پیوند ها
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتریCRM در 5 فصل کامل و با متن ساده و روان به تحقیق در مورد CRM میپردازد.
شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و مقایسه کیفیت محصول نمونه رایگان آن را از لینک زیر دانلود کرده و سپس اقدام به خرید فرمایید.
چکیده
رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه دادهاند .
سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.
دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند.
فهرست مطالب
1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2
1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری( 7
1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8
2-4- موضوعات مورد بحث در CRM... 14
2-4-1- موضوعات مورد بحث در (Relationship) 14
2-5- بهبود بخشیدن خدمت رسانی به مشتری.. 14
2-5-1- بهبود ارتباط با مشتری.. 15
فصل سوم ، مديريت ارتباط با مشتري(CRM)
3-3- مديريت ارتباط با مشتري.. 21
3-4- مراحل ارائه خدمت ، مديريت ارتباط با مشتري.. 23
3-4-1- پياده سازي و بكارگيري مديريت ارتباط با مشتري.. 23
3-4-3- ضرورت به كارگيري CRM... 24
3-4-4- مزاياي استفاده از سيستم CRM... 24
فصل چهارم ، استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
4-2-1- تدوین استراتژی تکنولوژی.. 32
4-2-2- مدیریت استراتژی تکنولوژی.. 33
4-2-3- مسیر حرکت استراتژی.. 33
4-3-1- شروع برنامه، ایجاد گروه راهبری و تیم های کاری و برگزاری جلسات شروع کار 34
4-3-2- تهیه فهرست توانمندی ها 34
4-3-4- شناسایی قابلیت های کاندید. 35
4-3-5- تست قابلیت محوری کاندید. 35
4-3-6- ارزیابی موقعیت قابلیت محوری.. 35
4-5-2- مهمترين اثرات رضايت مشتري بر فرايندهاي سازمان.. 38
4-5-3- تاثير رضايت و وفاداري مشتري.. 39
4-6-1- مدل هاي ارزيابي اثربخشي سازمان.. 40
4-7- مديريت دانش درارتباط با مشتري.. 41
4-7-2- جريانهاي دانش در فرآيند CRM... 43
4-7-5- چارچوب پيشنهادي براي اجرا 47
4-8- واحدهای سازنده مديريت روابط با مشتری (CRM) 48
4-8-1- ايجاد چشم انداز CRM... 50
4-8-3- طراحی تجربه کار با مشتری.. 52
4-8-4- ايجاد همکاریهای سازمانی.. 52
4-8-6- خلق راهبرد اطلاعاتی برای مشتريان.. 53
4-9- آماده كردن برنامه روزآمدسازى CRM توسط اوراكل.. 55
4-10- شاخصهای مشتریمداری در بانکهای ایرانی.. 55
4-11- شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یك سازمان.. 57
4-13- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری.. 60
4-14- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟ 64
4-15- راه های تحقق مشتری مداری.. 65
4-16- بازاریابی الکترونیک، برقراری ارتباط با مشتریان.. 67
4-16-1- بازاریابی الکترونیک.... 67
4-16-2- چرخهي بازاریابی الکترونیک.... 68
4-16-3- عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك(BONI) 70
4-17- نرمافزارهايCRM زيربنايIT. 70
4-18- وضعيت موفقيت - شكست پروژههاى :CRM... 71
4-19- ايجاد وفاداري در مشتريان.. 74
4-20- پرسش و پاسخ با يكى از مديران ارشد مايكروسافت دربارهى ERP و محصولات CRM... 75
4-21- ویژگی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری.. 78
4-21-7- تعریف کاربر و سطح دسترسی (1) 86
4-21-8- تعریف کاربر و سطح دسترسی (2) 87
4-21-9- تهیه گزارش مشتریان.. 88
4-21-10- تهیه گزارش ارتباط با مشتریان.. 89
4-21-11- برخی از ویژگیهای کلی نرم افزار 89
4-22- تصورات غلط در زمینه CRM... 92
4-23- محدودیت سیستمهای CRM... 93
4-24-2- فرآیندهای مورد استفاده 94
4-24-3- نیاز به سیار بودن "Mobility" 94
4-24-4- اعتماد بیش از حدبه متدولوژی های ثابت نشده 95
4-25- اهميت ارائه خدمت به مشتريان.. 96
4-25-2- كاهش هزينه هاي بازاريابي.. 97
4-26- شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یك سازمان.. 97
مراحل اجراي مدیریت ارتباط بامشتری.. 98
فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات
5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 104
پیوست الف- ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 106
پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرمافزارهای CRM در سال2012. 111
پیوست ج - به کارگيري فناوریهاي نوين.. 112
پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 113
فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها
جدول(1-1) مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM... 5
شکل (1-3) فرآیند پیاده سازی مدریت ارتباط با مشتری.. 23
شکل (4-1) نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر فرآیند. 38
شکل (4-2) سیستم سه قسمتی رضایت مشتری.. 39
جدول (4-1) CKM در مقایسه با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری.. 40
شکل (4-3) نقشه فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت دانش.... 44
شکل (4-4) چهارچوب پیشنهادی برای پیاده سازی CRM مبتنی بر دانش.... 47
جدول (4-3) راهبرد کسب و کار 51
شکل (4-5) نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری.. 79
شکل (4-9) صفحه تامین کنندگان.. 83
شکل (4-10) صفحه خدمات و محصولات... 84
شکل (4-11) صفحه ارتباط با مشتری.. 85
شکل (4-12) صفحه تعریف کاربر و سطح دسترسی (1) 86
شکل ( 4-13) صفحه تعریف کاربر و سطح دسترسی (2) 87
شکل ( 4-14) صفحه تهیه گزارش مشتریان.. 88
شکل (4-15) صفحه تهیه گزارش ارتباط با مشتریان.. 89
جدول (4-4) خدماتی که می شود با ان مشتری را راضی نگه داشت... 96
مبلغ واقعی 30,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان
برچسب های مهم
نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی2- جدید - جمعی از نویسندگان این فایل نمونه سوالات تستی کتاب اندیشه اسلامی2 با توجه به اخرین تغییرات کتاب می باشد. فایل در برگیرنده تمامی مطالب کتاب به صورت فصل به فصل به همراه پاسخنامه کلیدی می باشد . تعداد 350 تست به صورت فصل به فصل در ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده داشتید؟ مسجدنما، ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده داشتید؟ مسجدنما، ... ...
فایل ارائه شده تحت عنوان « اصول و مبانی روابط بین الملل 1 » شامل 16 صفحه مطالب مطرح شده توسط استاد می باشد. این فایل مخصوصا برای ورودی 1402 در ترم 2 نگارش شده است. اما اکثر مطالب مشابه جزوه دیگر ورودی ها است. این فایل برای چاپ و پرینت مناسب است. * فایل بارگزاری شده ... ...
نمونه سوالات تستی کتاب تاریخ امامت دکتر حسین قاضی خانی این فایل نمونه سوالات تستی کتاب تاریخ امامت دکتر حسین قاضی خانی است. فایل در برگیرنده تمامی مطالب کتاب به صورت فصل به فصل به همراه پاسخنامه کلیدی می باشد . تعداد 350 تست به صورت فصل به فصل در قالب کل ... ...
توضیحات: تحقیق «تأثیر فضای مجازی بر روابط خانوادگی» در ۲۰ صفحه تایپشده با فرمت Word، به بررسی اثرات مثبت و منفی فضای مجازی بر تعاملات میان اعضای خانواده، بهویژه والدین و فرزندان میپردازد. این تحقیق قابل استفاده برای دانشآموزان، دانشجویان، مشاوران خانواده و معلمان ... ...
جزوه سیستمهای دیجیتال 1 برای دانلود دانشگاه: صنعتی همدان استاد: مهندس دوست محمدی فرمت: PDF پی دی اف کیفیت: بسیار عالی تعداد صفحات: 108 حجم: 33.7 مگابایت رشته: مهندسی برق دانلود نمونه ... ...
دانلود پاورپوینت آزمایشگاه بیوشیمی متابولیسم ... ...
دوره (آزمون) دستیاری پزشکی تخصصی 1404 با پاسخنامه (گروه A/گروه B/ گروه C و گروه D) ... ...
رمز گشایی ضمیر پنهان نوشته حمید تقدسی فهـرســت: - پیشگفـتار - نگرشی به ماهیت انسان - جستجویی برای شناخت خویشتـن - معادلات هفتگانة اکتشاف خویشتـن - معادلـه اول: آنچه از واقعیت خویشـتن آگاهی، بخش محدودی از حقیقت توست - معادله دوم: حقایق محدود بازنمایی شده درآگاهی، ... ...
پاورپوینت با موضوع : آموزش دانش آموزان #دیر_آموز (نیاز خاص آموزشی) ... ...
مقررات بین المللی تجارت و اعتبارات ... ...
معرفی کتاب:(نون نوشتن)(نون نوشتن)کتاب نون نوشتن نوشته ی محمود دولت آبادی ااست. ناشر درر معرفی ااین نشان آورده ااست: بالاخره نشستم به آخرین بازنویسی کلیدر و بی خستگی مضاعف چهار جلد راا آماده ی چاپ کردم و ماندم که چه بکنم. ادامه ی کار کلیدر فراغتی می طلبید که شرایط سال های ... ...
دانلود pdf جزوه و خلاصه کتاب حسابداری پیشرفته 2 از دکتر حسین کرباسی یزدی + pdf نمونه سوالات تستی + pdf حل المسائل نوع فایل : پی دی اف pdf و پاورپوینت ppt حجم فایل : MB165 دانلود pdf جزوه و خلاصه کتاب حسابداری پیشرفته 2 از دکتر حسین کرباسی یزدی + pdf نمونه سوالات تستی ... ...
پاورپوینت علوم اجتماعی درس سیزدهم پایه چهارم- پیش دانشگاهی ... ...
مجموعه طلایی آزمون طبقه بندی شده بهداشت با پاسخ تشریحی, تست و نکات تکمیلی (ویژه استخدامی ها و پذیرش ارشد رشته های اپیدمیولوژی، آموزش بهداشت، مدیریت خدمات بهداشتی، مامایی، ارگونومی، اقتصاد بهداشت... ... ...
پاورپوینت فارسی چهارم ابتدایی ادب از که آموختی ... ...
عنوان: انواع ترازو قالب بندی: پاورپوینت تعداد صفحات: 24 این تحقیق در مورد ترازو می باشد و به بیان تاریخچه و معرفی انواع ترازو می پردازد. در این پروژه، از عکسهای جذاب استفاده شده است. این پروژه به دانشجویان رشته های ساخت و تولید، تاسیسات و دیگر رشته های مرتبط با آن ... ...
پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم درس ۲۰ ... ...
پاورپوینت درس دوم عربی هفتم جامع وکامل ... ...
دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد پرستای با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته پرستای سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته پرستای سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ... ...
پاورپوینت معرفی فرآیند تقطیر غشایی اسمزی ... ...
پاورپوینت علوم اجتماعی درس دوازدهم پایه چهارم- پیش دانشگاهی ... ...
شرح فایل: توضیحات: تحقیق «تأثیر فناوری نانو بر بهبود کیفیت زندگی» در ۲۰ صفحهی استاندارد و با ساختاری علمی تهیه شده است. این فایل با زبان روان و دستهبندی موضوعی دقیق، به بررسی کاربردهای مختلف فناوری نانو در پزشکی، کشاورزی، صنعت، محیطزیست، و آموزش میپردازد. اگر به ... ...