیر و مشتری.. 146

5-2-16-3رابطه بین دو کلاس مدیر و کارشناس.. 146

5-2-16-4 Admin رابطه بین (مدیر سایت) با مشتری ،مدیر و کارشناس 146

5-2-16-5 رابطه بین مشتری و قسمت مرتبط با درخواست.. 148

5-2-16-6 CRM (رابطه میان سیستم در این پروژه با عامل های انسانی CRM... 148

5-2-16-7 رابطه میان سیستم CRM با کلاس درخواست و کلاس گزارش 149

5-3- نمودارهای حالت... 150

5-3-1نمودار state diagram تصمیم گیری مشتری بر تائید یا عدم تائید اقدامات انجام شده در خصوص درخواست.. 150

5-3-2 نمودارحالت بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیران. 151

فصل ششم

طراحی پایگاه داده

6-1- مقدمه. 153

6-2- CRM پایگاه. 153

6-3- جداول پایگاه. 156

6-3-1 جدول Admin. 156

6-3-2 جدول blockadmin. 156

6-3-3 جدول manusers157

6-3-4 جدول Xpusers157

6-3-5 جدول Customerenter157

6-3-6 جدولcustomers158

6-3-7 جدول Hardwarerequest158

6-3-8 جدول Hardwarerequest2. 159

6-3-9 جدول Hardwarerequests159

6-3-10) جدول Softwarerequests160

6-3-11جدول Activepayment160

6-3-12جدولCompanyname. 161

6-3-13جدول Consideringbyman. 161

6-3-14 جدول Consideringbyxp. 162

6-3- 15 جدول Consideringbyxp2. 162

6-3-16 جدول Consideringbyxp3. 163

6-3-17جدول Softwarecosts163

6-3-18جدول Finaltable. 164

6-3-19جدول Notaccept164

6-3-20جدول Notaccept2. 164

6-3-21جدول reporttocustomer165

6-3-22جدول XPpenalty. 165

6-4- نمودار رابطه های بین جداول.. 166

نتیجه گیری.. 167

پیوست... 168

فهرست شکل ها

شکل 1-1 نمودار مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری 13

شکل 2-1) نمودار use caseبرنامه ریزی پروژه40

شکل2- 2) نمودار Use caseمبین روند عملیات سازمان 42

شکل 2-3) نمودار use caseارتباط مشتری با شرکت(در این پروژه)44

شکل 2-4) نمودار sequenceدرخواست ارائه خدمات توسط مشتریان 45

شکل 2-5) نمودار sequence پیگیری درخواست توسط مشتری(تایید یا عدم تایید هویت)46

شکل2- 6) نمودار use caseارتباط مدیر یامدیران با سیستم 47

شکل 2-7) نمودار sequence بررسی تقاضای مشتریان توسط مدیر 48

شکل 2-8) نمودار sequence بررسی گزارشات اقدام به درخواست توسط کارشناسان 49

شکل 2-9) نمودار use caseارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیستم 50

شکل2- 10) نمودار sequence سرویس دهی و ارائه خدمات توسط کارشناس یا کارشناسان 51

شکل3- 1) ارتباطات میان انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباطات با مشتری 57

شکل3-2) ارتباطات میان انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباطات با مشتری 57

شکل3-4) ارتباط میان انواع کاربران(ارتباط میان Actor،Managerو Admin)58

شکل3-5) ارتباط میان انواع کاربران(ارتباط میان Actor،ExpertوCustomer59

شکل3-6) نمودار Abstract مدیران سیستم CRM 60

شکل3-7) نمودار Class انواع مدیران در سیستم CRM (یک رابطه عام/ خاص)60

شکل3-8) نمودار Class انواع کارشناسان در سیستم CRM (یک رابطه عام/ خاص)60

شکل 4-1)نمودار Use case روند عملیات سازمان 63

شکل 4-2)نمودار use caseارتباط مشتری با شرکت(در این پروژه)64

شکل 4-3)نمودار use case ارایه درخواست مشتری به شرکت و پرینت از فرم آن 66

شکل 4-4)نمودار use case پیگیری وضعیت فرم ثبت شده قبلی توسط کاربر مشتری 69

شکل 4-5)نمودار Use caseتائید فرم اقدام شده71

شکل 4-6) نمودار use caseعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 73

شکل 4-7)نمودار use case ارتباط مدیر یا مدیران با سیستم 75

شکل 4-7-1) نمودار use case بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 77

شکل 4-7-3)نمودار use caseتهیه گزارش از سیستم توسط مدیر 80

شکل 4-7-4)نمودار use caseبررسی درخواست های تائید نشده مشتریان و تعیین مجدد کارشناس برای فرم 81

شکل 4-7-5)نمودار use caseورود به پانل مدیریت 81

شکل 4-7-6)نمودار use caseورود به پانل مدیریت 82

شکل 4-8)نمودار use case ارتباط کارشناس یا ک 84

شکل 4-9)نمودار use caseمدیریت وب سایت 85

شکل 4-9-1)نمودارuse caseقیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسط admin 86

شکل 4-9-2)نمودارuse caseقیمت گذاری خدمات سخت افزاری توسط admin 87

شکل 4-9-3)نمودار use caseثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 87

شکل 4-9-4)نمودار use caseویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت 88

شکل 4-9-5)نمودار use caseافزودن یک مدیر جدید به وب سایت 88

شکل 4-9-6)نمودار use caseویرایش و حذف کارشناسان وب سایت 89

شکل 4-9-7)نمودار use caseافزودن یک کارشناس جدید به وب سایت 89

شکل 4-9-8)نمودار use caseویرایش و حذف مشتریان وب سایت 90

شکل 4-9-9) نمودار use caseافزودن یک مشتری جدید به وب سایت 90

شکل 4-9-10)ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها91

شکل 4-9-11)نمودار use case تهیه پشتیبان از پایگاه داده وبازیابی ان 91

شکل 4-10) نمودار sequence ثبت فرم درخواست خدمات توسط مشتری 94

شکل 4-11)نمودارcollaborationثبت فرم درخواست خدمات توسط مشتری 95

شکل4-12)نمودارsequence پیگیری درخواست توسط مشتری 95

شکل 4-13) نمودار collaboration پیگیری درخواست توسط مشتری 96

شکل 4-14) نمودار sequence تائید فرم اقدام شده96

شکل4-15)نمودار collaboration تائید فرم اقدام شده97

شکل4-16)نمودارsequenceعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 98

شکل 4-17) نمودار collaborationعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 99

شکل 4-18) نمودار sequenceمربوط به گزارش گیری مشتری از فرم ثبت شده100

شکل 4-19)نمودارcollaborationمربوط به گزارش گیری مشتری از فرم ثبت شده101

شکل 4-20) نمودار sequence بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 102

شکل 4-21) نمودار collaboration بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 102

شکل 4-22) نمودار sequence بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(تائید اقدامات انجام شده)103

شکل 4-23) نمودار collaboration بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(تائید اقدامات انجام شده)104

شکل4-24) نمودار sequence بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(عدم تائید اقدامات انجام شده)105

شکل 4-25) نمودار collaboration بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(عدم تائید اقدامات انجام 106

شکل 4-26) نمودار sequence بررسی اقدامات تائید نشده توسط مشتریان 107

شکل4-27) نمودار collaborationبررسی اقدامات تائید نشده توسط مشتریان 108

شکل 4-28) نمودار sequenceگزارش گیری توسط مدیر 109

شکل 4-29) نمودار collaborationگزارش گیری توسط مدیر 110

شکل 4-30) نمودار sequence بررسی درخواست های اقدام نشده توسط کارشناسان در تاریخ مقرر شده110

شکل 4-31) نمودارcollaboration بررسی درخواست های اقدام نشده توسط کارشناسان در تاریخ مقرر شده111

شکل 4-32) نمودار sequenceارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیستم 112

شکل 4-33)نمودار collaborationارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیست 112

شکل 4-34) نمودارsequence تهیه گزارش از اقدامات تائید شده یک کارشناس(نمودار گزارش از اقدامات تائید شده نیز به طور متشابه است)113

شکل 4-35) نمودارcollaboration تهیه گزارش از اقدامات تائید شده یک کارشناس(نمودار گزارش از اقدامات تائید شده نیز به طور متشابه است)114

شکل 4-36) نمودار sequence قیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسطadmin 115

شکل 4-37)نمودار collaborationقیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسطadmin 115

شکل 4-38)نمودارsequence ثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 116

شکل 4-39) نمودارcollaboration ثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 117

شکل 4-40) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(حذف یک مدیر)118

شکل 4-41) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(حذف یک مدیر)119

شکل 4-42) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(ویرایش اطلاعات یک مدیر)120

شکل 4-43) نمودارcollaboration ویرایش ، حذف و جستجوی مدیران وب سایت(ویرایش اطلاعات یک مدیر)121

شکل 4-44) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(جستجوی اطلاعات یک مدیریا مدیران یک واحد)122

شکل 4-45) نمودار Collaboration ویرایش ،حذف و جستجویمدیران وب سایت(جستجوی اطلاعات یک مدیریا مدیران یک واحد)123

شکل 4-46) نمودارsequence افزودن مشخصات یک مدیر جدید 124

شکل 4-47) نمودارCollaboration افزودن مشخصات یک مدیر جدید 125

شکل 4-48)نمودار Sequence 126

شکل 4-49) نمودار collaborationویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(حذف)127

شکل 4-50) نمودار sequence ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(ویرایش)128

شکل 4-51)نمودار collaboration ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(ویرایش)129

شکل 4-52) نمودار sequence ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(افزودن)130

شکل 4-53) نمودار collaboration ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(افزودن)131

شکل 4-54)نمودار Adminتهیه پشتیبان از پایگاه داده توسطSequence 132

شکل 4-55) نمودارcollaboration تهیه پشتیبان از پایگاه داده توسط admin 133

شکل 4-56)نمودار sequence بازیابی پایگاه داده توسطAdmin 134

شکل 4-57)نمودار collaboration بازیابی پایگاه داده توسطAdmin 135

شکل 5-1)کلاس مشتریان 137

شکل 5-2)کلاس قسمتهای مرتبط با مشتری 137

شکل 5-3)کلاس قسمتهای مرتبط با مدیران 138

شکل 5-4)کلاس مدیر وب سایت 138

شکل 5-5) کلاس کارشناسان 139

شکل 5-6) کلاس درخواست نرم افزاری 139

شکل 5-7) کلاس درخواست سخت افزاری 140

شکل 5-8) کلاس خدمات سخت افزاری 140

شکل 5-9)کلاس های خدمات نرم افزاری 141

شکل 5-10)کلاس بررسی اولیه درخواست توسط واحد مدیریت 141

شکل 5-11)کلاس گزارش دهی کارشناسان نرم افزار142

شکل 5-12) کلاس گزارش دهی کارشناس سخت افزار142

شکل5-13)کلاس اخرین بررسی فرم درخواست توسط مدیر(به عبارتی گزارش دهی از اقدامات انجام شده توسط مدیر به مشتری)143

شکل 5-14) کلاس های پیگیری درخواست توسط مشتری 144

شکل5-15) کلاس اعتراض مشتری به اقدامات انجام گرفته (توسط کارشناسان و مدیر)144

شکل 5-16) مدل شی برای سیستم پردازش درخواست 145

شکل 5-17) رابطه بین دو کلاس مدیر و مشتری 146

شکل 5-18) رابطه بین دو کلاس مدیر و کارشناسان 146

شکل 5-19)رابطه بین مدیر وب سایت با مشتری،مدیر و کارشناس 147

شکل5-20 (رابطه بین مشتری و قسمت مرتبط با درخواست 148

شکل 5-21) رابطه میان سیستم با عامل های انسانی 149

شکل 5-22) رابطه میان سیستم CRM با کلاس درخواست و کلاس گزارش 149

شکل 5-23) نمودار State Diagarm تصمیم گیری مشتری بر تایید اقدامات انجام شده در خصوص درخواست 150

شکل 5-24) نمودار حالت بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیران 151

جدول 1-6) لیست جدول های تعریف شده در پروژه154

شکل6-1) جدول اطلاعات مدیر وب سایت 156

شکل6-2) جدولی که از مدیر وب سایت در صورتی که 4 بار اشتباه loginکند وی را بلاک می کند 157

شکل 6-3) جدول اطلاعات مدیران وب سایت 157

شکل 6-4) جدول Xpusers157

شکل 6-5) جدول اطلاعات مشتریان 158

شکل 6-6) جدول مربوط به مشتریانی که به شرکت درخواستی ارسال می کنند 158

شکل 6-7) جدول لیست سخت افزارها (جدول والد لیست سخت افزارها)159

شکل 6-8)جدول لیست سخت افزارها (جدول فرزند لیست سخت افزارها)159

شکل 6-9) جدول اطلاعات مربوط به درخواست های سخت افزاری 160

شکل 6-10)جدول اطلاعات مربوط به درخواست های سخت افزاری 160

شکل 6-11) جدول اطلاعات پرداختی مشتری 161

شکل6-12) جدول اطلاعات مربوط به شرکت ها یا طرف های قرارداد شرکت 161

شکل 1-13) جدول بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیر 162

شکل 6-14)جدول گزارش دهی کارشناسان به مدیران 162

شکل 6-15) جدول گزارش اقدامات نرم افزاری( زیر گروه جدول 6-14 است)163

شکل6-16) جدول گزارش اقدامات سخت افزاری( زیر گروه جدول 6-14 است)163

شکل 6-17) جدول پرداخت هزینه های نرم افزاری 163

شکل6-18)جدول نهایی درخواست 164

شکل 6-19) جدول اعتراضات مشتریان به اقدامات کارشناسان و مدیران 164

شکل6-20) جدول اعتراضات مشتریان به اقدامات کارشناسان و مدیران(زیر جدول شکل 6-19)165

شکل 6-21) جدول اطلاعات ارسال فرم اقدام شده و بررسی شده مدیر به مشتری 165

شکل 6-22) جدول حاوی اطلاعات مربوط به درخواستی که کارشناس تا تاریخ مقرر شده بررسی ننموده است 165

شکل 6-23) دیاگرام روابط بین جداول در گزارش گیری درخواست نرم افزاری توسط مشتری 166

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ... ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

هدیه های آسمان ششم

هدیه های آسمان ششم

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب هدیه های آسمان پایه ششم قرار داده شده است که می تواند در طول یک سال مورد استفاده قرار گیرد این آزمون ها در دو قالب word و pdf هستند و شما می توانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنید. ... ...

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

 آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است.   _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول   برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ... ...

۸ نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید

۸ نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید

۸نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید   این روزها و با گسترش آپارتمان‌ نشینی، دسترسی به گل و گیاه و داشتن باغچه بسیار کمتر شده است. از آنجا که روح انسان نیاز به طراوت و شادابی دارد، لازم است که این نیاز را به شکل دیگری جبران کنیم. برای این منظور ... ...

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي     روان‌شناسی فیزیولوژیک یکی از شاخه‌های روان‌شناسی است. علم روان‌شناسی همچون دیگر شاخه‌های معرفت ریشه در کنجکاوی‌ها و نیازمندی‌های آدمی دارد. روان‌شناسی فیزیولوژیک که امروزه به عنوان یکی از شاخه‌های روان‌شناسی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود ... ...

The Premonition: A Pandemic Story

The Premonition: A Pandemic Story

The Premonition: A Pandemic Story For those who could read between the lines, the censored news out of China was terrifying. But the president insisted there was nothing to worry about.   Fortunately, we are still a nation of skeptics. Fortunately, there are those among ... ...

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers Them

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers Them

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers ThemLearn the history and basics of cryptocurrency and blockchains: There’s a lot of information on cryptocurrency and blockchains out there. But, for the uninitiated, ... ...

Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architecture

Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architecture

  Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architectureThis new textbook provides a comprehensive introduction to every aspect of the technology of low-rise construction. It includes sub-structure (site work, setting out and foundations) and ... ...

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند   لیست زیر را جدی بگیرید و برای سلامتی ذهن و بدن تلاش کنید. سعی کنید با عمق وجود به دریافت انرژی و شادی از موارد ذکر شده توجه نمائید.     * این فایل شامل word و pdf می باشد. ... ...

روانشناسی فروش چیست

روانشناسی فروش چیست

روانشناسی فروش (مقاله) یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فروشنده حرفه ای باید آن را داشته باشد، استفاده از تکنیک های روانشناختی و همچنین تسلط بر انواع سوگیری های شناختی برای اثرگذاری بر تصمیم گیری مشتریان، به یکی از ضرورت های شغل فروشندگی تبدیل شده است.    * این فایل ... ...

علوم ششم ابتدایی

علوم ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...

چگونه با فروش در آمازون میلیاردر شویم

راهکارهای فروش در آمازون چگونه با فروش درسایت امازون میلیاردر شویم   تجارت با آمازون   امروزه یکی از بزرگترین پلتفرم های دنیا آمازون می باشد که به شما امکان درآمدزایی را می دهد. شما می توانید در این پلتفرم بعنوان فروشنده ثبت نام کنید و ... ...

دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505

دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505

مشخصات فايل نام فايل:دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2048 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما