پیوند ها
پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.
شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.
چکیده
رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه دادهاند .
سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.
دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند.
فهرست مطالب
1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2
1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7
1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8
بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-2 - تاریخچه پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12
2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14
2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15
2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15
2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15
2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15
2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17
2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18
2-5-4- چرخه فرآيند CRM (مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20
2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22
2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمانها براي اجراي CRM... 22
2-3-6- گامهاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23
2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24
2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24
2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24
2-3-7-4 مديريت بخشبندي و تفكيك... 25
2-3-7-5 مديرت كانالهاي ارتباطي.. 25
2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29
2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30
2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30
2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30
2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31
2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31
2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3 شاخههاي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32
2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32
2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32
2-3-13-1 ويژگيهاي CRM تحليلي.. 33
2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33
2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34
بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM
2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37
2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38
2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40
2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42
2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43
2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45
2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46
2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48
2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48
2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48
2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49
2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50
2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52
2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52
2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53
2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53
2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54
2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخشبندي.. 55
2-10-10- اندازهگيري وفاداري مشتري.. 55
2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55
2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57
2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57
2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59
2-11-1- تفاوتهاي بين كالا و خدمات.. 59
2-11-2- سازمانهاي خدماتي و CRM... 60
2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63
2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64
2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64
2-11-5- ابزار اندازهگيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64
2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64
2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65
2-12-4- شاخص رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69
2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69
2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69
2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70
2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71
2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71
2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71
2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71
2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72
2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73
2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73
2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73
2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74
2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79
2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81
2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86
2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86
2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87
2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87
2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89
2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90
2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92
2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92
2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92
2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93
2-15-8- تعیین عکسالعمل شرکت در برخورد با شکایت... 94
2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95
2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97
2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97
2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98
2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99
2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99
2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100
2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101
2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103
2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105
2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106
2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107
2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108
2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108
2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108
2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108
2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109
2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110
2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110
فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114
3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115
3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116
3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116
3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117
3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119
3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120
3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122
3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123
3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124
3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125
3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127
3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127
3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128
3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129
3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130
3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130
3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131
3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133
3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133
3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134
3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135
4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140
4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141
4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142
فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات
5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148
پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150
پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرمافزارهای CRM در سال2012. 155
پیوست ج - به کارگيري فناوریهاي نوين.. 156
پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157
پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158
پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167
فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها
جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM... 5
نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21
شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22
شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمانها را جهت اجراي CRM... 23
شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24
شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26
شکل (2-6) ساختار عمومي سازمانهاي بيمه. 26
شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49
شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50
شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51
شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51
جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55
نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56
نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57
شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58
جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59
شکل (2-14) تقسيمبندي مدلهاي سنجش رضايتمندي ،مشتري.. 66
جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68
جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68
شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78
شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81
شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98
جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115
جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118
شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121
شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124
جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127
مبلغ واقعی 39,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان
برچسب های مهم
وای فای خودتو ضد هک کن! در این مطلب قرار است به شما روش های ویژه و کارآمدی رو آموزش بدیم تا به وسیله ی آن امنیت حداکثری WI FI خود را تامین کنید. این روش ها کاملا عملی و تست شده هستن و برای راحتی شما به صورت ویدیو با زبان فارسی می باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه ... ...
به نام خدا 1404 / 2025با سلام و درود خدمت نوازندگان عزیز فول ست جدید کردی ۲.۴ ـ ۶.۸ برای سیستم عامل اندروید و ویندوز منتشر شد ,ریتم و ساز ها تماما کوانتایز شده وباکیفیت 2025درام کیت ها دست و ساز و تبدیلی از ارنجر های روز شرکت کرگ pa4x و pa5xریتم ها فول پد با امکان اضاف و ... ...
کتاب «نیکسرشت: راهنمای تبدیلشدن به والدی که میخواهید باشید» نوشتهی بکی کندی، یک راهنمای عملی و الهامبخش برای والدین است که بهدنبال بهبود رابطهی خود با فرزندانشان و پرورش کودکان سالم و خوشحال هستند. این کتاب با رویکردی مثبت و همدلانه، به والدین کمک میکند تا بر ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟ آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟ آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده ... ...
برای خرید کردن وارد کردن یک ایمیل لازم است. این پیک با کیفیت برای ایام نوروز تهیه شده و برای پایه ی پنجم هست. اگر خرید کنید ضرر نمی کنید. در فایل زیپ دو فایل پی دی اف قرار داده شده یک برای پرینت رنگی و یکی هم برای چاپ سیاه و سفید. هر گونه استفاده ی بدون خرید که مبلغ ... ...
تاریخ اساطیری ایراننویسنده:ژاله آموزگار نسخه: الکترونیکی(pdf) مولف در این کتاب به زبانی ساده تاریخ اساطیری ایران را با تکیه بر متنهای کهن ایران به رشته تحریر کشیده است .وی نخست درباره واژه "اسطوره "و نحوه به وجود آمدن اساطیر و منافع اسطورهشناسی اشاره نموده، سپس منابع ... ...
دانلود بسته آماده چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آیا همیشه دنبال منبعی مطمئن و با طراحی حرفهای برای محتوای فرهنگی بودهاید؟آیا دغدغه تأمین محتوا مطابق با مسائل روز را داشتهاید؟آیا دوست داشتید در فعالیتهای فرهنگی مشارکت کنید، اما نیاز به محتوای آماده داشتید؟ مسجدنما، ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
کتاب حل المسائل و پاسخنامه شیمی عمومی سیلبربرگ شامل 350 صفحه ... ...
عنوان پاورپوینت درسی:دانلود پاورپوینت انقلاب اسلامی درس 10 تاریخ دوازدهم انسانیفرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 45منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی قسمتی از متن: زمینه های سلطۀ آمریکا بر ایران در سال های پس از کودتای 28مرداد 1332تا اوایل دهه1340 دولت آمریکا با وادار کردن ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت از گذشته تا آینده نان علوم پایه دوم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 17 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس فونت های ... ...
پاورپوینت درس پنجم اندیشه اسلامی(1) صفات خدا فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 50 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با استفاده از افکت ها ، تصاویر و شکل های ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 22 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: هر کدام جای خود (2) فصل سیزدهم درس در یک نگاه انواع جانوران مهره دار: جانورانی هستند که در بدن خود ستون مهره دارند مانند ماهی، گوسفند، عقاب و مار. بی مهره: ... ...
عنوان مبحث: سوالات نهاد تاریخ تحلیلی صدر اسلام مبحث نگاه تاریخی به دین مسیحیت همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 10 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20 ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت الدرس السادس (آنّه ماري شيمِل، تَرجَمَةُ الْفِعْلِ الْمُضارِعِ 2) درس 6 عربی یازدهم ریاضی و تجربیفرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 32 پوشش کامل درس به همراه معنای متن، پاسخ فعالیت ها و تمرینات پاورپوینت قابل ویرایش با محیط ... ...
پاورپوینت درس پنجم تاریخ تحلیلی صدر اسلام از هجرت مسلمانان به حبشه تا هجرت به یثرب فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 27 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با ... ...
دانلود جزوه خلاصه [انسان شناسی فرهنگی] - دانیل بیتس، فرد بلاگ - محسن ثلاثی- پیام نور -با دو فرمت word و pdf انسانشناسی فرهنگی گاها مردمشناسی اجتماعی هم نامیده میشود کارش مطالعه عمیق فرهنگ و جامعه انسانی است. در انسانشناسی فرهنگی، تفاوت ها و شباهت های اجتماعی و فرهنگی ... ...
"آدمی یک تاریخ نوید بخش.pdf" نه تنها به تجزیه و تحلیل تاریخ انسانی میپردازد، بلکه امید و افقهای جدیدی را برای آینده ترسیم میکند. این اثر ارزشمند به خوانندگان یادآوری میکند که تاریخ نه تنها قصه گذشته است، بلکه درسهایی برای ساختن آیندهای روشنتر نیز ... ...
کتاب صوتی فوق العاده #موهبت_شگفت_انگیز_خشم نویسنده: دکتر #مارشال_روزنبرگ ترجمه : ندا رحیمیانسیامک رضیانی #معرفی_و_ارائه_کتاب درباره کتاب موهبت شگفتانگیز خشم وقتی در ارتباط بدون خشونت صحبت از این میشود که همه را دوست بداریم و به همه محبت کنیم، منظور از «همه»، ... ...
نوع فایل: pdf & power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 27 اسلاید ویدئو اسلایدهایی از پاورپوینت آمادگی دفاعی پایه دهم (کلیه رشته ها) تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده ... ...
این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث قلمرو دین (آشنایی با اندیشه اسلامی 2 بخش دوم) می باشد. تعداد جلسات : 6 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد . ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 20 اسلاید تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...
جلد دوم کتاب حکمت (Human Health Guide) که با عنوان: «راهنمای سلامت انسان» میباشد نوشته هری بی جوزف ترجمه فارسی پی دی اف کتاب «راهنمای سلامت انسان» (Human Health Guide) نوشتهی هری بی. جوزف (Harry B. Joseph) راهکاری جامع و عملی برای بهبود سلامتی جسمی و روحی ارائه ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت راه خوشبختی درس 17 فارسی پایه هشتم فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 17 قسمتی از متن: درس در یک نگاه شکسپیر می گوید: " روزگار دریایی است که کشتی زندگانی ما بر روی آن به سوی ساحل مقصود می رود. این دریای بزرگ، همیشه ... ...