پیوند ها
پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.
شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.
چکیده
رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه دادهاند .
سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.
دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند.
فهرست مطالب
1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2
1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7
1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8
بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-2 - تاریخچه پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12
2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14
2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15
2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15
2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15
2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15
2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17
2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18
2-5-4- چرخه فرآيند CRM (مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20
2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22
2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمانها براي اجراي CRM... 22
2-3-6- گامهاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23
2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24
2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24
2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24
2-3-7-4 مديريت بخشبندي و تفكيك... 25
2-3-7-5 مديرت كانالهاي ارتباطي.. 25
2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29
2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30
2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30
2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30
2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31
2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31
2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3 شاخههاي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32
2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32
2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32
2-3-13-1 ويژگيهاي CRM تحليلي.. 33
2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33
2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34
بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM
2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37
2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38
2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40
2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42
2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43
2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45
2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46
2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48
2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48
2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48
2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49
2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50
2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52
2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52
2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53
2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53
2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54
2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخشبندي.. 55
2-10-10- اندازهگيري وفاداري مشتري.. 55
2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55
2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57
2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57
2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59
2-11-1- تفاوتهاي بين كالا و خدمات.. 59
2-11-2- سازمانهاي خدماتي و CRM... 60
2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63
2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64
2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64
2-11-5- ابزار اندازهگيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64
2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64
2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65
2-12-4- شاخص رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69
2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69
2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69
2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70
2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71
2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71
2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71
2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71
2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72
2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73
2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73
2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73
2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74
2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79
2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81
2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86
2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86
2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87
2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87
2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89
2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90
2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92
2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92
2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92
2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93
2-15-8- تعیین عکسالعمل شرکت در برخورد با شکایت... 94
2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95
2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97
2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97
2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98
2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99
2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99
2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100
2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101
2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103
2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105
2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106
2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107
2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108
2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108
2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108
2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108
2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109
2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110
2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110
فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114
3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115
3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116
3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116
3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117
3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119
3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120
3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122
3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123
3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124
3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125
3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127
3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127
3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128
3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129
3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130
3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130
3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131
3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133
3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133
3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134
3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135
4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140
4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141
4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142
فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات
5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148
پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150
پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرمافزارهای CRM در سال2012. 155
پیوست ج - به کارگيري فناوریهاي نوين.. 156
پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157
پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158
پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167
فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها
جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM... 5
نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21
شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22
شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمانها را جهت اجراي CRM... 23
شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24
شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26
شکل (2-6) ساختار عمومي سازمانهاي بيمه. 26
شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49
شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50
شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51
شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51
جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55
نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56
نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57
شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58
جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59
شکل (2-14) تقسيمبندي مدلهاي سنجش رضايتمندي ،مشتري.. 66
جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68
جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68
شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78
شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81
شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98
جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115
جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118
شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121
شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124
جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127
مبلغ واقعی 39,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان
برچسب های مهم
فارسی ساز Dragons Dogma 2 آموزش نصب : https://parsiteamsite.ir/product13/dd2/index.html ... ...
به اطلاع علاقهمندان به تاریخ هنر میرسانیم که فایل PDF با عنوان «هنر پارتی و ساسانی» از نویسنده ماریوبوسایلی و امیرتوشراتو منتشر شده است. این اثر به تحلیل عمیق و مستند هنر و فرهنگ در دوران پارتی و ساسانی میپردازد. مطالعه این اثر میتواند افقهای جدیدی را در درک ... ...
توضیحات : پاورپوینت درس سوم تصمیم گیری چیست؟ مطالعات اجتماعی ششم در 19 اسلاید در قالب پاورپوینت قابل ویرایش این درس از فصل دوم مطالعات اجتماعی ششم می باشد دارای دو فایل pdf و pptx فونتهای مورد استفاده " فونت B koodak , B Homa فهرست مطالب : تصمیم گیری چیست؟ موقعیت ... ...
کتاب سرنوشت روح نویسنده: مایکل نیوتن مترجم: محمود دانایی حجم فایل: ۴۷مگابایت تعداد صفحات: ۴۸۳ ... ...
کتاب ریختشناسی قصههای پریان نویسنده: ولادیمیر پراپ مترجم: فریدون بدرهای حجم فایل: ۴.۵مگابایت تعداد صفحات: ۳۱۳ ... ...
کتاب معمای ابوالهول بزرگ نویسنده: ژرژ بارباران مترجم: شهلا المعی حجم فایل: ۲.۷مگابایت تعداد صفحات: ۱۹۶ ... ...
دانلود سوالات آزمون دکتری زیست پزشکی سامانه ای با پاسخنامه از سال 1396 تا 1403 دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته زیست پزشکی سامانه ای سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته زیست پزشکی سامانه ای سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات ... ...
دانلود جزوه مبانی نظری معماری حجت دانشگاه تهران 71 ص دستنویس فرمت PDF ... ...
دانلود بسته ویژه و جامع منابع استخدامی رشته «داروسازی» جزوه آنتی بیوتیک جزوه خلاصه فارماکولوژی جزوه داروشناسی پرستاری جزوه فارماکولوژی دانلود ترجمه کتاب راهنمای مصرف داروهای وریدی تریس ۲۰۰۷ دانلود جزوه آزمایشگاه فارماکوگنوزی دانلود جزوه خلاصه نام تجاری و مقدار ... ...
دانلود سوالات آزمون دکتری بیوشیمی بالینی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403 دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته بیوشیمی بالینی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته بیوشیمی بالینی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته ... ...
بانک آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد مجموعه معماری دانلود مجموعه 50 دوره آزمون آزمایشی معماری مربوط به موسسات ایوانخانه معمار،مرکز معماری ایران ، مدرسان شریف و ماهان با پاسخنامه تشریحی ... ...
کتاب آن اصلِ کاری حقایقی ساده اما حیرتانگیز که پشت نتایج فوقالعاده پنهان هستند!. حاشیۀ متن صفحات این کتابِ بسیار ارزشمند، اندک است اما بسیار خوانا میباشد و در گوشی همراه ممکن است نیاز باشد که صفحه را چرخش دهید تا بر مطالب، تسلط بهتر داشته باشید. نویسنده: گری کلر و جی ... ...
توضیحات: این محصول حاول متن ارزشیابی تمام دروس تمام پایه ها اول تا ششم ابتدایی است کهبصورت منظم برای هر پایه بصورت درس به درس آورده شده است برای وارد کردن سریع متن ارزشیابی تمام پایه های ابتدایی توصیه می کنم این فایل را دانلود کنید و فقط با یک کپی و پیست ساده متن را در ... ...
توضیحات محصول این فایل در 8آزمون و 15 صفحه تدوین شده است و برای هر بخش از کتاب یک آزمون تصویری طراحی شده است: 1-آزمون علوم(هدف آزمون مشاهده علمی بخش اول) 2-آزمون علوم(هدف آزمون آشنایی با حواس پنجگانه بخش دوم) 3-آزمون علوم(هدف آزمون سالم و قوی باشید بخش سوم) 4-آزمون ... ...
توضیحات محصول این فایل حاوی315 سوال از دانش فنی تخصصیپودمان های :اول:دسته بندی و انتخاب شبکهدوم:تحلیل امنیت در فاواسوم:کسب اطلاعات فنیچهارم:تحلیل و کاربست شبکه های مجازیپنجم:کاربرد هوش مصنوعی بخشی از محتویات فایل: 1-کدام مورد درباره پروتکل TCP درست است؟ (۱) هیچ تضمینی ... ...
کتابِ از فروغالسلطنه تا انیسالدوله نویسندگان: خسرو معتضد و دکتر ابوالقاسم تفضلی حجم فایل: ۸.۶مگابایت تعداد صفحات: ۶۷۴ ... ...
دانلود جزوه استراتژیهای درک مطلب زبان تخصصی معماری 4 ص تایپ شده ... ...
دانلود سوالات آزمون دکتری اپیدمیولوژی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403 دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته اپیدمیولوژی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته اپیدمیولوژی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته اپیدمیولوژی ... ...
فایل کامل پاورپوینت همانندسازی DNA (87 اسلاید) — در یوکاریوت، پروکاریوت، روش حلقه چرخان، همانند سازی تلومر و تنظیم همانندسازی. این بسته شامل دو فایل پاورپوینت حرفهای (مجموعاً 87 اسلاید) درباره همانندسازی DNA در موجودات یوکاریوتی و پروکاریوتی است، به همراه روش حلقه چرخان ... ...
نویسنده: اعضای کارگروه تلفيق نتايج مطالعات نظری با پشتيبانی دبيرخانة شــورای عالی آموزش وپرورش معرفی مفاد اين مجموعه طی جلســات ٨٠١ تا ٨٠٨» شــورای عالی آموزش وپرورش»(در مشهد مقدس، از ٢٩بهمن تا اول اســفند ١٣٨٨ )مورد بررسی و تأييد ... ...
توضیحات محصول: این فایل حاوی262 سوال از کل کتاب نصب و راه اندازی سیستم های رایانه ای بصورت ورد و پی دی اف است که مناسب:1-هنر جوهای عزیز جهت مطالعه و آمادگی برای امتحان های پودمانی در طول سال تحصیلی2- کمک به هنر آموزان محترم جهت طراحی سوالات هر پودمان3- داوطلبان کنکور فنی ... ...
این محصول حاوی315 سوال از تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی(در 75 صفحه)پودمان های :اول:طراحی گرافیکیدوم:طراحی محتوای الکترونیکسوم:تولید چند رسانه ایچهارم:حل مسائل سادهپنجم:حل مسائل شرطیبصورت ورد و پی دی اف است که مناسب:1-هنر جوهای عزیز جهت مطالعه و آمادگی برای امتحان های ... ...
کتاب زروان یا معمای زرتشتیگری نویسنده: آر.سی.زنر مترجم: دکتر تیمور قادری حجم فایل: ۵.۶مگابایت تعداد صفحات: ۴۱۸ ... ...
دانلود سوالات آزمون دکتری سالمند شناسی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403 دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته سالمند شناسی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته سالمند شناسی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته سالمند ... ...
کتاب ضیافت افلاطون سخن در خصوص عشق مترجم: محمدعلی فروغی حجم فایل: ۳.۳مگابایت تعداد صفحات: ۱۵۷ ... ...
کتاب شناخت عرفان و عارفان ایرانی نویسنده: دکتر علیاصغر حلبی حجم فایل: ۵.۲مگابایت تعداد صفحات: ۳۶۴ ... ...