20 پـــــــروژه

مرکز دانلود پایان نامه , پروژه , کارآموزی , پاورپوینت , مقاله و تحقیق دانشجویی

تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM


تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پروژه تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک پژوهش مفید در زمینه تحلیل نرم افزاری و طراحی میباشد و در 6 فصل تنظیم شده است.این پایان نامه با معرفی نرم افزارCRM و سپس طی تمامی مراحل پیاده سازی نرم افزار انجام شده و از مستدات پروژه تصویر موجود است.شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 188صفحه برای رشته کامپیوتر در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته ٔ یادآوری است که پروژه از ابتدا تا آخر ویرایش وتنظیم , فهرست گذاری  کامل شده وآماده تحویل است. 

چکیده

هدف کلی از انجام این پروژه اشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی یک سیستم نرم‌افزاری برای آن می باشد. در این پروژه ابتدا به بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پرداخته می شود. CRM یک راه حل جامع برای شناسایی ،جذب و حفظ مشتریان می باشد.در واقع مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود اوری بیشتر است.در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرایند های فروش و خدمات می گردد.نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثر ارتباط مشتری می شوند.CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن اوری استفاده می کند دارای رهبری ،استراتژی و فرهنگ درستی است.CRM به تغییر در فرایند ها ،سیستم ها و فرهنگ یک سازمان نیاز دارد تا از محصول محوری به مشتری محور روی اورد. در فاز دوم یک سیستم با عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی ،که زیر مجموعه ای از یک سیستم CRM می باشد مورد تجزیه ،تحلیل ،طراحی و پیاده سازی قرار گرفته است. در این فاز پیش از اینکه نرم افزار طراحی و پیاده سازی شود با استفاده از نرم افزار Rational Rose 2003 نمودارهایactor ، use case،Sequence،collaboration،class و state diagram در قسمت تجزیه و تحلیل شناسایی و رسم شدند و پایگاه داده نرم افزار (در فصل اخر این مجموعه نشان داده شده است) با SQL server 2000 طراحی گردید. سپس همان طوری که در فصل دوم این مجموعه نیز مطالعه خواهید نمود روش های طراحی و مهندسی بخش ها(یا واحدهای) پروژه قرار داده شده که در این فصل با الهام از کتب مهندسی نرم افزار ابتدا به بررسی فرایند مهندسی نرم افزار استفاده شده در پروژه، برنامه ریزی و زمان بندی پروژه ، مهندسی خواسته ها و طراحی واسط کاربر پرداخته شد ،سپس در نهایت نرم افزار تحت وب ان با استفاده از تکنولوژی ASP.net2.0 با زبان VB.net پیاده سازی شد.  

واژه های کلیدی:

مدیریت ارتباط با مشتری ، برنامه تحت وب ، CRM ، مشتری مداری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ،پایگاه داده ، وب ، مدیریت ، تحلیل نرم افزار، UML ،زبان مدلسازی ، نرم افزار، Asp.Net ، Sql Server .

فهرست مطالب

مقدمه. 1

فصل اول

آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری

1-1- مقدمه. 4

1-2- تعریف CRM... 4

1-3- سایر تعاریف CRM... 5

1-4- برخی از دستاوردهای کلی CRM... 6

1- 5- موضوعات مورد بحث در CRM... 7

1-5-1مشتری.. 7

1-5-2 ارتباط.. 7

1-5-2 مدیریت.. 7

1- 6- تاریخچه CRM... 7

1-7- مزایای استفاده از سیستم CRM... 8

1-8- ضرورت به کارگیری CRM... 9

1-9- هدف از پیاده سازی CRM... 9

1-9-1 این رویداد چگونه اتفاق خواهد افتاد؟9

1- 10- واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری.. 10

1-11- ایجاد چشم انداز CRM... 11

1-12- انواع فناوری CRM... 11

1-13- مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری.. 12

1-14- روش های کلیدی موفقیت CRM در سازمان ها13

1-14-1 پیاده سازی در بهترین روند مدیریت ارتباط با مشتری سازمان. 13

1-14-2 کدام بخش پروژه CRM را اجرا می کند؟13

1-14-3 عوامل شکست پروژه CRM.. 14

1-14-4 CRM در کدام نوع ازکسب و کارها پیاده سازی می شود؟14

1-14-5 در کدام صنایع CRM پیاده سازی نمی شود؟14

1-15- دستاوردهای CRM... 14

1-15-1 دستاوردهای حوزه مدیریت و رهبری.. 14

1-15-2 دستاوردهای حوزه مشتری.. 14

1-15-3 دستاوردهای حوزه منابع. 15

1-15-4 دستاوردهای حوزه فرایندها15

1-15-5 دستاوردهای حوزه محصولات و خدمات.. 15

1-15-6 دستاوردهای حوزه کارکنان. 16

1-15-7 دستاوردهای حوزه جامعه. 16

1-15-8 دستاوردهای حوزه عملکردهای کلیدی سازمان. 16

1-16- وی‍ژگیهای فنی CRM... 16

1- 17بازاریابی الکترونیک و برقراری ارتباط با مشتریان.. 17

1-17-1 بازاریابی الکترونیک چیست؟17

1-17-2 چهار مرحله‌ی اصلی چرخه‌ی بازاریابی الکترونیک... 18

1-17-3 عوامل موفقیت در بازاریابی الکترونیک... 19

1-18- اینترنت وCRM... 20

1-19 نرم افزار ارتباط با مشتریان.. 23

1-19-1 شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان. 24

1-19-1-1 پیش نیازهای تکنیکی.. 24

1-19-1-2 پیش نیازهای فرهنگی.. 24

1-19-2 مهمترین نرم افزارهای CRM.. 25

1-20- خدمات مشتریان.. 25

1-20-1 رضایت مشتری.. 25

1-20-1-1 مفهوم اثربخشی.. 26

1-21- انواع مشتریان.. 26

1-22- ایجاد وفاداری در مشتریان.. 27

1-23- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری.. 28

1-23-1روشهای حل مسئله. 29

فصل دوم

روش های طراحی و مهندسی واحدهای پروژه

2-1- فرایند نرم افزار. 35

2-1-1 پردازش پروژه بر اساس مد ل فرایند ابشاری و تحویل تدریجی.. 35

2-2- برنامه ریزی پروژه. 38

2-3- مهندسی خواسته ها40

2-3-1 استخراج و تحلیل خواسته ها41

2-3-1-1 شناخت اجمالی سازمان/اداره در ارتباط با سیستم درخواستی 41

2-3-1-1روند عملیات سازمان.. 41

2-3-2 مشخصات و قابلیتهای اصلی سیستم پیشنهادی.. 42

2-3-2-1تعاریف پایه.. 42

2-3-2-2 قسمت مرتبط با کاربر.. 43

2-3-2-3قسمت مرتبط با گروه خدمات شرکت (مدیران).. 46

2-3-2-4ملاحظات.. 51

2-3-2-5 ضمیمه – مستندات تحویلی.. 51

2-3-2-6 (پیوست «الف» قسمت دوم).. 51

2-4- طراحی واسط کاربر. 52

2-4-1 اصل اگاهی کاربر. 52

2-4-2سادگی.. 52

2-4-3 ثبات.. 53

2-4-4 سازگاری.. 53

2-4-5 هویت.. 54

2-4-6 حجم. 54

2-4-7 راهبری دوست داشتنی داشته باشیم. 54

2-4-8 جذبه بصری.. 54

فصل سوم

نمودارهای عامل ها

3-1- نمودار UML مربوط به انواع کاربران در سیستم.. 57

3-2- ارتباطات بین انواع کاربران در سیستم.. 57

3-3- ارتباطات بین انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM). 58

. 58

3-4- نمودار مدیران سیستم.. 60

3-5- نمودارهای کارشناسان.. 60

فصل چهارم. 57

نمودارهای Use Case، Sequence و Collaboration. 57

4-1- مقدمه. 62

4-2- نمودارهای موارد کاربری.. 62

4-2-1 روند عملیات سازمان. 62

4-2-2 نمودارهای موارد کاربری مشتریان سیستم. 64

4-2-2-1 مشخصات use case ارتباط مشتری با شرکت.. 64

4-2-2-2 مشخصات use case ارائه درخواست مشتری به شرکت و گرفتن پرینت از فرم کامل شده.. 66

4-2-2-3 مشخصات use case پیگیری وضعیت فرم ثبت شده قبلی توسط کاربر مشتری.. 69

4-2-2-4 مشخصات use case تائید فرم اقدام شده.. 71

4-2-2-5 مشخصات use case عدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 73

4-2-3 نمودارهای موارد کاربری مدیران سیستم. 75

4-2-3-1 مشخصات use case ارتباط مدیر یا مدیران با سیستم 76

4-2-4 نمودارهای موارد کاربری کارشناسان سیستم. 84

4-2-5 نمودارهای موارد کاربری مدیریت وب سایت.. 85

4-3- نمودارهای توالی و همکاری.. 93

4-3-1نمودارهای توالی و همکاری مشتریان. 94

4-3-2 نمودارهای همکاری و توالی مدیران. 102

4-3-3 نمودارهای همکاری و توالی کارشناسان. 111

4-3-4 نمودارهای همکاری و توالی مدیریت وب سایت.. 114

فصل پنجم

نمودارهای کلاس و حالت

5-1- مقدمه. 137

5-2- نمودارهای کلاس.... 137

5-2-1 کلاس مشتریان. 137

5-2-2 کلاس قسمت های مرتبط با مشتری.. 137

5- 2-3 کلاس مدیران. 138

5-2-4 کلاس مدیر وب سایت.. 138

5-2-5کلاس کارشناسان. 139

5-2-6 کلاس درخواست نرم افزاری.. 139

5-2-7 کلاس درخواست سخت افزاری.. 140

5-2-8 کلاس های خدمات سخت افزاری.. 140

5-2-9 کلاس های خدمات نرم افزاری.. 141

5-2-10 کلاس بررسی اولیه درخواست توسط واحد مدیریت.. 141

5-2-12 کلاس گزارش دهی کارشناس سخت افزار142

5-2-13 کلاس اخرین بررسی فرم درخواست توسط مدیر. 143

5-2-14کلاس های پیگیری درخواست توسط مشتری.. 143

5-2-15 کلاس اعتراض مشتری به اقدامات انجام گرفته. 144

5-2-16روابط بین کلاس ها145

5-2-16-1مدل شی برای سیستم پردازش درخواست در CRM(در این پروژه).. 145

5-2-16-2رابطه بین دو کلاس مدیر و مشتری.. 146

5-2-16-3رابطه بین دو کلاس مدیر و کارشناس.. 146

5-2-16-4 Admin رابطه بین (مدیر سایت) با مشتری ،مدیر و کارشناس 146

5-2-16-5 رابطه بین مشتری و قسمت مرتبط با درخواست.. 148

5-2-16-6 CRM (رابطه میان سیستم در این پروژه با عامل های انسانی CRM... 148

5-2-16-7 رابطه میان سیستم CRM با کلاس درخواست و کلاس گزارش 149

5-3- نمودارهای حالت... 150

5-3-1نمودار state diagram تصمیم گیری مشتری بر تائید یا عدم تائید اقدامات انجام شده در خصوص درخواست.. 150

5-3-2 نمودارحالت بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیران. 151

فصل ششم

طراحی پایگاه داده

6-1- مقدمه. 153

6-2- CRM پایگاه. 153

6-3- جداول پایگاه. 156

6-3-1 جدول Admin. 156

6-3-2 جدول blockadmin. 156

6-3-3 جدول manusers157

6-3-4 جدول Xpusers157

6-3-5 جدول Customerenter157

6-3-6 جدولcustomers158

6-3-7 جدول Hardwarerequest158

6-3-8 جدول Hardwarerequest2. 159

6-3-9 جدول Hardwarerequests159

6-3-10) جدول Softwarerequests160

6-3-11جدول Activepayment160

6-3-12جدولCompanyname. 161

6-3-13جدول Consideringbyman. 161

6-3-14 جدول Consideringbyxp. 162

6-3- 15 جدول Consideringbyxp2. 162

6-3-16 جدول Consideringbyxp3. 163

6-3-17جدول Softwarecosts163

6-3-18جدول Finaltable. 164

6-3-19جدول Notaccept164

6-3-20جدول Notaccept2. 164

6-3-21جدول reporttocustomer165

6-3-22جدول XPpenalty. 165

6-4- نمودار رابطه های بین جداول.. 166

نتیجه گیری.. 167

پیوست... 168

فهرست شکل ها

شکل 1-1 نمودار مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری 13

شکل 2-1) نمودار use caseبرنامه ریزی پروژه40

شکل2- 2) نمودار Use caseمبین روند عملیات سازمان 42

شکل 2-3) نمودار use caseارتباط مشتری با شرکت(در این پروژه)44

شکل 2-4) نمودار sequenceدرخواست ارائه خدمات توسط مشتریان 45

شکل 2-5) نمودار sequence پیگیری درخواست توسط مشتری(تایید یا عدم تایید هویت)46

شکل2- 6) نمودار use caseارتباط مدیر یامدیران با سیستم 47

شکل 2-7) نمودار sequence بررسی تقاضای مشتریان توسط مدیر 48

شکل 2-8) نمودار sequence بررسی گزارشات اقدام به درخواست توسط کارشناسان 49

شکل 2-9) نمودار use caseارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیستم 50

شکل2- 10) نمودار sequence سرویس دهی و ارائه خدمات توسط کارشناس یا کارشناسان 51

شکل3- 1) ارتباطات میان انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباطات با مشتری 57

شکل3-2) ارتباطات میان انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباطات با مشتری 57

شکل3-4) ارتباط میان انواع کاربران(ارتباط میان Actor،Managerو Admin)58

شکل3-5) ارتباط میان انواع کاربران(ارتباط میان Actor،ExpertوCustomer59

شکل3-6) نمودار Abstract مدیران سیستم CRM 60

شکل3-7) نمودار Class انواع مدیران در سیستم CRM (یک رابطه عام/ خاص)60

شکل3-8) نمودار Class انواع کارشناسان در سیستم CRM (یک رابطه عام/ خاص)60

شکل 4-1)نمودار Use case روند عملیات سازمان 63

شکل 4-2)نمودار use caseارتباط مشتری با شرکت(در این پروژه)64

شکل 4-3)نمودار use case ارایه درخواست مشتری به شرکت و پرینت از فرم آن 66

شکل 4-4)نمودار use case پیگیری وضعیت فرم ثبت شده قبلی توسط کاربر مشتری 69

شکل 4-5)نمودار Use caseتائید فرم اقدام شده71

شکل 4-6) نمودار use caseعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 73

شکل 4-7)نمودار use case ارتباط مدیر یا مدیران با سیستم 75

شکل 4-7-1) نمودار use case بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 77

شکل 4-7-3)نمودار use caseتهیه گزارش از سیستم توسط مدیر 80

شکل 4-7-4)نمودار use caseبررسی درخواست های تائید نشده مشتریان و تعیین مجدد کارشناس برای فرم 81

شکل 4-7-5)نمودار use caseورود به پانل مدیریت 81

شکل 4-7-6)نمودار use caseورود به پانل مدیریت 82

شکل 4-8)نمودار use case ارتباط کارشناس یا ک 84

شکل 4-9)نمودار use caseمدیریت وب سایت 85

شکل 4-9-1)نمودارuse caseقیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسط admin 86

شکل 4-9-2)نمودارuse caseقیمت گذاری خدمات سخت افزاری توسط admin 87

شکل 4-9-3)نمودار use caseثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 87

شکل 4-9-4)نمودار use caseویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت 88

شکل 4-9-5)نمودار use caseافزودن یک مدیر جدید به وب سایت 88

شکل 4-9-6)نمودار use caseویرایش و حذف کارشناسان وب سایت 89

شکل 4-9-7)نمودار use caseافزودن یک کارشناس جدید به وب سایت 89

شکل 4-9-8)نمودار use caseویرایش و حذف مشتریان وب سایت 90

شکل 4-9-9) نمودار use caseافزودن یک مشتری جدید به وب سایت 90

شکل 4-9-10)ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها91

شکل 4-9-11)نمودار use case تهیه پشتیبان از پایگاه داده وبازیابی ان 91

شکل 4-10) نمودار sequence ثبت فرم درخواست خدمات توسط مشتری 94

شکل 4-11)نمودارcollaborationثبت فرم درخواست خدمات توسط مشتری 95

شکل4-12)نمودارsequence پیگیری درخواست توسط مشتری 95

شکل 4-13) نمودار collaboration پیگیری درخواست توسط مشتری 96

شکل 4-14) نمودار sequence تائید فرم اقدام شده96

شکل4-15)نمودار collaboration تائید فرم اقدام شده97

شکل4-16)نمودارsequenceعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 98

شکل 4-17) نمودار collaborationعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 99

شکل 4-18) نمودار sequenceمربوط به گزارش گیری مشتری از فرم ثبت شده100

شکل 4-19)نمودارcollaborationمربوط به گزارش گیری مشتری از فرم ثبت شده101

شکل 4-20) نمودار sequence بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 102

شکل 4-21) نمودار collaboration بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 102

شکل 4-22) نمودار sequence بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(تائید اقدامات انجام شده)103

شکل 4-23) نمودار collaboration بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(تائید اقدامات انجام شده)104

شکل4-24) نمودار sequence بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(عدم تائید اقدامات انجام شده)105

شکل 4-25) نمودار collaboration بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(عدم تائید اقدامات انجام 106

شکل 4-26) نمودار sequence بررسی اقدامات تائید نشده توسط مشتریان 107

شکل4-27) نمودار collaborationبررسی اقدامات تائید نشده توسط مشتریان 108

شکل 4-28) نمودار sequenceگزارش گیری توسط مدیر 109

شکل 4-29) نمودار collaborationگزارش گیری توسط مدیر 110

شکل 4-30) نمودار sequence بررسی درخواست های اقدام نشده توسط کارشناسان در تاریخ مقرر شده110

شکل 4-31) نمودارcollaboration بررسی درخواست های اقدام نشده توسط کارشناسان در تاریخ مقرر شده111

شکل 4-32) نمودار sequenceارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیستم 112

شکل 4-33)نمودار collaborationارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیست 112

شکل 4-34) نمودارsequence تهیه گزارش از اقدامات تائید شده یک کارشناس(نمودار گزارش از اقدامات تائید شده نیز به طور متشابه است)113

شکل 4-35) نمودارcollaboration تهیه گزارش از اقدامات تائید شده یک کارشناس(نمودار گزارش از اقدامات تائید شده نیز به طور متشابه است)114

شکل 4-36) نمودار sequence قیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسطadmin 115

شکل 4-37)نمودار collaborationقیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسطadmin 115

شکل 4-38)نمودارsequence ثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 116

شکل 4-39) نمودارcollaboration ثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 117

شکل 4-40) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(حذف یک مدیر)118

شکل 4-41) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(حذف یک مدیر)119

شکل 4-42) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(ویرایش اطلاعات یک مدیر)120

شکل 4-43) نمودارcollaboration ویرایش ، حذف و جستجوی مدیران وب سایت(ویرایش اطلاعات یک مدیر)121

شکل 4-44) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(جستجوی اطلاعات یک مدیریا مدیران یک واحد)122

شکل 4-45) نمودار Collaboration ویرایش ،حذف و جستجویمدیران وب سایت(جستجوی اطلاعات یک مدیریا مدیران یک واحد)123

شکل 4-46) نمودارsequence افزودن مشخصات یک مدیر جدید 124

شکل 4-47) نمودارCollaboration افزودن مشخصات یک مدیر جدید 125

شکل 4-48)نمودار Sequence 126

شکل 4-49) نمودار collaborationویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(حذف)127

شکل 4-50) نمودار sequence ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(ویرایش)128

شکل 4-51)نمودار collaboration ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(ویرایش)129

شکل 4-52) نمودار sequence ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(افزودن)130

شکل 4-53) نمودار collaboration ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(افزودن)131

شکل 4-54)نمودار Adminتهیه پشتیبان از پایگاه داده توسطSequence 132

شکل 4-55) نمودارcollaboration تهیه پشتیبان از پایگاه داده توسط admin 133

شکل 4-56)نمودار sequence بازیابی پایگاه داده توسطAdmin 134

شکل 4-57)نمودار collaboration بازیابی پایگاه داده توسطAdmin 135

شکل 5-1)کلاس مشتریان 137

شکل 5-2)کلاس قسمتهای مرتبط با مشتری 137

شکل 5-3)کلاس قسمتهای مرتبط با مدیران 138

شکل 5-4)کلاس مدیر وب سایت 138

شکل 5-5) کلاس کارشناسان 139

شکل 5-6) کلاس درخواست نرم افزاری 139

شکل 5-7) کلاس درخواست سخت افزاری 140

شکل 5-8) کلاس خدمات سخت افزاری 140

شکل 5-9)کلاس های خدمات نرم افزاری 141

شکل 5-10)کلاس بررسی اولیه درخواست توسط واحد مدیریت 141

شکل 5-11)کلاس گزارش دهی کارشناسان نرم افزار142

شکل 5-12) کلاس گزارش دهی کارشناس سخت افزار142

شکل5-13)کلاس اخرین بررسی فرم درخواست توسط مدیر(به عبارتی گزارش دهی از اقدامات انجام شده توسط مدیر به مشتری)143

شکل 5-14) کلاس های پیگیری درخواست توسط مشتری 144

شکل5-15) کلاس اعتراض مشتری به اقدامات انجام گرفته (توسط کارشناسان و مدیر)144

شکل 5-16) مدل شی برای سیستم پردازش درخواست 145

شکل 5-17) رابطه بین دو کلاس مدیر و مشتری 146

شکل 5-18) رابطه بین دو کلاس مدیر و کارشناسان 146

شکل 5-19)رابطه بین مدیر وب سایت با مشتری،مدیر و کارشناس 147

شکل5-20 (رابطه بین مشتری و قسمت مرتبط با درخواست 148

شکل 5-21) رابطه میان سیستم با عامل های انسانی 149

شکل 5-22) رابطه میان سیستم CRM با کلاس درخواست و کلاس گزارش 149

شکل 5-23) نمودار State Diagarm تصمیم گیری مشتری بر تایید اقدامات انجام شده در خصوص درخواست 150

شکل 5-24) نمودار حالت بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیران 151

جدول 1-6) لیست جدول های تعریف شده در پروژه154

شکل6-1) جدول اطلاعات مدیر وب سایت 156

شکل6-2) جدولی که از مدیر وب سایت در صورتی که 4 بار اشتباه loginکند وی را بلاک می کند 157

شکل 6-3) جدول اطلاعات مدیران وب سایت 157

شکل 6-4) جدول Xpusers157

شکل 6-5) جدول اطلاعات مشتریان 158

شکل 6-6) جدول مربوط به مشتریانی که به شرکت درخواستی ارسال می کنند 158

شکل 6-7) جدول لیست سخت افزارها (جدول والد لیست سخت افزارها)159

شکل 6-8)جدول لیست سخت افزارها (جدول فرزند لیست سخت افزارها)159

شکل 6-9) جدول اطلاعات مربوط به درخواست های سخت افزاری 160

شکل 6-10)جدول اطلاعات مربوط به درخواست های سخت افزاری 160

شکل 6-11) جدول اطلاعات پرداختی مشتری 161

شکل6-12) جدول اطلاعات مربوط به شرکت ها یا طرف های قرارداد شرکت 161

شکل 1-13) جدول بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیر 162

شکل 6-14)جدول گزارش دهی کارشناسان به مدیران 162

شکل 6-15) جدول گزارش اقدامات نرم افزاری( زیر گروه جدول 6-14 است)163

شکل6-16) جدول گزارش اقدامات سخت افزاری( زیر گروه جدول 6-14 است)163

شکل 6-17) جدول پرداخت هزینه های نرم افزاری 163

شکل6-18)جدول نهایی درخواست 164

شکل 6-19) جدول اعتراضات مشتریان به اقدامات کارشناسان و مدیران 164

شکل6-20) جدول اعتراضات مشتریان به اقدامات کارشناسان و مدیران(زیر جدول شکل 6-19)165

شکل 6-21) جدول اطلاعات ارسال فرم اقدام شده و بررسی شده مدیر به مشتری 165

شکل 6-22) جدول حاوی اطلاعات مربوط به درخواستی که کارشناس تا تاریخ مقرر شده بررسی ننموده است 165

شکل 6-23) دیاگرام روابط بین جداول در گزارش گیری درخواست نرم افزاری توسط مشتری 166

 


مبلغ واقعی 8,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

"اد ممبر بینهایت" {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید سایت

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید سایت

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت و بازكردن پاپ آپ از روي سايت و وبلاگ شاید شما حوصله خواندن متن های طولانی را نداشته باشید اما بعضی مواقع 5 دقیقه خواندن یک متن تاثیر فوق العاده ای بر سایت یا وبلاگ شما داشته ...

آموزش دریافت شارژ رایگان

آموزش دریافت شارژ رایگان

دیگر نگران تمام شدن شارژ تلفن همراهتان نباشید!!! به راحتی هرچه تمام تر روزانه هرمقدار شارژ از هر اپراتوری که میخواهید دریافت نمایید. توجه:این آموزش، کدهایی که هرچند نفر بزنند و هزار تومان دریافت می کنید،نیست.(شارژ هرمی نیست.) دریافت شارژ به صورت آنی، بدون هیچ گونه ...

مجموعه صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

"محتوای این مجموعه را حتما با دیگر مجموعه های موجود در اینترنت مقایسه کنید" با تهیه این مجموعه می توانید به مطالب زیر دسترسی داشته باشید: 1. یک کتابچه 40 صفحه ای در زمینه احداث کارگاه جوراب بافی (تجربه شخصی دوران راهبی). 2.کتاب 732 صفحه ای "کار آفرینی" (کتابی فوق ...

دانلود گزارش تخصصی ریاضی

دانلود گزارش تخصصی ریاضی مختصر توضیحات : موضوع گزارش تخصصی : راهکار رفع مشکل دانش آموزان در حل مسئله و انتخاب راه حل مناسب در درس ریاضی این گزارش تخصصی ریاضی طوری تنظیم شده که برای هر سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم برای درس ریاضی و هم حسابان و هندسه و ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب ...

دانلود لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم

دانلود لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم

مشخصات محصول 1- تعداد صفحات: 240 (تعداد لغت در هر صفحه به طور متوسط 15 عدد) 2- فرمت pdf ( به صورت دستنویس که با camscaner تبدیل به pdf شده است ) 3- در بر دارنده تمامی لغات هر 12 مهارت لزگی+ لغات بسیاری از متون سنوات گذشته 4- حجم فایل 148MB دوستان شما به رایگان هم میتوانید فایلهایی تحت عنوان ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

تعمیر لامپ کم مصرف | کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

تعمیر لامپ کم مصرف | کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم مصرف را ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

کسب درآمد 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

کسب درآمد 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و شیفت هم باشد میتواند در روز 40000 تومان درآمد کسب کند که خوب بد ...

نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی

نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی

شاه نعمت‌الله ولی نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی پر فروشترین کتاب نسخه خطی با بیش از 2000000 فروش تا کنون به دليل استقبال بي نظيز شما كاربران گرامي نسخه خطي فوق فقط تا پايان امروز با 50 % تخفيف به فروش مي رسد نام کامل: سید نورالدین ...

دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی بروس کوئن

دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی بروس کوئن

دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی بروس کوئن+pdf ترجمه و اقتباس غلامعباس توسلی - دکتر رضا فاضل (همراه با تمارین به صورت حل شده که گویا خلاصه ی کتاب ...

دانلود گزارش تخصصی مدیر و معاون

دانلود گزارش تخصصی مدیر و معاون

دانلود گزارش تخصصی مدیر و معاون گزارش تخصصی مدیر- معاون - متصدی دفتر - سرپرست آموزشی موضوع گزارش تخصصی: راهکارها برای معضل تعطیلات زود هنگام در هفته پایانی اسفند(تعطیلات نوروزی) مختصر توضیحات : در این گزارش تخصصی مدیر |معاون| متصدی امور دفتری|سرپرست آموزشی ...

کسب و کار اینترنتی با درآمد میلیونی

کسب و کار اینترنتی با درآمد میلیونی

کسب و کار اینترنتی با درآمد میلیونی + تضمینی همین آلان استخدام شوید و شروع به کار کنید و درآمد کسب نمایید. بدون نیاز به تخصصی خاص، ساده و راحت با ترفندی متفاوت تر از همه ی روش ها. تضمین ما : اگر واقعا این آموزش ارزش این مبلغ را نداشت با ما تماس بگیرید تا مبلغ را برگشت دهیم ...

بسته بندی حبوبات و ادویه جات با سرمایه یک میلیون

بسته بندی حبوبات و ادویه جات با سرمایه یک میلیون

کاملترین مقاله در زمینه بسته بندی حبوبات ادویه جات و خشکبار و اردیجات فقط با سرمایه یک میلیون پانصد هزار تومان ویرایش اذر 1395 فقط با سرمایه یک میلیون پانصد هزار تومان تعداد صفحات 32 ص فرمت pdf غیر قابل ویرایش مشاوره رایگان بازگشت هزینه خرید مقاله بعد از احداث ...

دانلود گزارش تخصصی مربی بهداشت مدارس

دانلود گزارش تخصصی مربی بهداشت مدارس

دانلود گزارش تخصصی مربی بهداشت مدارس توضیحات دانلود گزارش تخصصی مربی بهداشت مدارس موضوع گزارش: ترغیب دانش آموزان به داشتن محیطی پاکیزه و بهداشتی تر با استفاده از خود کنترلی مختصر توضیحات : گزارش تخصصی مورد نظر در ارتباط با بررسی راهکارهایی برای تمیز نگه ...

نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و

نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و

اولین و تنها نرم افزار محاسبه سود سپرده های کوتاه مدت به صورت واریز و برداشت منظم و نامنظم با رابط کاربری آسان برای عموم کاربران رایانه و تلفن همراه بانکداری در ایران یکی از پرسود ترین مشاغل و امیدوارترین صنعت در بورس ایران برای کسب سود است. بانک از جمله صنعت‌های پرپتانسیل ...

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم مختصر توضیحات : کاربران گرامی تیم وب سایت راهنمای دانشجو تصمیم به تهیه کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای علاقمندان به این کتاب نموده است قطع به یقین میتوانیم به ...

بازگردانی پیامک های حذف شده- ریکاوری پیامک ۱۰۰٪

بازگردانی پیامک های حذف شده- ریکاوری پیامک ۱۰۰٪

برنامه بازیابی پیامک های حذف شده -ﺭﯾﮑﺎﻭﺭﯼ ﭘﯿﺎﻣﮏ ↪ ۱۰۰٪ عملی ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﺎﻥ ﭘﺎﮎ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻫﺎﺍﻫﻤﯿﺖ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ, ﺣﺘﻤﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﭼﺎﺭﻩ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪ ...

جزوه و آموزش کامل تصمیم گیری چند معیاره MADM و MODM

جزوه و آموزش کامل تصمیم گیری چند معیاره MADM و MODM

این محصول آموزش کامل و کاربردی تصمیم گیری چند معیاره هم در محیط فازی و هم در محیط قطعی می‌باشد. این محصول شامل جزوه و آموزش تصمیم گیری چند شاخصه (MADM) و چند هدفه (MODM) هم در محیط فازی و هم در محیط قطعی می‌باشد. این محصول از هر بخش شامل مثال های متعدد نیز می باشد. مشکلی که بسیاری ...

دانلود مقالات علمی شـــمــــا از سیویلیکا (1000

دانلود مقالات علمی شـــمــــا از سیویلیکا (1000

برای دانلود اصل فایل مقاله از سایت سیویلیکا آدرس لینک مقاله و یا مقالات را به همراه شماره تراکنش (ها) به ایمیل مدیریت فروشگاه ارسال نمایید.در ضمن پژوهشگرانی که از این امکان جهت دانلود مقالات خود بیشتر استفاده نمایند شامل تخفیف در ازای 6 در خواست تنها هزینه 5 مقاله را پرداخت می ...

دانلود گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب

دانلود گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب

دانلود گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب توضیحات : دانلود گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب موضوع گزارش: حل مشکل دریادگیري جدول ضرب دانش آموزان ابتدایی با کارت بازی مختصر توضیحات : دراین گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب به این خواهیم پرداخت که … ریاضی و ...

دانلود کرک و آموزش نصب Artcam 2009

دانلود کرک و آموزش نصب Artcam 2009

دانلود کرک و آموزش نصب Artcam 2009 توضیحات محصول فیلم آموزش نصب نرم افزار ArtCAM2009 همراه با کرک دائمی برنامه در این فیلم آموزشی تصویربرداری با کیفیت بالا از محیط دسکتاپ در هنگام نصب برنامه انجام شده و نکات به صورت تایپی همزمان با نصب برنامه نمایش داده میشود. نوع کرک برنامه FlexLM می ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره لغاط همراه با تلفظ می باشد. ...

آموزش كامل تعمير لامپ كم مصرف(اختصاصي)

آموزش كامل تعمير لامپ كم مصرف(اختصاصي)

50% تخفيف ويژه اين فرصت را از دست ندهيد كاملترين آموزش موجود را از ما دريافت كنيد فايل هاي ساير سايت ها ناقص و ناكارآمد هست شغلی مخصوص: خانم و آقا ، دختر و پسر ، پیر و جوان و همه ی افراد جویای کار !!! چرا بايد از ما بخريد؟ تضمين بازگشت وجه كاملترين آموزش ...

مقاله نقش نیروهای نظامی و مسلح در اقتصاد مقاومتی

مقاله نقش نیروهای نظامی و مسلح در اقتصاد مقاومتی

فهرست مطالب فصل اول:كليات تحقيق 1 مقدمه 2 تعریف مفاهیم و اصطلاحات 4 مبانی نظری: مؤلفه ها و عناصر اقتصاد مقاومتی 5 نیروی نظامی 6 فصل دوم:اقتصاد مقاومتي 8 مفهوم اقتصاد مقاومتي 9 فلسفه طرح مفهوم اقتصاد مقاومتی 11 تحریم 12 تاریخچه تحریم آمریکا علیه ایران 12 نتایج نهایی ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما