پیوند ها
پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.
شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.
چکیده
رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه دادهاند .
سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.
دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند.
فهرست مطالب
1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2
1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7
1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8
بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-2 - تاریخچه پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12
2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14
2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15
2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15
2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15
2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15
2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17
2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18
2-5-4- چرخه فرآيند CRM (مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20
2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22
2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمانها براي اجراي CRM... 22
2-3-6- گامهاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23
2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24
2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24
2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24
2-3-7-4 مديريت بخشبندي و تفكيك... 25
2-3-7-5 مديرت كانالهاي ارتباطي.. 25
2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29
2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30
2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30
2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30
2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31
2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31
2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3 شاخههاي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32
2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32
2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32
2-3-13-1 ويژگيهاي CRM تحليلي.. 33
2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33
2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34
بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM
2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37
2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38
2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40
2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42
2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43
2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45
2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46
2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48
2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48
2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48
2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49
2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50
2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52
2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52
2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53
2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53
2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54
2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخشبندي.. 55
2-10-10- اندازهگيري وفاداري مشتري.. 55
2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55
2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57
2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57
2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59
2-11-1- تفاوتهاي بين كالا و خدمات.. 59
2-11-2- سازمانهاي خدماتي و CRM... 60
2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63
2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64
2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64
2-11-5- ابزار اندازهگيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64
2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64
2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65
2-12-4- شاخص رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69
2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69
2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69
2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70
2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71
2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71
2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71
2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71
2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72
2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73
2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73
2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73
2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74
2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79
2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81
2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86
2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86
2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87
2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87
2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89
2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90
2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92
2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92
2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92
2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93
2-15-8- تعیین عکسالعمل شرکت در برخورد با شکایت... 94
2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95
2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97
2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97
2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98
2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99
2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99
2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100
2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101
2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103
2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105
2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106
2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107
2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108
2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108
2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108
2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108
2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109
2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110
2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110
فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114
3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115
3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116
3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116
3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117
3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119
3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120
3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122
3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123
3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124
3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125
3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127
3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127
3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128
3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129
3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130
3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130
3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131
3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133
3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133
3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134
3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135
4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140
4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141
4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142
فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات
5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148
پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150
پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرمافزارهای CRM در سال2012. 155
پیوست ج - به کارگيري فناوریهاي نوين.. 156
پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157
پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158
پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167
فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها
جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM... 5
نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21
شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22
شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمانها را جهت اجراي CRM... 23
شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24
شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26
شکل (2-6) ساختار عمومي سازمانهاي بيمه. 26
شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49
شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50
شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51
شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51
جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55
نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56
نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57
شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58
جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59
شکل (2-14) تقسيمبندي مدلهاي سنجش رضايتمندي ،مشتري.. 66
جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68
جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68
شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78
شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81
شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98
جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115
جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118
شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121
شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124
جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127
مبلغ واقعی 39,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان
برچسب های مهم
دانلود پاورپوینت آزمایشگاه بیوشیمی متابولیسم ... ...
رمز گشایی ضمیر پنهان نوشته حمید تقدسی فهـرســت: - پیشگفـتار - نگرشی به ماهیت انسان - جستجویی برای شناخت خویشتـن - معادلات هفتگانة اکتشاف خویشتـن - معادلـه اول: آنچه از واقعیت خویشـتن آگاهی، بخش محدودی از حقیقت توست - معادله دوم: حقایق محدود بازنمایی شده درآگاهی، ... ...
پاورپوینت با موضوع : آموزش دانش آموزان #دیر_آموز (نیاز خاص آموزشی) ... ...
مقررات بین المللی تجارت و اعتبارات ... ...
تحقیق درباره ایجاد انگیزه بین کارکنان به صورت فایل ورد و قابل ویرایش در 118 صفحه قابل استفاده دانشجویان و محققین تهیه شده زمستان 99 به شرح سرفصل مطالب زیر فهرست مطالب 1- چکیده:1 2- مقدمه:2 تحولات تاريخي انگيزش:3 مدل سنتي:3 مدل روابط انساني:4 مدل منابع انساني:5 مفهوم ... ...
هوتکیان دودمان شاهنشاهی از قبیلهٔ غلجای قندهار بودند که وارث حکومت صفویان شدند. سر سلسله و نخستین فرمانروای آنها میرویس خان هوتک بود. میروَیسخان هوتک (۱۰۸۶ تا ۱۱۲۷ ه.ق / ۱۶۷۳–۱۷۱۵ م). میرویس یا میراویس از افغانان غلزایی بود و در زمان ضعف دولت صفویه علیه دولت ایران آن ... ...
اسامی ذاکرین : امیر صفری . سید حسن گلختمی . محمد رضایی . شکرالله جعفری . حسن نرگسخانی . حسن برکتی پور . مظفر قربان نژاد . اسماعیل محمدی . رسول خدابخش . حسین ملاحسینینوازنده ها . استادان ماشالله احمدی . نورالله سروانی . مختار احمدی شما دوستان عزیز برای دانلود این مجموعه ... ...
سرطان پستان یا سرطان سینه (به انگلیسی: Breast cancer) به نوعی سرطان گفته میشود که از بافت پستان آغاز میشود.[ زن بودن، مهمترین عامل احتمال بروز سرطان پستان است. اگرچه مردان نیز به این سرطان مبتلا میشوند اما احتمال آن در زنان ببیش از صد برابر است. سایر علائم سرطان پستان ... ...
در گاتها از قول جناب زرتشت آمده است:ای اورمزد،این هر دو را از تو می پرسم:آنچه که تا کنون روی داده است و آنچه که پس از این روی خواهد داد….. و در بند ۲۶ هرمزد یشت،اهورمزدا به زرتشت می گوید:…ای زرتشت پارسا،به میانجی خرد و دانش من،دریاب که سر انجام زندگی و زندگانی آینده چگونه ... ...
دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C6-01 RM-718 ورژن 111.040 ... ...
دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...
فایل ورد امتحان عربی پایه یازدهم نوبت دوم رشته ریاضی و تجربی ... ...
درباره کتاب آخرین وسوسه مسیحکازانتزاکیس در آخرین وسوسه مسیح، عیسی مسیح را یک انسان عادی دانسته که هر لحظه ممکن است تسلیم شیطان شود. به همین دلیل کتاب مورد انتقاد مسیحیان و کلیسا قرار گرفت و یک کتاب ضد دینی تلقی شد و چاپ آن تا چندین سال ممنوع بود. آن ها نمی توانستند این نگاه ... ...
گودبرداری و اجرای سازه های نگهبان یکی از ابتدایی ترین و در عین حال مهمترین مراحل اجرای ساختمان می باشد. تا جایی که کوچکترین اشتباه در اجرای این مرحله می تواند منجر به ریزش گود، خسارات مادی و حتی فوت افراد گردد. بنابراین آشنایی با این مبحث و رعایت نکات آن برای مهندسین ناظر، ... ...
جزوه بیوشیمی کلیه دانشگاه: علوم پزشکی مشهد استاد: دکتر سوختانلو فرمت: PDF پی دی اف تعداد صفحات: 65 نوع: تایپی - کیفیت عالی دانلود نمونه ... ...
دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری شهرسازی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته شهرسازی سال 1398 ... ...
دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری مدیریت پروژه و ساخت با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت پروژه و ساخت سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت پروژه و ساخت سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات ... ...
دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری معماری با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته معماری سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته معماری سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته معماری سال 1398 (با ... ...
دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری آگرواکولوژی و آگروتکنولوژی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته آگرواکولوژی و آگروتکنولوژی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته آگرواکولوژی و آگروتکنولوژی سال 1397 (با ... ...
دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری آگرولوژی - علف هرزبا پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته آگرولوژی - علف هرزسال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته آگرولوژی - علف هرزسال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...
NACE CP1–Cathodic Protection Tester Course Manual - 2011 دوره آموزشی انجمن خوردگی آمریکا (NACE) برای بازرسان حفاظت کاتدی. این جزوه بصورت کامل مفهوم و انواع خوردگی را بیان نموده و اصول اولیه حفاظت کاتدیک و روش تست آن را توضیح میدهد. مرجعی عالی برای آشنایی و یادگیری حفاظت ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت فتق دیسک بین مهره ای چیست فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهفتق دیسک بین مهره ای چیستانواع فتق دیسک نخاعی برآمدگی دیسک (پروتروژن) بیرون زدگی دیسک (اکستروژن)جدا شدن دیسک علائم فتق دیسک بین مهره ... ...
دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم دامی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم دامی سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم دامی سال 1398 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم دامی سال ... ...
دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم و مهندسی آب - آبیاری و زهکشی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم و مهندسی آب - آبیاری و زهکشی سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم و مهندسی آب - آبیاری و زهکشی سال ... ...
دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری علوم و مهندسی آب - سازه آبی با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم و مهندسی آب - سازه آبی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم و مهندسی آب - سازه آبی سال 1397 (با ... ...
دانلود سوالات سالهای اخیر دکتری علوم و مهندسی آب - منابع آب با پاسخنامه (از سال 1396 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم و مهندسی آب - منابع آب سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته علوم و مهندسی آب - منابع آب سال 1397 (با ... ...