دانلود پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 132
  • بازدید دیروز : 1498
  • بازدید کل : 3716872

پیوند ها

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM


پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM

پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.

دانلود نمونه رایگان

چکیده

رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .

سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.

دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند. 

فهرست مطالب

فصل اول، مقدمه 

1-1- مقدمه. 2

1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2

1-3 - مسأله اصلي تحقيق.. 6

1-4- تشريح و بيان موضوع. 6

1-5- ضرورت انجام تحقيق.. 6

1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7

1-7- اهداف تحقيق.. 7

1-8 - قلمرو انجام تحقيق.. 7

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8

1-10 - ساختار تحقیق.. 9 

فصل دوم ، ادبیات موضوع 

2-1- مقدمه. 11 

بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 

2-2 - تاریخچه‌ پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12

2-3 -تعاريف CRM... 12 

2-4-اهداف CRM... 14 

2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14 

2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15 

2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15 

2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15 

2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15 

2-5- اصول CRM... 16 

2-5-1- مولفه‌هاي CRM... 16 

2-5-1-1 مشتري.. 16

2-5-1-2 روابط.. 17 

2-5-1-3 مديريت... 17 

2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17 

2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18 

2-5-4- چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20 

2-5-4-1 كشف دانستني‌ها21 

2-3-4-2 تعامل با مشتري.. 22 

2-3-4-3 برنامه‌ريزي بازار. 22 

2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22 

2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM... 22 

2-3-6- گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23 

2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24 

2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24 

2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24

 2-3-7-3 مديريت عملياتي.. 25 

2-3-7-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك... 25 

2-3-7-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي.. 25

2-3-7-6 كاركنان.. 26 

2-3-8- فن آوري CRM... 27 

2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29 

2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30

2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30 

2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30 

2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31

2-3-12- CRM عملياتي.. 31 

2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3 شاخه‌هاي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32

 2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32 

2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32 

2-3-13- CRM تحليلي.. 32 

2-3-13-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي.. 33 

2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33 

2-3-14- CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-2 چرخه حيات مشتري.. 35

 2-3-15- CRM در بانكداري.. 35 

بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM 

2-4 - تعاريف بازاريابي.. 37 

2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37 

2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38 

2-5- ارزش مشتري.. 39 

2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40 

2-5-2- ارزش... 42 

2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42 

2-5-4- گروههای ارزش... 43 

2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43 

2-6- مدل مؤلفه های ارزش... 44 

2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45 

2-6-2- مدل وسیله- نتیجه. 46

2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46 

2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48 

2-6-5- نظام ارزش... 48 

2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48 

2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48 

2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49 

2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50 

2-10- مشتري وفادار. 52 

2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52 

2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52 

2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53 

2-10-4- سطوح وفاداري.. 53 

2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53 

2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54 

2-10-7- وفاداري ابزاري.. 54 

2-10-8- وفاداري انگيزشي 54 

2-10-8-1 تغيير رفتاري.. 54 

2-10-8-2 رفتار نامنظم 54 

2-10-8-3 رفتار چندگانه. 54 

2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي.. 55 

2-10-10- اندازه‌گيري وفاداري مشتري.. 55 

2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55 

2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57

2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57 

2-10-14- انواع وفاداري.. 58

2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59 

2-11- تعريف خدمات.. 59 

2-11-1- تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات.. 59 

2-11-2- سازمان‌هاي خدماتي و CRM... 60 

2-11-3- ويژگي‌هاي خدمات.. 61 

2-11-4- تعريف كيفيت... 61 

2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63

2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64 

2-11-4-3 كيفيت فيزيكي.. 64 

2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64 

2-11-4-5 كيفيت در سازمان.. 64 

2-11-5- ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64 

2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64 

2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65 

2-12- روش‌هاي سنجش.... 66 

2-12-1- SERVQUAL67 

2-12-2- SERVPERF. 67

 2-12-3- SERIMPERF68 

2-12-4- شاخص‌ رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69 

2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69 

2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69 

2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70 

2-12-5-3 حمایت از مشتری.. 70 

2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71 

2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71 

2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71 

2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71 

2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72 

2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73 

2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73 

2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73

2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74 

2-12-6-2 مدیران ارشد. 75 

2-12-6-3 ضرورت فرهنگی.76 

2-13- داده کاوی در CRM... 77 

2-13-1- ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺟﺎﻣﻊ.. 78 

2-13-2 - ﻣﺮاﮐﺰ داده. 79 

2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79 

2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81 

2-14-1- رضایت مندی.. 83 

2-14-2- درک روابط عمومی.. 84 

2-14-3- ریسک مغایرت.. 84 

2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86 

2-14-5- درگیری.. 86 

2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86 

2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87 

2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87 

2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89 

‌2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90 

‌2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

‌2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92 

‌2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92 

‌2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92 

‌2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93 

‌2-15-8- تعیین عکس‌العمل شرکت در برخورد با شکایت... 94 

‌2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95 

2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97 

2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97 

2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98 

2-16-3- مديريت دانش.... 99 

2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99 

2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99 

2-16-3-3 انتشار دانش.... 100 

2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100 

2-16-4- انواع دانش.... 100 

2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101

2-16-5-1 منابع داده. 102 

2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103 

2-16-5-3 مخازن دانش.... 104 

2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105 

2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106 

2-17-1-روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2-1جستجو برای الگو. 107 

2-17-2-2 رسم شکل.. 108 

2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108 

2-17-2-4 تغییر مسئله. 108 

2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108 

2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108 

2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108 

2-17-2-8 کار عقب رونده. 108 

2-17-2-9 بررسی نقیض.... 109 

2-17-2-10 زوجیت... 109 

2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109 

2-17-2-12 تعمیم.. 109 

2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110 

2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110 

2-18- نتیجه گیری.. 111 

فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری 

3-1- مقدمه. 114 

3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114

3-2-1- تعریف ECRM... 115 

3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115

3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116

 3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116

 3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117 

3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119 

3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120

 3-4- چرخه ECRM... 121 

3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122 

3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123 

3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124 

3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125 

3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127 

3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127

3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128 

3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129 

3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130 

3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130 

3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131 

3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133

3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133 

3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134 

3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135

 3-10- نتیجه گیری.. 136 

فصل چهارم ، روش تحقیق 

4-1- مقدمه. 138 

4-2- روش تحقیق.. 138

4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140 

4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141 

4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142 

4-3- نتیجه گیری.. 143 

فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات 

5-1- نتیجه گیری.. 145 

5-2- پيشنهادات کاربردی.. 148 

5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148 

پیوستها150 

پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150 

پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 155 

پیوست ج - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 156 

پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157 

پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158 

پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167

فهرست منابع.. 172

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM...

نمودار(1-1) فرآیند CRM...

شکل (2-1) مولفه‌هاي CRM... 16 

نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21 

شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22 

شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمان‌ها را جهت اجراي CRM... 23

 شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24

 شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26

 شکل (2-6) ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه. 26 

شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49

 شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50

شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51

شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51

 جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55

نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56 

نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57 

شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58 

جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59 

شکل (2-13) انواع کیفیت... 62 

شکل (2-14) تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي ،مشتري.. 66 

جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68 

جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68

شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78 

شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81

شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98 

جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115 

جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118 

شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121 

شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124 

جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127 

 


مبلغ واقعی 46,800 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 42,120 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

پاورپوینت بازتولید هویت اجتماعی درس ششم هویت اجتماعی پایه دوازدهم

پاورپوینت بازتولید هویت اجتماعی درس ششم هویت اجتماعی پایه دوازدهم

ppt , pptx فرمت فایل : تعداد اسلاید : 12 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد منطبق با آخرین تغییرات مطالب کتاب درسی استفاده از افکت ها، تصاویر و شکل های متحرک زیبا که به آن جذابیت بخشیده است. گفتنی است عناوین و ... ...

گتاب صوتی حکمت از هری بی جوزف

گتاب صوتی حکمت از هری بی جوزف

کتاب صوتی «حکمت» شما از هری بی جوزف   درباره کتاب: کتاب حکمت (Book of Wisdom) اثر هری بی. جوزف (Harry B. Joseph) به بررسی مفاهیم عرفانی، نمادشناسی، و آموزه‌های معنوی می‌پردازد.این اثر با که به موضوعاتی از قبیل متافیزیک، میدان‌های مغناطیسی بدن، امواج مغزی، چاکراها، غده ... ...

پاورپوینت درس خودآگاهی چیست تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت درس خودآگاهی چیست تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان پاورپوینت: پاورپوینت خودآگاهی چیست تفکر و سبک زندگی هفتم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود سوالات آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی با پاسخنامه از سال 1396 تا 1404

دانلود سوالات آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی با پاسخنامه از سال 1396 تا 1404

دانلود سوالات آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی با پاسخنامه از سال 1396 تا 1404   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی سال 1397 (با پاسخنامه) دانلود ... ...

دانلود < امتحان میانترم استاد تفسیرموضوعی قران استاد پارچه باف دولتی دانشگاه امیرکبیر مهر1400 > با جواب تشریحی

دانلود  < امتحان میانترم استاد تفسیرموضوعی قران استاد پارچه باف دولتی دانشگاه امیرکبیر مهر1400 >  با جواب تشریحی

امتحان میانترم استاد تفسیرموضوعی قران استاد پارچه باف دولتی دانشگاه امیرکبیر مهر1400 فایل ها بصورت pdf میباشند.   ... ...

جواب نهاد آموزه های سوره حجرات

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث آموزه های سوره حجرات می باشد. تعداد جلسات : 7 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

پاورپوینت سقوط رضا شاه درس 10 تاریخ یازدهم

پاورپوینت سقوط رضا شاه درس 10 تاریخ یازدهم

پاورپوینت سقوط رضا شاه تاریخ پایه یازدهمفرمت: ppt پاورپوینت قابل ویرایششامل: 65 اسلاید قسمتی از متن:گرایش رضاشاه به آلماندر سال های بعد از جنگ جهانی اوّل سیاست انگلستان نسبت به آلمان تغییر کرد؛زیرا انگلستان و فرانسه از جانب حکومت کمونیستی شوروی بیشتر احساس خطر می کردند؛ ... ...

کتاب صوتی دختر نیستی که بفهمی از علی سلطانی

کتاب صوتی دختر نیستی که بفهمی از علی سلطانی

کتاب صوتی «دختر نیستی که بفهمی» از علی سلطانی   درباره کتاب:کتاب «دختر نیستی که بفهمی» روایتگر زندگی دختری به نام رها (یا دُرچیدا) است که در دهه‌ی هشتاد متولد شده و در میان ‌محدودیت‌ها، توقعات اجتماعی و تضادهای درونی بزرگ می‌شود.در پسِ داستان، رابطه‌ای هم میان رها و ... ...

نمونه سوالات تستی کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر محمد مصطفی اسعدی

نمونه سوالات تستی کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر محمد مصطفی اسعدی

نمونه سوالات تستی فصل به فصل کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر محمد مصطفی اسعدی این فایل نمونه سوالات تستی کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر محمد مصطفی اسعدی است . فایل در برگیرنده تمامی مطالب کتاب به صورت فصل به فصل به همراه پاسخنامه کلیدی می باشد . تعداد 350 تست به ... ...

دانلودسوال امتحان تربیت دینی(از من تا خدا)هفتم نوبت اول1404

دانلودسوال امتحان تربیت دینی(از من تا خدا)هفتم نوبت اول1404

 سؤالات تربیت دینی(از من تاخدا) پایه هفتم نوبت اول دی 1404 دارای انواع سؤال: تستی، صحیح و غلط، کوتاه پاسخ، جورکردنی، تشریحی دارای دو صفحه سوال + یک صفحه پاسخنامه فرمت سوالات: pdf و word - نوع فایل: zip پس از دانلود با کلیک راست و زدن اکسترکت از حالت zip خارج ... ...

پاورپوینت درس 5 تربیت دینی پایه هفتم: با تو صبور می‌شوم (ویرایش جدید)

پاورپوینت درس 5 تربیت دینی پایه هفتم: با تو صبور می‌شوم (ویرایش جدید)

نوع فایل:pdf & power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 51 اسلاید   ویرایش: 1404 نکته مهم: فایل دانلودی به جواب ایستگاه تفکر، نقشه مفهومی، سوالات پایان درس و .. پرداخته و بخش های سخنی با والدین، قصه و احکام به صورت کامل صدا گذاری شده است. ویدئو ... ...

پاورپوینت درس یازدهم اندیشه اسلامی(1) برزخ و احوال انسان در عالم برزخ

پاورپوینت درس یازدهم اندیشه اسلامی(1) برزخ و احوال انسان در عالم برزخ

پاورپوینت درس یازدهم اندیشه اسلامی(1) برزخ و احوال انسان در عالم برزخ فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 32 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با استفاده از ... ...

پاورپوینت کامل عکاسی فرهنگ و هنر پایه نهم

پاورپوینت کامل عکاسی فرهنگ و هنر پایه نهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت کامل عکاسی فرهنگ و هنر نهم   فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 37   شامل:عکس های ترکیبیعکاسی رواییگرایش های عکاسی       پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم های ... ...

دانلود مجموعه 3 عددی دایناسور پرنده

دانلود مجموعه 3 عددی دایناسور پرنده

توضیحات : دانلود مجموعه 3 عددی دایناسور پرنده 1.طرح دایناسور پرنده پتروداکتیل 2.طرح معرق دایناسور پرنده ترانادان مدل پترادون - Pteranodon 3.طرح معرق دایناسور ققنوس   دارای کامل راهنمای اسمبل قطعات شماره گذاری شده ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال ... ...

دانلودسوال امتحان تربیت دینی(از من تا خدا)هشتم نوبت اول1404

دانلودسوال امتحان تربیت دینی(از من تا خدا)هشتم نوبت اول1404

 سؤالات تربیت دینی(از من تاخدا) پایه هشتم نوبت اول دی 1404 بر اساس بارم بندی دفتر تالیف دارای انواع سؤال: تستی، صحیح و غلط، کوتاه پاسخ، جورکردنی، تشریحی دارای دو صفحه سوال + یک صفحه پاسخنامه فرمت سوالات: pdf و word - نوع فایل: zip پس از دانلود با کلیک راست و زدن ... ...

دوره ep در در دستگاه بافندگی

دوره ep  در در دستگاه بافندگی

در صنعت فرش ماشینی؛ تبدیل کردن فایل‌های Bmp به فایل قابل خواندن برای دستگاه‌های بافندگی را EP گویند. دوره ep شامل سرفصل‌های زیر هست: ۱: آموزش مهارت ep کردن ۲: آموزش لیبل زنی روی نقشه ۳: آموزش غالب ساختن (دستگاه های قدیمی و جدید) ۴: آموزش حساب کردن پیک نقشه(در ... ...

تاثیر فرهنگ بر انسان و طبیعت

تاثیر فرهنگ بر انسان و طبیعت

کتاب تاثیر فرهنگ بر انسان و طبیعت - نویسنده: دکتر سکندر امان‌اللهی بهاروند - حجم فایل: ۱۰.۳مگابایت - تعداد صفحه: ۲۷۵ ... ...

پاورپوینت درس 6 قرآن نهم سوره قمر و الرحمن، سوره واقعه و تلخ و شیرین

پاورپوینت درس 6 قرآن نهم سوره قمر و الرحمن، سوره واقعه و تلخ و شیرین

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره قمر و الرحمن، سوره واقعه و تلخ و شیرین درس 6 قرآن پایه نهمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 27 پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه فارماکولوژی سیستم تنفسی (منابع فیزیوپات)

دانلود جزوه فارماکولوژی سیستم تنفسی (منابع فیزیوپات)

عنوان جزوه: جزوه فارماکولوژی سیستم تنفسی (منابع فیزیوپات) تعداد صفحات فارماکولوژی سیستم تنفسی:11صفحه فرمت جزوه:PDF توضیحات بیشتر در مورد جزوه : دانلود جزوه فارماکولوژی سیستم تنفسی که مربوط به دروس فیزیوپات پزشکی می باشد. این جزوه در 11صفحه آماده شده است و کیفیت بسیار ... ...

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین در 37 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت  برنامه ریزی و طراحی تمرین   در 37 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش

در این پروژه پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین در 37 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با نمودار و جدول و فلوچارت طبق موارد زیر ارایه شده است: 1-  تعریف برنامه ریزی  2-  فواید برنامه ریزی 3-  طراحی تمرین : 4-  تعریف تمرین ورزشی : 5-  اصول ... ...

جزوه ایستائی_ فاطمی

جزوه ایستائی_ فاطمی

دانلود جزوه ایستائی_ فاطمی 56 ص دستنویس pdf   ... ...

پاورپوینت تفکر درباره تفکر درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم

پاورپوینت تفکر درباره تفکر درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت تفکر درباره تفکر تفکر و سبک زندگی هفتم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 49 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

پاورپوینت درس سوم انسان و محیط زیست

پاورپوینت درس سوم انسان و محیط زیست

درس سوم انسان و محیط زیست(خاک، بستر زندگی) با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 49 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.   ... ...

پاورپوینت مهارت تاب آوری و تحمّل سختی تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت مهارت تاب آوری و تحمّل سختی تفکر و سبک زندگی هفتم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت مهارت تاب آوری و تحمّل سختی تفکر و سبک زندگی پایه هفتم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 25   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس ... ...

پاورپوینت درس 2 تفکر و پژوهش پایه ششم دبستان (ابتدایی): نارنجی پوش امانتدار

پاورپوینت درس 2 تفکر و پژوهش پایه ششم دبستان (ابتدایی): نارنجی پوش امانتدار

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 13 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

پاورپوینت انرژی های نو در دنیای امروزی

پاورپوینت انرژی های نو در دنیای امروزی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 42 اسلاید   انرژی های نو در دنیای امروزی   طبق آمارهای به ثبت رسیده طی 30 سال گذشته احتیاجات انرژی جهان به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. در سال ... ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما