دانلود پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 877
  • بازدید دیروز : 744
  • بازدید کل : 3604783

پیوند ها

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM


پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM

پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.

دانلود نمونه رایگان

چکیده

رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .

سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.

دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند. 

فهرست مطالب

فصل اول، مقدمه 

1-1- مقدمه. 2

1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2

1-3 - مسأله اصلي تحقيق.. 6

1-4- تشريح و بيان موضوع. 6

1-5- ضرورت انجام تحقيق.. 6

1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7

1-7- اهداف تحقيق.. 7

1-8 - قلمرو انجام تحقيق.. 7

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8

1-10 - ساختار تحقیق.. 9 

فصل دوم ، ادبیات موضوع 

2-1- مقدمه. 11 

بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 

2-2 - تاریخچه‌ پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12

2-3 -تعاريف CRM... 12 

2-4-اهداف CRM... 14 

2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14 

2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15 

2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15 

2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15 

2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15 

2-5- اصول CRM... 16 

2-5-1- مولفه‌هاي CRM... 16 

2-5-1-1 مشتري.. 16

2-5-1-2 روابط.. 17 

2-5-1-3 مديريت... 17 

2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17 

2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18 

2-5-4- چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20 

2-5-4-1 كشف دانستني‌ها21 

2-3-4-2 تعامل با مشتري.. 22 

2-3-4-3 برنامه‌ريزي بازار. 22 

2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22 

2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM... 22 

2-3-6- گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23 

2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24 

2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24 

2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24

 2-3-7-3 مديريت عملياتي.. 25 

2-3-7-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك... 25 

2-3-7-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي.. 25

2-3-7-6 كاركنان.. 26 

2-3-8- فن آوري CRM... 27 

2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29 

2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30

2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30 

2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30 

2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31

2-3-12- CRM عملياتي.. 31 

2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3 شاخه‌هاي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32

 2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32 

2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32 

2-3-13- CRM تحليلي.. 32 

2-3-13-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي.. 33 

2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33 

2-3-14- CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-2 چرخه حيات مشتري.. 35

 2-3-15- CRM در بانكداري.. 35 

بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM 

2-4 - تعاريف بازاريابي.. 37 

2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37 

2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38 

2-5- ارزش مشتري.. 39 

2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40 

2-5-2- ارزش... 42 

2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42 

2-5-4- گروههای ارزش... 43 

2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43 

2-6- مدل مؤلفه های ارزش... 44 

2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45 

2-6-2- مدل وسیله- نتیجه. 46

2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46 

2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48 

2-6-5- نظام ارزش... 48 

2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48 

2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48 

2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49 

2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50 

2-10- مشتري وفادار. 52 

2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52 

2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52 

2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53 

2-10-4- سطوح وفاداري.. 53 

2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53 

2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54 

2-10-7- وفاداري ابزاري.. 54 

2-10-8- وفاداري انگيزشي 54 

2-10-8-1 تغيير رفتاري.. 54 

2-10-8-2 رفتار نامنظم 54 

2-10-8-3 رفتار چندگانه. 54 

2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي.. 55 

2-10-10- اندازه‌گيري وفاداري مشتري.. 55 

2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55 

2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57

2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57 

2-10-14- انواع وفاداري.. 58

2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59 

2-11- تعريف خدمات.. 59 

2-11-1- تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات.. 59 

2-11-2- سازمان‌هاي خدماتي و CRM... 60 

2-11-3- ويژگي‌هاي خدمات.. 61 

2-11-4- تعريف كيفيت... 61 

2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63

2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64 

2-11-4-3 كيفيت فيزيكي.. 64 

2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64 

2-11-4-5 كيفيت در سازمان.. 64 

2-11-5- ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64 

2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64 

2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65 

2-12- روش‌هاي سنجش.... 66 

2-12-1- SERVQUAL67 

2-12-2- SERVPERF. 67

 2-12-3- SERIMPERF68 

2-12-4- شاخص‌ رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69 

2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69 

2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69 

2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70 

2-12-5-3 حمایت از مشتری.. 70 

2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71 

2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71 

2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71 

2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71 

2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72 

2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73 

2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73 

2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73

2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74 

2-12-6-2 مدیران ارشد. 75 

2-12-6-3 ضرورت فرهنگی.76 

2-13- داده کاوی در CRM... 77 

2-13-1- ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺟﺎﻣﻊ.. 78 

2-13-2 - ﻣﺮاﮐﺰ داده. 79 

2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79 

2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81 

2-14-1- رضایت مندی.. 83 

2-14-2- درک روابط عمومی.. 84 

2-14-3- ریسک مغایرت.. 84 

2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86 

2-14-5- درگیری.. 86 

2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86 

2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87 

2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87 

2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89 

‌2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90 

‌2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

‌2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92 

‌2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92 

‌2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92 

‌2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93 

‌2-15-8- تعیین عکس‌العمل شرکت در برخورد با شکایت... 94 

‌2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95 

2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97 

2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97 

2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98 

2-16-3- مديريت دانش.... 99 

2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99 

2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99 

2-16-3-3 انتشار دانش.... 100 

2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100 

2-16-4- انواع دانش.... 100 

2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101

2-16-5-1 منابع داده. 102 

2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103 

2-16-5-3 مخازن دانش.... 104 

2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105 

2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106 

2-17-1-روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2-1جستجو برای الگو. 107 

2-17-2-2 رسم شکل.. 108 

2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108 

2-17-2-4 تغییر مسئله. 108 

2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108 

2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108 

2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108 

2-17-2-8 کار عقب رونده. 108 

2-17-2-9 بررسی نقیض.... 109 

2-17-2-10 زوجیت... 109 

2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109 

2-17-2-12 تعمیم.. 109 

2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110 

2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110 

2-18- نتیجه گیری.. 111 

فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری 

3-1- مقدمه. 114 

3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114

3-2-1- تعریف ECRM... 115 

3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115

3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116

 3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116

 3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117 

3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119 

3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120

 3-4- چرخه ECRM... 121 

3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122 

3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123 

3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124 

3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125 

3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127 

3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127

3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128 

3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129 

3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130 

3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130 

3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131 

3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133

3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133 

3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134 

3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135

 3-10- نتیجه گیری.. 136 

فصل چهارم ، روش تحقیق 

4-1- مقدمه. 138 

4-2- روش تحقیق.. 138

4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140 

4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141 

4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142 

4-3- نتیجه گیری.. 143 

فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات 

5-1- نتیجه گیری.. 145 

5-2- پيشنهادات کاربردی.. 148 

5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148 

پیوستها150 

پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150 

پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 155 

پیوست ج - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 156 

پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157 

پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158 

پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167

فهرست منابع.. 172

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM...

نمودار(1-1) فرآیند CRM...

شکل (2-1) مولفه‌هاي CRM... 16 

نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21 

شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22 

شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمان‌ها را جهت اجراي CRM... 23

 شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24

 شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26

 شکل (2-6) ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه. 26 

شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49

 شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50

شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51

شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51

 جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55

نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56 

نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57 

شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58 

جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59 

شکل (2-13) انواع کیفیت... 62 

شکل (2-14) تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي ،مشتري.. 66 

جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68 

جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68

شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78 

شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81

شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98 

جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115 

جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118 

شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121 

شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124 

جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127 

 


مبلغ واقعی 39,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

فارسی ساز Dragons Dogma 2

فارسی ساز Dragons Dogma 2

فارسی ساز Dragons Dogma 2 آموزش نصب : https://parsiteamsite.ir/product13/dd2/index.html ... ...

دانلود کتاب صوتی حقوق بین الملل عمومی تدوین جدید ضیایی بیگدلی

کتاب صوتی حقوق بین الملل عمومی تدوین جدید ضیایی بیگدلی ... ...

هنر پارتی و ساسانی.pdf نوشته ی ماریوبوسایلی وامیرتوشراتو

هنر پارتی و ساسانی.pdf نوشته ی ماریوبوسایلی وامیرتوشراتو

به اطلاع علاقه‌مندان به تاریخ هنر می‌رسانیم که فایل PDF با عنوان «هنر پارتی و ساسانی» از نویسنده ماریوبوسایلی و امیرتوشراتو منتشر شده است. این اثر به تحلیل عمیق و مستند هنر و فرهنگ در دوران پارتی و ساسانی می‌پردازد. مطالعه این اثر می‌تواند افق‌های جدیدی را در درک ... ...

دانلود پاورپوینت آزمایشگاه بیوشیمی متابولیسم

دانلود پاورپوینت آزمایشگاه بیوشیمی متابولیسم ... ...

پلان معماری مسکونی شمالی 150 متری با عرض 10متر

پلان معماری  مسکونی  شمالی 150 متری  با عرض  10متر

نقشه معماری مسکونی 153 متری ،عرض ساخت 10 متر طول کل ساخت 15.3 متر ولی مساحت مفید این مسکونی 153 متر هست این پلان دو خوابه طراحی شده که هر دو اتاق خواب معمولیه با ابعاد مناسب و با در نظر گرفتن فضای مناسب برای کمد دیواری درب اتاق خوابها در فضای خصوصی و بدون دید از طرف ... ...

جواب نهاد مبحث پیدا و پنهان - تغییرات اجتماعی و فرهنگی در ایران

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث پیدا و پنهان - تغییرات اجتماعی و فرهنگی در ایران می باشد. تعداد جلسات : 5 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

پاورپوینت با موضوع : آموزش دانش آموزان دیر_آموز (نیاز خاص آموزشی)

پاورپوینت با موضوع : آموزش دانش آموزان #دیر_آموز (نیاز خاص آموزشی) ... ...

دانلود پاورپوینت نظریه اسکینر

دانلود پاورپوینت نظریه اسکینر ... ...

تحقیق درباره ایجاد انگیزه بین کارکنان / فایل word

تحقیق درباره ایجاد انگیزه بین کارکنان / فایل word

تحقیق درباره ایجاد انگیزه بین کارکنان به صورت فایل ورد و قابل ویرایش در 118 صفحه قابل استفاده دانشجویان و محققین تهیه شده زمستان 99 به شرح سرفصل مطالب زیر فهرست مطالب 1- چکیده:1 2- مقدمه:2 تحولات تاريخي انگيزش:3 مدل سنتي:3 مدل روابط انساني:4 مدل منابع انساني:5 مفهوم ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تاریخ تمدن و حکومت هوتکیان در 50 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تاریخ تمدن و حکومت هوتکیان در 50 اسلاید

هوتکیان دودمان شاهنشاهی از قبیلهٔ غلجای قندهار بودند که وارث حکومت صفویان شدند. سر سلسله و نخستین فرمانروای آن‌ها میرویس خان هوتک بود. میروَیس‌خان هوتک (۱۰۸۶ تا ۱۱۲۷ ه‍.ق / ۱۶۷۳–۱۷۱۵ م). میرویس یا میراویس از افغانان غل‌زایی بود و در زمان ضعف دولت صفویه علیه دولت ایران آن ... ...

دانلود تعزیه کامل صوتی متوکل عباسی . گلختمی . نرگسخانی . صفری و... سال 97 جوی آباد . 3 ساعت

دانلود تعزیه کامل صوتی متوکل عباسی . گلختمی . نرگسخانی . صفری و... سال 97 جوی آباد . 3 ساعت

اسامی ذاکرین : امیر صفری . سید حسن گلختمی . محمد رضایی . شکرالله جعفری . حسن نرگسخانی . حسن برکتی پور . مظفر قربان نژاد . اسماعیل محمدی . رسول خدابخش . حسین ملاحسینینوازنده ها . استادان ماشالله احمدی . نورالله سروانی . مختار احمدی شما دوستان عزیز برای دانلود این مجموعه ... ...

دانلود پاورپوینت سرطان پستان

دانلود پاورپوینت سرطان پستان

سرطان پستان یا سرطان سینه (به انگلیسی: Breast cancer) به نوعی سرطان گفته می‌شود که از بافت پستان آغاز می‌شود.[ زن بودن، مهم‌ترین عامل احتمال بروز سرطان پستان است. اگرچه مردان نیز به این سرطان مبتلا می‌شوند اما احتمال آن در زنان ببیش از صد برابر است. سایر علائم سرطان پستان ... ...

پيشگوئي هاي زرتشت

پيشگوئي هاي زرتشت

در گاتها از قول جناب زرتشت آمده است:ای اورمزد،این هر دو را از تو می پرسم:آنچه که تا کنون روی داده است و آنچه که پس از این روی خواهد داد….. و در بند ۲۶ هرمزد یشت،اهورمزدا به زرتشت می گوید:…ای زرتشت پارسا،به میانجی خرد و دانش من،دریاب که سر انجام زندگی و زندگانی آینده چگونه ... ...

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C6-01 RM-718 ورژن 111.040

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C6-01 RM-718 ورژن 111.040

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C6-01 RM-718 ورژن 111.040 ... ...

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه از سال 1395 تا 1404

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه از سال 1395 تا 1404

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...

دانلود کتاب صوتی آخرین وسوسه مسیح

دانلود کتاب صوتی آخرین وسوسه مسیح

درباره کتاب آخرین وسوسه مسیحکازانتزاکیس در آخرین وسوسه مسیح، عیسی مسیح را یک انسان عادی دانسته که هر لحظه ممکن است تسلیم شیطان شود. به همین دلیل کتاب مورد انتقاد مسیحیان و کلیسا قرار گرفت و یک کتاب ضد دینی تلقی شد و چاپ آن تا چندین سال ممنوع بود. آن ها نمی توانستند این نگاه ... ...

دانلود کتاب دختران زمینی پسران آسمانی PDF

دانلود کتاب دختران زمینی پسران آسمانی PDF

نوع فایل : PDF تعداد صفحات : 339 صفحه خلاصه : داستان از اونجایی شروع میشه که سه تا دختر برای دانشگاه تهران انتقالی میگیرن … این دخترا توی پارکینگ با چهارتا پسر تصادف می کنن و این دیدار ها طول کشیده و به لج و لجبازی تبدیل میشه ، اما این دختر ها سرکش و لجباز نمی دونن که ... ...

پاورپوینت درس دوم تاریخ تحلیلی صدر اسلام محیط پیدایش اسلام

پاورپوینت درس دوم تاریخ تحلیلی صدر اسلام محیط پیدایش اسلام

پاورپوینت درس دوم تاریخ تحلیلی صدر اسلام محیط پیدایش اسلام فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 39 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با استفاده از افکت ها ، ... ...

دانلود جزوه مدار 1 دانشگاه شهید بهشتی استاد حق جو

دانلود جزوه مدار 1 دانشگاه شهید بهشتی استاد حق جو

جزوه عالی مدارهای الکتریکی 1 برای دانلود مشخصات دانشگاه: شهید بهشتی تهران استاد: دکتر حق جو فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و خواندن بر روی لپ تاپ، گوشی و ... تعداد صفحات: 64 کیفیت: بسیار عالی رشته: مهندسی برق دانلود نمونه ... ...

جزوه آشنایی با روش های گودبرداری و اجرای سازه های نگهبان

جزوه آشنایی با روش های گودبرداری و اجرای سازه های نگهبان

گودبرداری و اجرای سازه های نگهبان یکی از ابتدایی ترین و در عین حال مهمترین مراحل اجرای ساختمان می باشد. تا جایی که کوچکترین اشتباه در اجرای این مرحله می تواند منجر به ریزش گود، خسارات مادی و حتی فوت افراد گردد. بنابراین آشنایی با این مبحث و رعایت نکات آن برای مهندسین ناظر، ... ...

رمان هویت

رمان هویت

کتاب رمان هویت نویسنده: میلان کوندرا مترجم: دکتر پرویز همایون‌پور حجم فایل: ۲مگابایت تعداد صفحات: ۱۷۳ ... ...

دانلود جزوه بیوشیمی کلیه علوم پزشکی مشهد

جزوه بیوشیمی کلیه  دانشگاه: علوم پزشکی مشهد استاد: دکتر سوختانلو فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحات: 65 نوع: تایپی - کیفیت عالی دانلود نمونه ... ...

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری شهرسازی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری شهرسازی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری شهرسازی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1398 ... ...

رمانِ خانهٔ خودمان

رمانِ خانهٔ خودمان

کتاب رمانِ خانهٔ خودمان نویسنده: سینتیا کادوهاتا مترجم: شقایق قندهاری حجم فایل: ۳مگابایت تعداد صفحات: ۲۵۶ ... ...

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری مدیریت پروژه و ساخت با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری مدیریت پروژه و ساخت با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)

دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری مدیریت پروژه و ساخت با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت پروژه و ساخت سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت پروژه و ساخت سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات ... ...

رمان کودکان عجیب

رمان کودکان عجیب

کتاب رمان کودکان عجیب نویسنده: ژان کوکتو حجم فایل: ۲.۵مگابایت تعداد صفحات: ۱۳۳ این کتاب چاپ سال ۱۳۳۳ می‌باشد. ادموند ژالو گفته: عظمت خیال، حقیقت شخصیت و به ویژه آن معجون وصف‌ناکردنی که سراسر کتاب را در خود غرق کرده و مایۀ عظمت آن است، "کودکان عجیب" را از سایر کتاب‌های ... ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما