دانلود پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 74
  • بازدید دیروز : 158
  • بازدید کل : 3466362

پیوند ها

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM


پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM

پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.

دانلود نمونه رایگان

چکیده

رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .

سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.

دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند. 

فهرست مطالب

فصل اول، مقدمه 

1-1- مقدمه. 2

1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2

1-3 - مسأله اصلي تحقيق.. 6

1-4- تشريح و بيان موضوع. 6

1-5- ضرورت انجام تحقيق.. 6

1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7

1-7- اهداف تحقيق.. 7

1-8 - قلمرو انجام تحقيق.. 7

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8

1-10 - ساختار تحقیق.. 9 

فصل دوم ، ادبیات موضوع 

2-1- مقدمه. 11 

بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 

2-2 - تاریخچه‌ پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12

2-3 -تعاريف CRM... 12 

2-4-اهداف CRM... 14 

2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14 

2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15 

2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15 

2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15 

2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15 

2-5- اصول CRM... 16 

2-5-1- مولفه‌هاي CRM... 16 

2-5-1-1 مشتري.. 16

2-5-1-2 روابط.. 17 

2-5-1-3 مديريت... 17 

2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17 

2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18 

2-5-4- چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20 

2-5-4-1 كشف دانستني‌ها21 

2-3-4-2 تعامل با مشتري.. 22 

2-3-4-3 برنامه‌ريزي بازار. 22 

2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22 

2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM... 22 

2-3-6- گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23 

2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24 

2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24 

2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24

 2-3-7-3 مديريت عملياتي.. 25 

2-3-7-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك... 25 

2-3-7-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي.. 25

2-3-7-6 كاركنان.. 26 

2-3-8- فن آوري CRM... 27 

2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29 

2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30

2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30 

2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30 

2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31

2-3-12- CRM عملياتي.. 31 

2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3 شاخه‌هاي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32

 2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32 

2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32 

2-3-13- CRM تحليلي.. 32 

2-3-13-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي.. 33 

2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33 

2-3-14- CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-2 چرخه حيات مشتري.. 35

 2-3-15- CRM در بانكداري.. 35 

بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM 

2-4 - تعاريف بازاريابي.. 37 

2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37 

2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38 

2-5- ارزش مشتري.. 39 

2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40 

2-5-2- ارزش... 42 

2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42 

2-5-4- گروههای ارزش... 43 

2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43 

2-6- مدل مؤلفه های ارزش... 44 

2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45 

2-6-2- مدل وسیله- نتیجه. 46

2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46 

2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48 

2-6-5- نظام ارزش... 48 

2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48 

2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48 

2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49 

2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50 

2-10- مشتري وفادار. 52 

2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52 

2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52 

2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53 

2-10-4- سطوح وفاداري.. 53 

2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53 

2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54 

2-10-7- وفاداري ابزاري.. 54 

2-10-8- وفاداري انگيزشي 54 

2-10-8-1 تغيير رفتاري.. 54 

2-10-8-2 رفتار نامنظم 54 

2-10-8-3 رفتار چندگانه. 54 

2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي.. 55 

2-10-10- اندازه‌گيري وفاداري مشتري.. 55 

2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55 

2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57

2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57 

2-10-14- انواع وفاداري.. 58

2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59 

2-11- تعريف خدمات.. 59 

2-11-1- تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات.. 59 

2-11-2- سازمان‌هاي خدماتي و CRM... 60 

2-11-3- ويژگي‌هاي خدمات.. 61 

2-11-4- تعريف كيفيت... 61 

2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63

2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64 

2-11-4-3 كيفيت فيزيكي.. 64 

2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64 

2-11-4-5 كيفيت در سازمان.. 64 

2-11-5- ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64 

2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64 

2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65 

2-12- روش‌هاي سنجش.... 66 

2-12-1- SERVQUAL67 

2-12-2- SERVPERF. 67

 2-12-3- SERIMPERF68 

2-12-4- شاخص‌ رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69 

2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69 

2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69 

2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70 

2-12-5-3 حمایت از مشتری.. 70 

2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71 

2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71 

2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71 

2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71 

2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72 

2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73 

2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73 

2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73

2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74 

2-12-6-2 مدیران ارشد. 75 

2-12-6-3 ضرورت فرهنگی.76 

2-13- داده کاوی در CRM... 77 

2-13-1- ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺟﺎﻣﻊ.. 78 

2-13-2 - ﻣﺮاﮐﺰ داده. 79 

2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79 

2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81 

2-14-1- رضایت مندی.. 83 

2-14-2- درک روابط عمومی.. 84 

2-14-3- ریسک مغایرت.. 84 

2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86 

2-14-5- درگیری.. 86 

2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86 

2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87 

2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87 

2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89 

‌2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90 

‌2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

‌2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92 

‌2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92 

‌2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92 

‌2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93 

‌2-15-8- تعیین عکس‌العمل شرکت در برخورد با شکایت... 94 

‌2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95 

2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97 

2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97 

2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98 

2-16-3- مديريت دانش.... 99 

2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99 

2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99 

2-16-3-3 انتشار دانش.... 100 

2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100 

2-16-4- انواع دانش.... 100 

2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101

2-16-5-1 منابع داده. 102 

2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103 

2-16-5-3 مخازن دانش.... 104 

2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105 

2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106 

2-17-1-روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2-1جستجو برای الگو. 107 

2-17-2-2 رسم شکل.. 108 

2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108 

2-17-2-4 تغییر مسئله. 108 

2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108 

2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108 

2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108 

2-17-2-8 کار عقب رونده. 108 

2-17-2-9 بررسی نقیض.... 109 

2-17-2-10 زوجیت... 109 

2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109 

2-17-2-12 تعمیم.. 109 

2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110 

2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110 

2-18- نتیجه گیری.. 111 

فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری 

3-1- مقدمه. 114 

3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114

3-2-1- تعریف ECRM... 115 

3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115

3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116

 3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116

 3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117 

3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119 

3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120

 3-4- چرخه ECRM... 121 

3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122 

3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123 

3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124 

3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125 

3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127 

3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127

3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128 

3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129 

3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130 

3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130 

3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131 

3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133

3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133 

3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134 

3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135

 3-10- نتیجه گیری.. 136 

فصل چهارم ، روش تحقیق 

4-1- مقدمه. 138 

4-2- روش تحقیق.. 138

4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140 

4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141 

4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142 

4-3- نتیجه گیری.. 143 

فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات 

5-1- نتیجه گیری.. 145 

5-2- پيشنهادات کاربردی.. 148 

5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148 

پیوستها150 

پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150 

پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 155 

پیوست ج - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 156 

پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157 

پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158 

پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167

فهرست منابع.. 172

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM...

نمودار(1-1) فرآیند CRM...

شکل (2-1) مولفه‌هاي CRM... 16 

نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21 

شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22 

شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمان‌ها را جهت اجراي CRM... 23

 شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24

 شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26

 شکل (2-6) ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه. 26 

شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49

 شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50

شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51

شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51

 جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55

نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56 

نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57 

شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58 

جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59 

شکل (2-13) انواع کیفیت... 62 

شکل (2-14) تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي ،مشتري.. 66 

جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68 

جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68

شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78 

شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81

شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98 

جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115 

جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118 

شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121 

شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124 

جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127 

 


مبلغ واقعی 39,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

پیش خرید فارسی ساز The Witcher 2: Assassins of Kings

پیش خرید فارسی ساز The Witcher 2: Assassins of Kings

پیش خرید فارسی ساز The Witcher 2: Assassins of Kings ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آذر ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما آذر ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

پاورپوینت درس 7 آمادگی دفاعی پایه دهم (دروس مشترک): آشنایی با نیروهای مسلح و خدمت مقدس سربازی (ویرایش 1403)

پاورپوینت درس 7 آمادگی دفاعی پایه دهم (دروس مشترک): آشنایی با نیروهای مسلح و خدمت مقدس سربازی  (ویرایش 1403)

نوع فایل: pdf & power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 25 اسلاید ویدئو اسلایدهایی از پاورپوینت آمادگی دفاعی پایه دهم (کلیه رشته ها) تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده ... ...

پاورپوینت درس 9 آمادگی دفاعی پایه دهم (دروس مشترک): جنگ افزار شناسی و اصول تیراندازی (ویرایش 1403)

پاورپوینت درس 9 آمادگی دفاعی پایه دهم (دروس مشترک): جنگ افزار شناسی و اصول تیراندازی  (ویرایش 1403)

نوع فایل: pdf & power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 85 اسلاید ویدئو اسلایدهایی از پاورپوینت آمادگی دفاعی پایه دهم (کلیه رشته ها) تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده ... ...

ضمایر موصولی

ضمایر موصولی

حجم فایل : 480.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 بنام خدا ضمایر موصولیدرس سوم (Relative Pronouns) گرامر درس 3 کلمات who (چه كسي)، whom (چه كسي را) ،which (كدام) ،whose (مال چه كسي)، هر وقت در اول جمله بيايند، سؤال مي سازند.Who is your teacher? چه كسي معلم ... ...

جواب نهاد از خلفا تا ولایت و شهادت علی علیه السلام

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث از خلفا تا ولایت و شهادت علی علیه السلام می باشد. تعداد جلسات : 7 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

پاورپوینت درس دهم تاریخ معصر ایران پایه یازدهم سقوط رضاشاه

پاورپوینت درس دهم تاریخ معصر ایران پایه یازدهم سقوط رضاشاه

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 34 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: درس دهم سقوط رضا شاه در این درس با موضوع های جنگ جهانی دوم، اشغال ایران، سقوط رضاشاه، و همچنین، کارنامة مختصری از دوران حکومت رضاشاه آشنا می شوید. ... ...

کارآموزی عمران 25 ص

کارآموزی عمران 25 ص

نام فایل : کارآموزی عمران 25 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 17 حجم : 185 کیلوبایت مقدمه :در روز اول كارورزي با محيط دفتر آشنا شديم . سپس پس از گرفتن كروكي زمين ، كم كم شروع به ترسيم پلان مسكوني نموديم . پس از كشيدن نقشه بطور دستي و مشخص نمودن قسمت ها و فضاهاي مختلف ... ...

پاورپوینت درس 5 علوم پنجم حرکت بدن

پاورپوینت  درس 5 علوم پنجم حرکت بدن

  عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت حرکت بدن درس پنجم علوم پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 25 قسمتی از متن: ماهیچه ماهیچه ها به استخوان ها وصل اند. وقتی ماهیچه کوتاه می شود، استخوانی که به آن وصل است را می کشد و استخوان به حرکت در می آید. ماهیچه ها ... ...

جواب نهاد مبحث تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران می باشد. تعداد جلسات : 8 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

دانلود پاورپوینت فصل 7 هفتم کتاب[ تئوری حسابداری ] (جلد 1) ///دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی و سید مصطفی سید حسینی در 57 اسلاید

دانلود پاورپوینت فصل 7 هفتم کتاب[ تئوری حسابداری ] (جلد 1) ///دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی و سید مصطفی سید حسینی در 57 اسلاید

دانلود پاورپوینت فصل 7 هفتم کتاب[ تئوری حسابداری ] (جلد 1) ///دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی و سید مصطفی سید حسینی در 57 اسلاید کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری (جلد اول) تألیف دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی و سید مصطفی ... ...

سوالات نهاد مبحث تاریخ پزشکی ایرانی اسلامی همراه با پاسخ

سوالات نهاد مبحث تاریخ پزشکی ایرانی اسلامی همراه با پاسخ

عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث تاریخ پزشکی ایرانی اسلامی همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 21 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد     سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود پاورپوینت کتاب روانشناسی یادگیری دکتر حسین زارع

دانلود پاورپوینت کتاب روانشناسی یادگیری دکتر حسین زارع با فرمت ppt و قابل ویرایش در۲۴۱ اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت اهداف کلی درس: آشنایی با نظريه هاي يادگيري با تأكيد بر ديدگاه هاي رفتاري و شناختي فصل اول تعريف يادگيري   « هدف هاي آموزشي » دانشجو بعد از ... ...

پاورپوینت فنون اقناع 1 درس 6 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت فنون اقناع 1 درس 6 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت فنون اقناع 1 درس 6 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 28 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت های ... ...

سوالات نهاد مباحث مقدماتی دین یهود (نگاه تاریخی به دین یهود)

سوالات نهاد مباحث مقدماتی دین یهود (نگاه تاریخی به دین یهود)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث مباحث مقدماتی دین یهود (نگاه تاریخی به دین یهود) همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 5 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم آبان ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم  آبان  ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

کتاب صوتی چگونگی عملکرد - انجمن معتادان گمنام

کتاب صوتی چگونگی عملکرد - انجمن معتادان گمنام

کتاب صوتی چگونگی عملکرد - انجمن معتادان گمنام   درباره کتاب: چگونگی عملکرد، پیمودن مسیر بهبودی این کتاب ، بررسی دوازده قدم و دوازده سنت معتادان گمنام می باشد . ما متوجه هستیم که چه به صورت مکتوب و چه در کلام، ارزیابی و مورد بررسی قرار دادن مراحل بازیابی ... ...

سوالات نهاد مبحث مطالعات آمریکا شناسی همراه با پاسخ

سوالات نهاد مبحث مطالعات آمریکا شناسی همراه با پاسخ

عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث مطالعات آمریکا شناسی همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 10 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: pdf     اهداف درس ... ...

سوالات نهاد مبحث صحیفه زندگی همراه با پاسخ

سوالات نهاد مبحث صحیفه زندگی همراه با پاسخ

عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث صحیفه زندگی همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 3 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: pdf   اهداف درس :شناخت نحوه ... ...

سوالات نهاد مبحث رذایل اخلاقی

سوالات نهاد مبحث رذایل اخلاقی

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث رذایل اخلاقی همراه با پاسخ شامل: 6 جلسه تعداد صفحات: 8 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: pdf   اهداف درس:آشنایی با ... ...

پاورپوینت زندگی با طعم آرامش درس 6 مدیریت خانواده و سبک زندگی دوازدهم

پاورپوینت زندگی با طعم آرامش درس 6 مدیریت خانواده و سبک زندگی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت زندگی با طعم آرامش درس 6 مدیریت خانواده و سبک زندگی دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای     منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال ... ...

پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت

پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 24پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمه هوش مصنوعی چیستپیشینه هوش مصنوعیاهمیت هوش مصنوعی در مدیریتهوش مصنوعی در سازمان و افزایش قدرت مدیرکاربردهای هوش مصنوعی در ... ...

سوالات نهاد مبحث ازدواج آری یا خیر

سوالات نهاد مبحث ازدواج آری یا خیر

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث ازدواج آری یا خیر همراه با پاسخ شامل: 4 جلسه تعداد صفحات: 5 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf       ... ...

پاورپوینت متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک

    عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیکفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 48 پاورپوینت کامل و آماده   ارائه فهرست مطالب: هضم وجذب پروتئین هاکاتابولیسم اسیدهای آمینهسنتز پروتئین هاسنتز اسیدهای نوکلئیککاتابولیسم اسید های ... ...

پاورپوینت زندگی با طعم تردید درس 3 مدیریت خانواده و سبک زندگی دوازدهم

پاورپوینت زندگی با طعم تردید درس 3 مدیریت خانواده و سبک زندگی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت زندگی با طعم تردید درس 3 مدیریت خانواده و سبک زندگی دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 34   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی بکارگریی تم، افکت ها، ... ...

سوالات نهاد مبحث نگاهی نو به نهضت حسینی

سوالات نهاد مبحث نگاهی نو به نهضت حسینی

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث نگاهی نو به نهضت حسینی همراه با پاسخ شامل: 7 جلسه تعداد صفحات: 7 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: pdf     اهداف ... ...

پاورپوینت معرفی گیاه رزماری

    عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت معرفی گیاه رزماری   فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 39   پاورپوینت کامل و آماده ارائه     فهرست مطالب: رزماریريخت شناسیبرگ های گياهگل های گياهجام گلاندام دارويیموارد استعمال و... ... ...

پاورپوینت درس 7 سلامت و بهداشت دوازدهم بیماری های واگیر

پاورپوینت درس 7 سلامت و بهداشت دوازدهم بیماری های واگیر

پاورپوینت درس 7 سلامت و بهداشت دوازدهم بیماری های واگیر این محصول قابل ویرایش با فرمت pptXدر 33 اسلایدآماده و قابل ارایه می باشد. مزایای استفاده از پاورپوینت از مزایای استفاده از پاورپوینت در تدریس می توان به موارد زیر اشاره کرد: افزایش تجارب آموزش و یادگیری ... ...

دانلود فایل کامل ترمینولوژی حقوق دکتر جعفر لنگرودی

فایل کامل  ترمینولوژی حقوق  دکتر جعفر لنگرودی ... ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما