پیوند ها
پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.
شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.
چکیده
رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه دادهاند .
سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.
دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند.
فهرست مطالب
1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2
1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7
1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8
بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-2 - تاریخچه پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12
2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14
2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15
2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15
2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15
2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15
2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17
2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18
2-5-4- چرخه فرآيند CRM (مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20
2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22
2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمانها براي اجراي CRM... 22
2-3-6- گامهاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23
2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24
2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24
2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24
2-3-7-4 مديريت بخشبندي و تفكيك... 25
2-3-7-5 مديرت كانالهاي ارتباطي.. 25
2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29
2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30
2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30
2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30
2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31
2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31
2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3 شاخههاي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32
2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32
2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32
2-3-13-1 ويژگيهاي CRM تحليلي.. 33
2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33
2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34
بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM
2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37
2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38
2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40
2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42
2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43
2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45
2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46
2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48
2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48
2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48
2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49
2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50
2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52
2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52
2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53
2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53
2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54
2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخشبندي.. 55
2-10-10- اندازهگيري وفاداري مشتري.. 55
2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55
2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57
2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57
2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59
2-11-1- تفاوتهاي بين كالا و خدمات.. 59
2-11-2- سازمانهاي خدماتي و CRM... 60
2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63
2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64
2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64
2-11-5- ابزار اندازهگيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64
2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64
2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65
2-12-4- شاخص رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69
2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69
2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69
2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70
2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71
2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71
2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71
2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71
2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72
2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73
2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73
2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73
2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74
2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79
2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81
2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86
2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86
2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87
2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87
2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89
2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90
2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92
2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92
2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92
2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93
2-15-8- تعیین عکسالعمل شرکت در برخورد با شکایت... 94
2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95
2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97
2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97
2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98
2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99
2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99
2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100
2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101
2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103
2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105
2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106
2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107
2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108
2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108
2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108
2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108
2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109
2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110
2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110
فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114
3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115
3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116
3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116
3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117
3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119
3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120
3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122
3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123
3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124
3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125
3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127
3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127
3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128
3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129
3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130
3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130
3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131
3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133
3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133
3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134
3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135
4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140
4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141
4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142
فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات
5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148
پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150
پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرمافزارهای CRM در سال2012. 155
پیوست ج - به کارگيري فناوریهاي نوين.. 156
پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157
پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158
پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167
فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها
جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM... 5
نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21
شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22
شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمانها را جهت اجراي CRM... 23
شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24
شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26
شکل (2-6) ساختار عمومي سازمانهاي بيمه. 26
شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49
شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50
شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51
شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51
جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55
نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56
نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57
شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58
جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59
شکل (2-14) تقسيمبندي مدلهاي سنجش رضايتمندي ،مشتري.. 66
جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68
جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68
شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78
شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81
شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98
جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115
جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118
شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121
شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124
جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127
مبلغ واقعی 39,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان
برچسب های مهم
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...
دانلود فایل اکسل فهرست بهای تعرفه خدمات ژئوتکنیک سال 1403 (تا قبل از مهر ۱۴۰۳) ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت Services درس 4 زبان انگلیسی پایه نهمفرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 21بکارگیری اشکال، تم و افکت های زیبامنطبق با مطالب و رئوس کتاب درسیبا توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت نظام جمع و شیوه های رزم انفرادی درس 8 آمادگی دفاعی پایه نهم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 47 همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی بکارگریی تم ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت رستم و اشکبوس درس 12 فارسی پایه دهم فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 35 شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ادبی، قلمرو ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...
نوع فایل: pdf & power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 65 اسلاید ویدئو اسلایدهایی از پاورپوینت آمادگی دفاعی پایه دهم (کلیه رشته ها) تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده ... ...
CRYPTO ICE 2.0 ولت یاب کریپتو ای سی ای آخرین نسخه ورژن ۲ با سرور فوق قدرتمندمختص ویندوزاین ولت یاب مختص ویندوز بوده و نحوه کار آن به این شکل است که به سامانه کد ساز متصل هست و کد های کیف پول های گمشده رو تصادفی تولید و بررسی میکنه و اون ولت هایی که موجودی رمز ارز مثل بیت ... ...
حل المسائل کتاب پلاستیسیته برای مهندسان سازه چن و هان Wai-Fah Chen تعداد صفحات: 264 فرمت: PDF + JPG زبان: لاتین عنوان لاتین: Plasticity for Structural Engineers نویسندگان: Wai-Fah Chen, Da-Jian Han - وای فا چن، دا جیان هان توضیحات: این حل المسائل به صورت رسمی ... ...
نقشه سیم کشی موتورسیکلت های زونتس Zontes N2 230 و Zontes N2 230 N به صورت کاملا فارسی و رنگی و بسیار با کیفیت فرمت : pdf (پی دی اف) قابلیت باز شدن در انواع دستگاههای اندروید، آیفون، لپتاب، کامپیوتر و ... شامل سیم کشی کامل تمام تجهیزات برقی و سنسورها و عملگرها ... ...
فایل ارائه شده تحت عنوان « روش پروهش در علوم سیاسی » شامل 12 صفحه مطالب مطرح شده توسط استاد می باشد. این فایل برای چاپ و پرینت مناسب است. محتوای این فایل در چارچوپ رویکرد های نظری شکل گرفته است و چارچوب کاربردی ندارد. * در صورت بازنشدن فایل زیپ ، فرمت آن را از zip به ... ...
#کتاب_صوتی #بیروت_75 #غاده_السمان #سمیه_آقاجانی #رمان_داستان کتاب حاضر داستاني عربي است که رويدادهاي آن حول پنج شخصيت ميگردد که تکتکشان در بيروت دچار سرنوشتي شوم ميشوند. از نگاه نويسنده بيروت همچون همه شهرهاي بزرگ دنيا، بهشت فرادستان است و دوزخ فرودستان. سرنوشت جواناني ... ...
معرفی کتاب #جان_شیفته رمانی چهارجلدی اثر رومن رولان است. فضای داستان جان شیفته فرانسه در ابتدای سده بیستم است و رمان وضعیت اجتماعی این دوران را برای خواننده به تصویر میکشد. از سوی دیگر، شخصیت اصلی داستان زنی به نام آنت ریوییر است و رولان در طول داستان چگونگی بیداری زنان ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره حدید و حشر، پیرمرد شامی و امام سجاد درس 7 قرآن پایه نهمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 28 پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت زندگی در نواحی مختلف جهان درس 14 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 21 پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرجام کار درس 8 دین و زندگی دهم علوم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 26 همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی بکارگریی تم، افکت ها، ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت حکایت تربیت درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس فونت های ... ...
عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت لمس کنیم ببوییم بچشیم و بنویسیم درس 5 نگارش پایه هشتم فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 20 قسمتی از متن: هرکدام از حس ها، در ما فکرها، احساس ها و حال و هوایی ایجاد می کنند و بهانه ای برای پرورش ذهن و تقویت ... ...
فایل ارائه شده تحت عنوان « اصول روابط بین الملل ب » شامل 12 صفحه مطالب مطرح شده توسط استاد می باشد. این فایل برای چاپ و پرینت مناسب است. محتوای این فایل در چارچوپ رویکرد های نظری روابط بین الملل شکل گرفته است. * در صورت بازنشدن فایل زیپ ، فرمت آن را از zip به rar ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت تحولات هویتی جامعه درس 7 هویت اجتماعی دوازدهم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی فونت های استاندارد و بک گراندهای متنوع و زیبا متناسب با بجث ... ...
عنوان فایل: دانلود در مورد نحوه رقیق کردن داروهای بیهوشی (pdf) نوع فایل: پی دی اف pdf حجم فایل: 437.48 تعدادصفحات : 31 ص زبان : فارسی شرح مختصر: رقیق سازی اشکال دارویی تزریقی از پرکاربردترین و مهم ترین رکن های دارودرمانی خصوصاً در دارودرمانی بیمارستانی است. مطالعه و ... ...
بسته طلایی مرور آزمونهای جامع بهداشت عمومی 2000 تست طلایی بهداشت با پاسخ تشریحی ویژه آزمون کارشناسی ارشد آزمون های جامع علوم پایه آزمون های استخدامی (مراقب سلامت / مربی بهداشت مدارس) پکیج 330 سوال فصل اول: اصول و روش های اپیدمیولوژی؛ جمعیت شناسی و تنظیم خانواده ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 27 اسلاید امنیت غذایی ومایکوتوکسین ها فهرست مطالب : تعریف و تاریخچه مایکوتوکسین ها راه های کنترل و کاهش مایکوتوکسین ها انواع ... ...
دانلود کلید تست نئو 240 سوالی | [ کلید نمره گذاری + تفسیر آزمون + پرسشنامه + پاسخنامه] | کامل ترین مجموعه pdf - word - ppt تعداد سوالات: 240 کاملترین مجموعه شامل 3 فرمت مختلف : دو فایل ورد در 29 صفحه شامل توضیحات کامل درباره آشنایی با تست و نمره گذاری و پرسش نامه و پاسخ ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت یار مهربان درس 10 فارسی پایه سوم دبستان فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 15 قسمتی از متن: درس در یک نگاه: اکنون که چند ماهی از دوستی ما گذشته است. شما را بهتر شناخته ام. می دانم که اغلب شما مرا خیلی دوست دارید، ... ...
نام کتاب: کتاب خرد (کتاب حکمت قرن) ترجمه فارسی نویسنده: هری بی جوزف درباره کتاب: کتاب حکمت قرن یا book of wisdom کتابی است که به عمیقترین لایههای بشری و حکومت پرداخته است و اطلاعاتی در این کتاب آمده است که هر انسان نباید بداند. برای همین است که این کتاب در بیشتر ... ...
عنوان: طراحی زون های مناطق حفاظت شده قالب بندی: WORD تعداد صفحه: 45 این تحقیق در مورد مناطق حفاظت شده می باشد و به طور کامل به روش های طراحی زون های مناطق حفاظت شده می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های محیط زیست، جغرافیا و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد. ... ...
دانلود کارنامه وگزارش پیشرفت تحصیلی نوبت اول نمونه تکمیل شده تمام پایه ها ابتدایی به صورت فایلword وقابل ویرایش۳۰ ص در تمام حالت های خیلی خوب خوب قابل قبول و نیاز به تلاش ... ...