دانلود پاورپوینت , پروژه , کارآموزی , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 283
  • بازدید دیروز : 1058
  • بازدید کل : 3662628

پیوند ها

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM


پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM

پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.

دانلود نمونه رایگان

چکیده

رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .

سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.

دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند. 

فهرست مطالب

فصل اول، مقدمه 

1-1- مقدمه. 2

1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2

1-3 - مسأله اصلي تحقيق.. 6

1-4- تشريح و بيان موضوع. 6

1-5- ضرورت انجام تحقيق.. 6

1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7

1-7- اهداف تحقيق.. 7

1-8 - قلمرو انجام تحقيق.. 7

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8

1-10 - ساختار تحقیق.. 9 

فصل دوم ، ادبیات موضوع 

2-1- مقدمه. 11 

بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 

2-2 - تاریخچه‌ پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12

2-3 -تعاريف CRM... 12 

2-4-اهداف CRM... 14 

2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14 

2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15 

2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15 

2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15 

2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15 

2-5- اصول CRM... 16 

2-5-1- مولفه‌هاي CRM... 16 

2-5-1-1 مشتري.. 16

2-5-1-2 روابط.. 17 

2-5-1-3 مديريت... 17 

2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17 

2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18 

2-5-4- چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20 

2-5-4-1 كشف دانستني‌ها21 

2-3-4-2 تعامل با مشتري.. 22 

2-3-4-3 برنامه‌ريزي بازار. 22 

2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22 

2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM... 22 

2-3-6- گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23 

2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24 

2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24 

2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24

 2-3-7-3 مديريت عملياتي.. 25 

2-3-7-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك... 25 

2-3-7-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي.. 25

2-3-7-6 كاركنان.. 26 

2-3-8- فن آوري CRM... 27 

2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29 

2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30

2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30 

2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30 

2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31

2-3-12- CRM عملياتي.. 31 

2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3 شاخه‌هاي CRM عملياتي.. 31 

2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32

 2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32 

2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32 

2-3-13- CRM تحليلي.. 32 

2-3-13-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي.. 33 

2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33 

2-3-14- CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34 

2-3-14-2 چرخه حيات مشتري.. 35

 2-3-15- CRM در بانكداري.. 35 

بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM 

2-4 - تعاريف بازاريابي.. 37 

2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37 

2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38 

2-5- ارزش مشتري.. 39 

2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40 

2-5-2- ارزش... 42 

2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42 

2-5-4- گروههای ارزش... 43 

2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43 

2-6- مدل مؤلفه های ارزش... 44 

2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45 

2-6-2- مدل وسیله- نتیجه. 46

2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46 

2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48 

2-6-5- نظام ارزش... 48 

2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48 

2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48 

2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49 

2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50 

2-10- مشتري وفادار. 52 

2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52 

2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52 

2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53 

2-10-4- سطوح وفاداري.. 53 

2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53 

2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54 

2-10-7- وفاداري ابزاري.. 54 

2-10-8- وفاداري انگيزشي 54 

2-10-8-1 تغيير رفتاري.. 54 

2-10-8-2 رفتار نامنظم 54 

2-10-8-3 رفتار چندگانه. 54 

2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي.. 55 

2-10-10- اندازه‌گيري وفاداري مشتري.. 55 

2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55 

2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57

2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57 

2-10-14- انواع وفاداري.. 58

2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59 

2-11- تعريف خدمات.. 59 

2-11-1- تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات.. 59 

2-11-2- سازمان‌هاي خدماتي و CRM... 60 

2-11-3- ويژگي‌هاي خدمات.. 61 

2-11-4- تعريف كيفيت... 61 

2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63

2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64 

2-11-4-3 كيفيت فيزيكي.. 64 

2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64 

2-11-4-5 كيفيت در سازمان.. 64 

2-11-5- ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64 

2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64 

2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65 

2-12- روش‌هاي سنجش.... 66 

2-12-1- SERVQUAL67 

2-12-2- SERVPERF. 67

 2-12-3- SERIMPERF68 

2-12-4- شاخص‌ رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69 

2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69 

2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69 

2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70 

2-12-5-3 حمایت از مشتری.. 70 

2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71 

2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71 

2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71 

2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71 

2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72 

2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73 

2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73 

2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73

2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74 

2-12-6-2 مدیران ارشد. 75 

2-12-6-3 ضرورت فرهنگی.76 

2-13- داده کاوی در CRM... 77 

2-13-1- ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺟﺎﻣﻊ.. 78 

2-13-2 - ﻣﺮاﮐﺰ داده. 79 

2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79 

2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81 

2-14-1- رضایت مندی.. 83 

2-14-2- درک روابط عمومی.. 84 

2-14-3- ریسک مغایرت.. 84 

2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86 

2-14-5- درگیری.. 86 

2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86 

2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87 

2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87 

2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89 

‌2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90 

‌2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

‌2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91 

2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92 

‌2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92 

‌2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92 

‌2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93 

‌2-15-8- تعیین عکس‌العمل شرکت در برخورد با شکایت... 94 

‌2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95 

2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97 

2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97 

2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98 

2-16-3- مديريت دانش.... 99 

2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99 

2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99 

2-16-3-3 انتشار دانش.... 100 

2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100 

2-16-4- انواع دانش.... 100 

2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101

2-16-5-1 منابع داده. 102 

2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103 

2-16-5-3 مخازن دانش.... 104 

2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105 

2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106 

2-17-1-روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107 

2-17-2-1جستجو برای الگو. 107 

2-17-2-2 رسم شکل.. 108 

2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108 

2-17-2-4 تغییر مسئله. 108 

2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108 

2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108 

2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108 

2-17-2-8 کار عقب رونده. 108 

2-17-2-9 بررسی نقیض.... 109 

2-17-2-10 زوجیت... 109 

2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109 

2-17-2-12 تعمیم.. 109 

2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110 

2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110 

2-18- نتیجه گیری.. 111 

فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری 

3-1- مقدمه. 114 

3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114

3-2-1- تعریف ECRM... 115 

3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115

3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116

 3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116

 3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117 

3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119 

3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120

 3-4- چرخه ECRM... 121 

3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122 

3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123 

3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124 

3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125 

3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127 

3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127

3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128 

3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129 

3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130 

3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130 

3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131 

3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133

3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133 

3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134 

3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135

 3-10- نتیجه گیری.. 136 

فصل چهارم ، روش تحقیق 

4-1- مقدمه. 138 

4-2- روش تحقیق.. 138

4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140 

4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141 

4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142 

4-3- نتیجه گیری.. 143 

فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات 

5-1- نتیجه گیری.. 145 

5-2- پيشنهادات کاربردی.. 148 

5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148 

پیوستها150 

پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150 

پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 155 

پیوست ج - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 156 

پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157 

پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158 

پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167

فهرست منابع.. 172

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM...

نمودار(1-1) فرآیند CRM...

شکل (2-1) مولفه‌هاي CRM... 16 

نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21 

شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22 

شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمان‌ها را جهت اجراي CRM... 23

 شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24

 شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26

 شکل (2-6) ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه. 26 

شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49

 شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50

شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51

شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51

 جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55

نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56 

نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57 

شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58 

جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59 

شکل (2-13) انواع کیفیت... 62 

شکل (2-14) تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي ،مشتري.. 66 

جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68 

جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68

شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78 

شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81

شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98 

جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115 

جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118 

شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121 

شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124 

جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127 

 


مبلغ واقعی 39,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

فارسی ساز بازی جهنم خود ماست ( Hell is Us)

فارسی ساز بازی جهنم خود ماست ( Hell is Us)

با نصب این  فارسی ساز می‌توانید بازی Hell is us رو به صورت کامل فارسی بازی کنید. ... ...

دانلود سوالات کارشناسی ارشد ارتز و پروتز(اعضای مصنوعی) با پاسخنامه از سال 1395 تا 1404

دانلود سوالات کارشناسی ارشد  ارتز و پروتز(اعضای مصنوعی) با پاسخنامه از سال 1395 تا 1404

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد ارتز و پروتز(اعضای مصنوعی)با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته ارتز و پروتز(اعضای مصنوعی)سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته ارتز و پروتز(اعضای ... ...

پکیج پاورپوینت دروس عربی پایه نهم

پکیج پاورپوینت دروس عربی پایه نهم

عنوان پاورپوینت: پکیج کامل پاورپوینت عربی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت ppt   10 پاورپوینت بسیار زیبا و حرفه ای با بکارگیری تصاویر متحرک از درس 1 تا 10 عربی نهم     شامل: پاورپوینت الدرس الاول ( مُراجعَةُ دُروسِ الصَّفِّ السّابِعِ وَ الثّامِنِ) درس 1 عربی پایه نهم ... ...

پکیج پاورپوینت های درس عربی هشتم

پکیج پاورپوینت های درس عربی هشتم

  عنوان پاورپوینت: پکیج کامل پاورپوینت های عربی پایه هشتم   فرمت: پاورپوینت ppt   10 پاورپوینت بسیار زیبا و حرفه ای با بکارگیری تصاویر متحرک از درس 1 تا 10 عربی هشتم     شامل: پاورپوینت الدرس الاول ( مُراجَعَةُ دُروسِ الصَّفِّ السّابِعِ) درس 1 عربی هشتم 33 ... ...

کتاب صوتی سقوط 79

کتاب صوتی سقوط 79

کتاب صوتی سقوط 79پل اردمن حسین ابوترابیانمرجان رسولیرمان تاریخی اوایل سال ۱۹۷۷ میلادی ۱۳۵۵ هجری شمسی کتابی به نام (The Crash of 97) در آمریکا انتشار یافت که با استقبال عجیبی روبرو گردید و نسخه های آن، چنان سریع بفروش رفت که تعجب همگان را برانگیخت. این کتاب که هم اکنون ترجمه ... ...

پکیج پاورپوینت درس قرآن هفتم

پکیج پاورپوینت درس قرآن هفتم

  عنوان پاورپوینت: پکیج پاورپوینت های قرآن پایه هفتم   فرمت: پاورپوینت ppt   12 پاورپوینت بسیار زیبا و حرفه ای با بکارگیری تصاویر متحرک از درس 1 تا 12 قرآن هفتم     شامل: پاورپوینت آداب تلاوت درس 1 قرآن پایه هفتم 29 اسلاید پاورپوینت کنعان پسر نوح درس 2 قرآن ... ...

دانلود کل آزمون های سالهای اخیر لیسانس به پزشکی با پاسخنامه

دانلود کل  آزمون های سالهای اخیر لیسانس به پزشکی با پاسخنامه

دانلود سوالات 10 سال اخیر لیسانس به پزشکی با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1403)   دانلود دفترچه سوالات آزمون رشته لیسانس به پزشکی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون رشته لیسانس به پزشکی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون رشته لیسانس به پزشکی ... ...

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه از سال 1395 تا 1404

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه از سال 1395 تا 1404

دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404)   دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی چگونه با کودک نافرمان رفتار کنیم

دانلود رایگان کتاب صوتی چگونه با کودک نافرمان رفتار کنیم

از مجموعه حرف های مشاور که برای هر مادر و چدری شنیدنش ضروریه کتاب صوتی بسیار کمیاب و ارزشمند کتاب صوتی چگونه با کودک نافرمان رفتار کنیم حسن فرهی و الهه دل آزار پشتیبانی تلگرام و واتساپ: 09380317800 ... ...

گزارش کارآموزی جوشکاری

گزارش کارآموزی جوشکاری

فایل گزارش کاراموزی جوشکاری در شرکت فنی و مهندسی زاگرس در 42 صفحه بصورت فایل WORD  و قابل ویرایش  قابل استفاده دانشجویان رشته فنی ومهندسی و مواد و جوش و... که دوره کاراموزی خود را در زمینه جوش و ساخت سازه های فلزی و ساخت سوله و... گذرانده اند . این کاراموزی در 4 فصل بر اساس ... ...

جزوه کنترل پروژه اشجری

جزوه کنترل پروژه اشجری

دانلود جزوه کنترل پروژه_اشجری 62 ص تایپ شده Pdf ... ...

فایل فلش فارسی تبلت S7-721U MediaPad 7 Youth2 با بیلدنامبر b002

فایل فلش فارسی تبلت S7-721U MediaPad 7 Youth2 با بیلدنامبر b002

بسمه تعالی فایل فلش فارسی تبلت S7-721U MediaPad 7 Youth2 قابل رایت با sdcard بدون مشکل wifi و بلوتوث     در این فروشگاه کلیه فایل ها تست شده با لینک مستقیم و زیر قیمت میباشد اما درصورت عدم نتیجه گیری، ما تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود موفقیت فروشگاه ما اتفاقی ... ...

دانلود گزارش کارآموزی با موضوع تابلوهاي برق

دانلود گزارش کارآموزی با موضوع تابلوهاي برق

دانلود گزارش کارآموزی با موضوع تابلوهاي برق فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 49         فهرست: مقدمه تعاریف اولیه تابلو تابلوهای برق تابلوی فرعی انواع تابلوها خصوصیات تابلوها حفاظت الكتریكی تابلو طریقه ساخت نقشه كشي تابلوها ساخت تابلوها ... ...

پاورپوینت درس دوم تاریخ تحلیلی صدر اسلام محیط پیدایش اسلام

پاورپوینت درس دوم تاریخ تحلیلی صدر اسلام محیط پیدایش اسلام

پاورپوینت درس دوم تاریخ تحلیلی صدر اسلام محیط پیدایش اسلام فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 39 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با استفاده از افکت ها ، ... ...

دانلود پاورپوینت جامع و کامل مدار منطقی

دانلود پاورپوینت جامع و کامل مدار منطقی

دانلود پاورپوینت در مورد مدارمنطقی عنوان فایل: دانلود پاورپوینت در مورد مدارمنطقی نوع فایل:پاورپوینت ppt حجم فایل :216.53 KB  دانلود پاورپوینت در مورد مدارمنطقی محتوی فایل: پاورپوینت جامع و کامل 27 صفحه ای در مورد مدارمنطقی   قسمتی از متن پاورپوینت : مرور سیستم ... ...

گزارش کارآموزی تابلوهای برق

گزارش کارآموزی تابلوهای برق

دانلود گزارش کارآموزی تابلوهای برق فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات:58           فهرست 1 مقدمه ای درباره تابلوهای برق 1   2 مراحل ساخت یک تابلو در کارگاه 2   3 تقسیم بندی تابلوها 10   4 فیوزها 14   5کنتاکتورها 16   6بی متالها 21   7 کلیدهای ... ...

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ کارت ویزیت كالاي برقي و الكتريكي(4)

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ کارت ویزیت كالاي برقي و الكتريكي(4)

این فایل شامل طرح مدرن و شیک کارت ویزیت لایه باز فتوشاپ (PSD) كالاي برقي و الكتريكي می باشد که به صورت 1 رو با رزولیشن 300 و سایز 9 در 5 طراحی شده است.     ... ...

تحقیق و جزوه ساده < بندر امام خميني (ره) > با word

تحقیق و جزوه ساده   < بندر امام خميني (ره) >  با word

بندر امام خميني (ره) فایل بصورت word میباشد.   ... ...

تحقیق و جزوه ساده < استراتژیهای-بازاریابی-20ص > با word

تحقیق و جزوه ساده   < استراتژیهای-بازاریابی-20ص >  با word

استراتژیهای-بازاریابی-20ص فایل بصورت word میباشد.   ... ...

تحقیق کامل نقش انرژی‌های تجدیدپذیر در توسعه پایدار | راهکارهای سبز برای آینده‌ای بهتر

تحقیق کامل نقش انرژی‌های تجدیدپذیر در توسعه پایدار | راهکارهای سبز برای آینده‌ای بهتر

شرح فایل:   توضیحات: تحقیق «نقش انرژی‌های تجدیدپذیر در توسعه پایدار» در ۲۰ صفحه تنظیم شده و با نگارشی روان و ساختار علمی دقیق تهیه گردیده است. این تحقیق برای دانش‌آموزان، دانشجویان، پژوهشگران و حتی علاقه‌مندان به مباحث محیط‌زیست و انرژی، منبعی مفید و آماده ارائه ... ...

اعلامیه طراحی شده با برنامه Word وُرد با فرمت docx

اعلامیه طراحی شده با برنامه Word وُرد با فرمت docx

اعلامیه طراحی شده با برنامه Word وُرد با فرمت docx این فایل در محیط ورد طراحی شده است و قابل ویرایش در این محیط می باشد فرمت فایل Docx وقابل ویرایش با برنامه ورد شما می توانید نام مورد نظر خود را به جای نام داخل فایل بگذارید و تاریخ و زمان خودرا نیز قرار بدهید فونت مورد ... ...

یادداشت‌های روزانۀ محمدعلی فروغی

یادداشت‌های روزانۀ محمدعلی فروغی

کتاب یادداشت‌های روزانه محمدعلی فروغی - به کوشش ایرج افشار - حجم فایل: ۸.۵مگابایت - تعداد صفحه: ۴۹۶ محمدعلی فروغی ملقب به ذکاءالملک یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های سیاسی ایران محسوب می‌شود که شرح زندگانی این بزرگ مرد عرصۀ سیاست از زبان خود او، می‌تواند قابل توجه بسیاری از ... ...

دانلود کتاب صوتی عشق، کار و منزلت در عصر مدرن آلن دوباتن

کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن مجموعه ای از سمینارهایی است که آلن دو باتن در باب این موضوعات یعنی عشق ، کار ، منزلت و مدرنیسم ارائه کرده است. تمام این سمینارها ترجمه شده و در کتابی به این نام گردآوری شده است. کتاب شامل 7 فصل است که هر کدام به موضوعی اختصاص داده اند. فصل ... ...

دانلود سوالات آزمون دکتری نانو فن آوری پزشکی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری نانو فن آوری پزشکی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403

دانلود سوالات آزمون دکتری نانو فن آوری پزشکی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403   دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته نانو فن آوری پزشکی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته نانو فن آوری پزشکی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما