دانلود پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 216
  • بازدید کل : 3493058

پیوند ها

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM


پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM

پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.

دانلود نمونه رایگان

چکیده

رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .

سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.

دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند. 

فهرست مطالب

فصل اول، مقدمه 

1-1- مقدمه. 2

1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2

1-3 - مسأله اصلي تحقيق.. 6

1-4- تشريح و بيان موضوع. 6

1-5- ضرورت انجام تحقيق.. 6

1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7

1-7- اهداف تحقيق.. 7

1-8 - قلمرو انجام تحقيق.. 7

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8

1-10 - ساختار تحقیق.. 9 

فصل دوم ، ادبیات موضوع 

2-1- مقدمه. 11 

بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 

2-2 - تاریخچه‌ پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12

2-3 -تعاريف CRM... 12 

2-4-اهداف CRM... 14 

2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14 

2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15 

2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15 

2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15 

2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15 

2-5- اصول CRM... 16 

2-5-1- مولفه‌هاي CRM... 16 

2-5-1-1 مشتري.. 16

2-5-1-2 روابط.. 17 

2-5-1-3 مديريت... 17 

2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17 

2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18 

2-5-4- چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20 

2-5-4-1 كشف دانستني‌ها21 

2-3-4-2 تعامل با مشتري.. 22 

2-3-4-3 برنامه‌ريزي بازار. 22 

2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22 

2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM... 22 

2-3-6- گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23 

2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24 

2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24 

2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24

 2-3-7-3 مديريت عملياتي.. 25 

2-3-7-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك... 25 

2-3-7-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي.. 25

2-3-7-6 كاركنان.. 26 

2-3-8- فن آوري CRM... 27 

2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29 

2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30

2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30 

2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30 

2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31

2-3-12- CRM عملياتي.. 31 

2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3 شاخه‌هاي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32

 2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32 

2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32 

2-3-13- CRM تحليلي.. 32 

2-3-13-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي.. 33 

2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33 

2-3-14- CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-2 چرخه حيات مشتري.. 35

 2-3-15- CRM در بانكداري.. 35 

بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM 

2-4 - تعاريف بازاريابي.. 37 

2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37 

2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38 

2-5- ارزش مشتري.. 39 

2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40 

2-5-2- ارزش... 42 

2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42 

2-5-4- گروههای ارزش... 43 

2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43 

2-6- مدل مؤلفه های ارزش... 44 

2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45 

2-6-2- مدل وسیله- نتیجه. 46

2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46 

2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48 

2-6-5- نظام ارزش... 48 

2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48 

2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48 

2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49 

2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50 

2-10- مشتري وفادار. 52 

2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52 

2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52 

2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53 

2-10-4- سطوح وفاداري.. 53 

2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53 

2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54 

2-10-7- وفاداري ابزاري.. 54 

2-10-8- وفاداري انگيزشي 54 

2-10-8-1 تغيير رفتاري.. 54 

2-10-8-2 رفتار نامنظم 54 

2-10-8-3 رفتار چندگانه. 54 

2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي.. 55 

2-10-10- اندازه‌گيري وفاداري مشتري.. 55 

2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55 

2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57

2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57 

2-10-14- انواع وفاداري.. 58

2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59 

2-11- تعريف خدمات.. 59 

2-11-1- تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات.. 59 

2-11-2- سازمان‌هاي خدماتي و CRM... 60 

2-11-3- ويژگي‌هاي خدمات.. 61 

2-11-4- تعريف كيفيت... 61 

2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63

2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64 

2-11-4-3 كيفيت فيزيكي.. 64 

2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64 

2-11-4-5 كيفيت در سازمان.. 64 

2-11-5- ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64 

2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64 

2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65 

2-12- روش‌هاي سنجش.... 66 

2-12-1- SERVQUAL67 

2-12-2- SERVPERF. 67

 2-12-3- SERIMPERF68 

2-12-4- شاخص‌ رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69 

2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69 

2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69 

2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70 

2-12-5-3 حمایت از مشتری.. 70 

2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71 

2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71 

2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71 

2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71 

2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72 

2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73 

2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73 

2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73

2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74 

2-12-6-2 مدیران ارشد. 75 

2-12-6-3 ضرورت فرهنگی.76 

2-13- داده کاوی در CRM... 77 

2-13-1- ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺟﺎﻣﻊ.. 78 

2-13-2 - ﻣﺮاﮐﺰ داده. 79 

2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79 

2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81 

2-14-1- رضایت مندی.. 83 

2-14-2- درک روابط عمومی.. 84 

2-14-3- ریسک مغایرت.. 84 

2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86 

2-14-5- درگیری.. 86 

2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86 

2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87 

2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87 

2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89 

‌2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90 

‌2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

‌2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92 

‌2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92 

‌2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92 

‌2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93 

‌2-15-8- تعیین عکس‌العمل شرکت در برخورد با شکایت... 94 

‌2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95 

2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97 

2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97 

2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98 

2-16-3- مديريت دانش.... 99 

2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99 

2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99 

2-16-3-3 انتشار دانش.... 100 

2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100 

2-16-4- انواع دانش.... 100 

2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101

2-16-5-1 منابع داده. 102 

2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103 

2-16-5-3 مخازن دانش.... 104 

2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105 

2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106 

2-17-1-روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2-1جستجو برای الگو. 107 

2-17-2-2 رسم شکل.. 108 

2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108 

2-17-2-4 تغییر مسئله. 108 

2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108 

2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108 

2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108 

2-17-2-8 کار عقب رونده. 108 

2-17-2-9 بررسی نقیض.... 109 

2-17-2-10 زوجیت... 109 

2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109 

2-17-2-12 تعمیم.. 109 

2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110 

2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110 

2-18- نتیجه گیری.. 111 

فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری 

3-1- مقدمه. 114 

3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114

3-2-1- تعریف ECRM... 115 

3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115

3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116

 3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116

 3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117 

3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119 

3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120

 3-4- چرخه ECRM... 121 

3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122 

3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123 

3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124 

3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125 

3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127 

3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127

3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128 

3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129 

3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130 

3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130 

3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131 

3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133

3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133 

3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134 

3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135

 3-10- نتیجه گیری.. 136 

فصل چهارم ، روش تحقیق 

4-1- مقدمه. 138 

4-2- روش تحقیق.. 138

4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140 

4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141 

4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142 

4-3- نتیجه گیری.. 143 

فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات 

5-1- نتیجه گیری.. 145 

5-2- پيشنهادات کاربردی.. 148 

5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148 

پیوستها150 

پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150 

پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 155 

پیوست ج - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 156 

پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157 

پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158 

پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167

فهرست منابع.. 172

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM...

نمودار(1-1) فرآیند CRM...

شکل (2-1) مولفه‌هاي CRM... 16 

نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21 

شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22 

شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمان‌ها را جهت اجراي CRM... 23

 شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24

 شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26

 شکل (2-6) ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه. 26 

شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49

 شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50

شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51

شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51

 جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55

نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56 

نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57 

شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58 

جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59 

شکل (2-13) انواع کیفیت... 62 

شکل (2-14) تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي ،مشتري.. 66 

جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68 

جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68

شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78 

شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81

شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98 

جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115 

جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118 

شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121 

شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124 

جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127 

 


مبلغ واقعی 39,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بهمن ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما  بهمن ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل اکسل فهرست بهای تعرفه خدمات ژئوتکنیک سال 1403 (تا قبل از مهر ۱۴۰۳)

دانلود فایل اکسل فهرست بهای تعرفه خدمات ژئوتکنیک سال 1403 (تا قبل از مهر ۱۴۰۳)

دانلود فایل اکسل فهرست بهای تعرفه خدمات ژئوتکنیک سال  1403 (تا قبل از مهر ۱۴۰۳) ... ...

پاورپوینت نظام جمع و شیوه های رزم انفرادی درس 8 آمادگی دفاعی نهم

پاورپوینت نظام جمع و شیوه های رزم انفرادی درس 8 آمادگی دفاعی نهم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت نظام جمع و شیوه های رزم انفرادی درس 8 آمادگی دفاعی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 47 همراه با پاسخ فعالیت ها     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم بهمن ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم بهمن ماه  1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

کتاب خرد( کتاب حکمت) book of wisdom pdf

کتاب خرد( کتاب حکمت) book of wisdom  pdf

نام کتاب: کتاب خرد (کتاب حکمت قرن) ترجمه فارسی نویسنده: هری بی جوزف   درباره کتاب: کتاب حکمت قرن یا book of wisdom کتابی است که به عمیق‌ترین لایه‌های بشری و حکومت پرداخته است و اطلاعاتی در این کتاب آمده است که هر انسان نباید بداند. برای همین است که این کتاب در بیشتر ... ...

پاورپوینت درس 8 آمادگی دفاعی پایه دهم (دروس مشترک): نظام جمع و شیوه‌های رزم انفرادی (ویرایش 1403)

پاورپوینت درس 8 آمادگی دفاعی پایه دهم (دروس مشترک): نظام جمع و شیوه‌های رزم انفرادی  (ویرایش 1403)

نوع فایل: pdf & power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 65 اسلاید ویدئو اسلایدهایی از پاورپوینت آمادگی دفاعی پایه دهم (کلیه رشته ها) تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده ... ...

ولت یاب کریپتو آی سی نسخه 2 - crypto ice 2.0

ولت یاب کریپتو آی سی نسخه 2 - crypto ice 2.0

CRYPTO ICE 2.0 ولت یاب کریپتو ای سی ای آخرین نسخه ورژن ۲ با سرور فوق قدرتمندمختص ویندوزاین ولت یاب مختص ویندوز بوده و نحوه کار آن به این شکل است که به سامانه کد ساز متصل هست و کد های کیف پول های گمشده رو تصادفی تولید و بررسی میکنه و اون ولت هایی که موجودی رمز ارز مثل بیت ... ...

دانلود کتاب صوتی فوق العاده نیک سرشت

دانلود کتاب صوتی فوق العاده نیک سرشت

کتاب «نیک‌سرشت: راهنمای تبدیل‌شدن به والدی که می‌خواهید باشید» نوشته‌ی بکی کندی، یک راهنمای عملی و الهام‌بخش برای والدین است که به‌دنبال بهبود رابطه‌ی خود با فرزندانشان و پرورش کودکان سالم و خوشحال هستند. این کتاب با رویکردی مثبت و همدلانه، به والدین کمک می‌کند تا بر ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی و پی دی اف رمان جان شیفته(مجموعه کامل)

دانلود رایگان کتاب صوتی و پی دی اف رمان جان شیفته(مجموعه کامل)

معرفی کتاب #جان_شیفته رمانی چهارجلدی اثر رومن رولان است. فضای داستان جان شیفته فرانسه در ابتدای سده بیستم است و رمان وضعیت اجتماعی این دوران را برای خواننده به تصویر می‌کشد. از سوی دیگر، شخصیت اصلی داستان زنی به نام آنت ریوی‌یر است و رولان در طول داستان چگونگی بیداری زنان ... ...

روش پژوهش در علوم سیاسی 2

روش پژوهش در علوم سیاسی 2

فایل ارائه شده تحت عنوان « روش پروهش در علوم سیاسی » شامل 12 صفحه مطالب مطرح شده توسط استاد می باشد. این فایل برای چاپ و پرینت مناسب است. محتوای این فایل در چارچوپ رویکرد های نظری شکل گرفته است و چارچوب کاربردی ندارد.   * در صورت بازنشدن فایل زیپ ، فرمت آن را از zip به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی بیروت 75

دانلود رایگان کتاب صوتی بیروت 75

#کتاب_صوتی #بیروت_75 #غاده_السمان #سمیه_آقاجانی #رمان_داستان کتاب حاضر داستاني عربي است که رويدادهاي آن حول پنج شخصيت مي‌گردد که تک‌تکشان در بيروت دچار سرنوشتي شوم مي‌شوند. از نگاه نويسنده بيروت همچون همه شهرهاي بزرگ دنيا، بهشت فرادستان است و دوزخ فرودستان. سرنوشت جواناني ... ...

پاورپوینت زندگی در نواحی مختلف جهان درس 14 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت زندگی در نواحی مختلف جهان درس 14 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت زندگی در نواحی مختلف جهان درس 14 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 21   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک ... ...

پاورپوینت حکایت تربیت درس تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت حکایت تربیت درس تفکر و سبک زندگی هفتم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت حکایت تربیت درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود نحوه رقیق کردن داروهای بیهوشی (pdf)

دانلود نحوه رقیق کردن داروهای بیهوشی (pdf)

عنوان فایل: دانلود در مورد نحوه رقیق کردن داروهای بیهوشی (pdf) نوع فایل:  پی دی اف pdf حجم فایل: 437.48 تعدادصفحات : 31 ص زبان : فارسی شرح مختصر: رقیق سازی اشکال دارویی تزریقی از پرکاربردترین و مهم ترین رکن های دارودرمانی خصوصاً در دارودرمانی بیمارستانی است. مطالعه و ... ...

اصول روابط بین الملل 2

اصول روابط بین الملل 2

فایل ارائه شده تحت عنوان « اصول روابط بین الملل ب » شامل 12 صفحه مطالب مطرح شده توسط استاد می باشد. این فایل برای چاپ و پرینت مناسب است. محتوای این فایل در چارچوپ رویکرد های نظری روابط بین الملل شکل گرفته است.   * در صورت بازنشدن فایل زیپ ، فرمت آن را از zip به rar ... ...

پاورپوینت تحولات هویتی جامعه درس 7 هویت اجتماعی دوازدهم

پاورپوینت تحولات هویتی جامعه درس 7 هویت اجتماعی دوازدهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت تحولات هویتی جامعه درس 7 هویت اجتماعی دوازدهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت های استاندارد و بک گراندهای متنوع و زیبا متناسب با بجث ... ...

پاورپوینت آغاز فلسفه درس 9 فلسفه دوازدهم

پاورپوینت آغاز فلسفه درس 9 فلسفه دوازدهم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت آغاز فلسفه درس 9 فلسفه پایه دوازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 24     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود بسته طلایی مرور آزمونهای جامع بهداشت عمومی( 2000 تست طلایی بهداشت با پاسخ تشریحی)

دانلود بسته طلایی مرور آزمونهای جامع بهداشت عمومی( 2000 تست طلایی بهداشت با پاسخ تشریحی)

بسته طلایی مرور آزمونهای جامع بهداشت عمومی 2000 تست طلایی بهداشت با پاسخ تشریحی   ویژه آزمون کارشناسی ارشد آزمون های جامع علوم پایه آزمون های استخدامی (مراقب سلامت / مربی بهداشت مدارس)   پکیج 330 سوال فصل اول: اصول و روش های اپیدمیولوژی؛ جمعیت شناسی و تنظیم خانواده ... ...

پاورپوینت بخش عوارض زمین درس 8 آمادگی دفاعی دهم

پاورپوینت بخش عوارض زمین درس 8 آمادگی دفاعی دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بخش عوارض زمین درس 8 آمادگی دفاعی پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 23   پاورپوینت با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، اشکال و تصاویر متحرک بسیار زیبابا توجه بر اینکه این ... ...

طرح مشبک فیل

طرح مشبک فیل

طرح مشبک فیل دارای شماره بندی قطعات برای راهنمایی اسمبل کردن تعداد صفحه : 3 عدد در دو فرمت : jpg و pdf ... ...

پاورپوینت هویت ایرانی درس چهاردهم جامعه شناسی پایه دهم انسانی

پاورپوینت هویت ایرانی درس چهاردهم جامعه شناسی پایه دهم انسانی

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 32 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

پاورپوینت هویت ایرانی (1) هویت فرهنگی ایرانی درس سیزدهم جامعه شناسی دهم

پاورپوینت هویت ایرانی (1) هویت فرهنگی ایرانی درس سیزدهم جامعه شناسی دهم

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 20 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

پاورپوینت تحولات هویتی جهان اجتماعی (علل بیرونی) درس دوازدهم جامعه شناسی دهم

پاورپوینت تحولات هویتی جهان اجتماعی (علل بیرونی) درس دوازدهم جامعه شناسی دهم

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 18 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

پاورپوینت تحولات هویتی جهان اجتماعی (علل درونی) درس یازدهم جامعه شناسی دهم

پاورپوینت تحولات هویتی جهان اجتماعی (علل درونی) درس یازدهم جامعه شناسی دهم

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 21 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

پاورپوینت تغییرات هویت اجتماعی درس دهم جامعه شناسی دهم

پاورپوینت تغییرات هویت اجتماعی درس دهم جامعه شناسی دهم

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 16 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

پاورپوینت باز تولید هویت اجتماعی درس نهم جامعه شناسی دهم

پاورپوینت باز تولید هویت اجتماعی درس نهم جامعه شناسی دهم

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 13 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

پاورپوینت هویت درس هشتم جامعه شناسی دهم

پاورپوینت هویت درس هشتم جامعه شناسی دهم

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 18 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

پاورپوینت پیامدهای جهان اجتماعی درس ششم جامعه شناسی دهم

پاورپوینت پیامدهای جهان اجتماعی درس ششم جامعه شناسی دهم

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 19 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما