پیوند ها
پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.
شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.
چکیده
رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه دادهاند .
سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.
دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند.
فهرست مطالب
1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2
1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(7
1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8
بخش اول، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-2 - تاریخچه پیدایش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 12
2-4-1- اهداف CRM از دیدگاه بارنت... 14
2-4-2- اهداف CRM از نقطه نظر نول.. 15
2-4-3- اهداف CRM از نظر سویفت... 15
2-4-4- اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و را جرز. 15
2-4-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون.. 15
2-5-2- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 17
2-5-3- فرايندهاي اصلي CRM... 18
2-5-4- چرخه فرآيند CRM (مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )20
2-3-4-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 22
2-3-5- ارزيابي آمادگي سازمانها براي اجراي CRM... 22
2-3-6- گامهاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 23
2-3-7- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 24
2-3-7-1 مدير بازاريابي CRM... 24
2-3-7-2 بخش تحليل بازاريابي.. 24
2-3-7-4 مديريت بخشبندي و تفكيك... 25
2-3-7-5 مديرت كانالهاي ارتباطي.. 25
2-3-9- راه حل تلفيقي CRM... 29
2-3-10 - وضعيت موجود CRM... 30
2-3-11- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 30
2-3-11-1 فرآيندهاي مشتري محور. 30
2-3-11-2 ارتباط چهره به چهره. 31
2-7-12-1 اهداف CRM عملياتي.. 31
2-3-12-2 مزاياي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3 شاخههاي CRM عملياتي.. 31
2-3-12-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 32
2-3-12-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 32
2-3-12-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 32
2-3-13-1 ويژگيهاي CRM تحليلي.. 33
2-3-13-2 مزاياي CRM تحليلي.. 33
2-3-14-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 34
بخش دوم ، تعیین فاکتورهای موثربر CRM
2-4-1- بازاریابی بر مبنای رضایت مشتری.. 37
2-4-2- شناخت نیاز مشتری، رکن بازاریابی مدرن.. 38
2-5-1- ارزش از نگاه مشتری.. 40
2-5-3- ارزش از دیدگاه مشتری.. 42
2-5-5 - مدل های ارزش از دید مشتری.. 43
2-6-1- مدل نسبت هزینه- فایده. 45
2-6-3- مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری.. 46
2-6-4- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 48
2-7- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 48
2-8 - انواع مشتري از نظر قدمت... 48
2-9- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 49
2-9-1- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 50
2-10-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 52
2-10-2- تعريف وفاداري مشتري.. 52
2-10-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 53
2-10-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 53
2-10-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 54
2-10-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخشبندي.. 55
2-10-10- اندازهگيري وفاداري مشتري.. 55
2-10-11- شبكه سودآوري بالقوه. 55
2-10-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 57
2-10-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 57
2-10-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 59
2-11-1- تفاوتهاي بين كالا و خدمات.. 59
2-11-2- سازمانهاي خدماتي و CRM... 60
2-11-4-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 63
2-11-4-2 كيفيت ستاره يا فني.. 64
2-11-4-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 64
2-11-5- ابزار اندازهگيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 64
2-11-5-1 مقياس كيفيت خدمت... 64
2-11-5-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 65
2-12-4- شاخص رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 69
2-12-5 - بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری.. 69
2-12-5-1 مشتری درون سازمانی.. 69
2-12-5-2 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی.. 70
2-12-5-4 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری.. 71
2-8-5-5 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری.. 71
2-12-5-6 نقش رقابت در جذب مشتری.. 71
2-12-5-7 روشهای جذب مشتری.. 71
2-12-5-8 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری.. 72
2-12-5-9 انواع برخورد با مشتری.. 73
2-12-5-10 نقش کارکنان در رضایت مشتری.. 73
2-12-6- نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتریان.. 73
2-12-6-1 نقطه کور مدیریت... 74
2-13-3- ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوی در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی.. 79
2-14- نام و برند تجاری در CRM... 81
2-14-4- تاثیرتصویر کشور تولید کننده. 86
2-14-6- ساختن وفاداری برند. 86
2-14-7- بازاریابی وفاداری برند. 87
2-14-8- برنامه های وفاداری و احساس تعهد. 87
2-15- نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشترکان و راهکارها89
2-15-1- هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان.. 90
2-15-2- اهداف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-3- وظایف مدیریت شکایت مشتریان.. 91
2-15-4- ایجاد کانال برای دریافت شکایتها92
2-15-5- ابزارهای اطلاع رسانی.. 92
2-15-6- وظیفه حل مشکلات مشتریان.. 92
2-15-7- پاسخگویی به شکایت ها93
2-15-8- تعیین عکسالعمل شرکت در برخورد با شکایت... 94
2-15-9- کسب بازخور در مورد نتیجه رسیدگی به شکایت از مشتری.. 95
2-16- بررسی كاربرد تكنولوژي دانش در مديريت ارتباط با مشتري.. 97
2-16-1- ساختن نيازهاي مشتريان بر پايه اصول علمي.. 97
2-16-2- مديريت ارتباط بامشتري.. 98
2-16-3-1 شناسايي وتوليد دانش.... 99
2-16-3-2 ذخيره سازي وكد گذاري كردن دانش.... 99
2-16-3-4 بهره برداري از دانش.... 100
2-16-5- ارائه يك مدل جامع از مديريت دانش.... 101
2-16-5-2 بخش اكتساب دانش.... 103
2-16-5-4 بخش بهره برداري ازدانش.... 105
2-17- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)106
2-17-2- عمده ترین روشهای حل مسئله. 107
2-17-2-3 صورتبندی مسئله معادل.. 108
2-17-2-5 انتخاب نمادهای مناسب... 108
2-17-2-6 استفاده از تقارن.. 108
2-17-2-7 تجزیه به حالتهای ساده تر. 108
2-17-2-11بررسی حالتهای حدی.. 109
2-17-3- هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟. 110
2-17-4- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟. 110
فصل سوم ، مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
3-2-ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز. 114
3-2-2- تفاوت بین CRM و ECRM... 115
3-2-3- اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.. 116
3-2-4- انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی.. 116
3-3- مديريت روابط مشتري الكترونيكي (ECRM) و مزایای آن.. 117
3-3-1- اثرات ECRM بر کیفیت رضایت مشتریان و كاركنان.. 119
3-3-2- مزایای استفاده از ECRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانه ای سنتی.. 120
3-5- ECRM انتخاب سازمانهای پیشرو. 122
3-6- فناوریهای مورد استفاده در ECRM... 123
3-6-1- مراحل طراحی موفق در ECRM... 124
3-6-2- پيش نيازهاي فرم نرم افزار CRM براي مشتريان.. 125
3-6-3- عوامل موفقیت ECRM... 127
3-6-4- مثالهایی از ECRM... 127
3-7- نقش اینترنت در ECRM... 128
3-7 -1- تاثیر بهبود کسب و کارهای اینترنتی در پیاده سازی ECRM... 129
3-7 -2- مراحل پیاده سازی ECRM... 130
3-7 -3- منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM... 130
3-7 -4- چالشهای موجود در مسیر ECRM... 131
3-8- جامعه الکترونیکی و شاخص های آن.. 133
3-9- نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM... 133
3-9-1- اجرای ECRM در وب سایت Amazon.com.. 134
3-9-2- اجرای ECRM در شرکت HP. 135
4-2-1- جامعه تحقیق ونمونه گیری.. 140
4-2-2- روش های جمع آوری داده ها141
4-2-3- روش های تجزیه تحلیل داده ها142
فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات
5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 148
پیوست الف-ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 150
پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرمافزارهای CRM در سال2012. 155
پیوست ج - به کارگيري فناوریهاي نوين.. 156
پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 157
پیوست و- مورد کاوی CRM و ECRM... 158
پوست ه – نرم افزارهای CRM... 167
فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها
جدول(1-1)مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM... 5
نمودار) 2-1 (فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 21
شکل (2-2) چرخه فرآیندCRM از دیدگاه تام. 22
شکل (2-3) عواملي آمادگي سازمانها را جهت اجراي CRM... 23
شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 24
شکل (2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان.. 26
شکل (2-6) ساختار عمومي سازمانهاي بيمه. 26
شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري 49
شكل (2-8)ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 50
شكل (2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد. 51
شكل (2-10)مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 51
جدول (2-1) سلولهاي عادات خريداري.. 55
نمودار (2-2) سود توزیع شده. 56
نمودار (2-3) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 57
شکل (2-12) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان.. 58
جدول (2-2)انواع مشتريان وفادار. 59
شکل (2-14) تقسيمبندي مدلهاي سنجش رضايتمندي ،مشتري.. 66
جدول (2-3) مقياس مجرد SERVPERF. 68
جدول (2-4) مقياس مجرد SERIMPERF. 68
شکل (2-15) چرخه داده کاوی.. 78
شکل (2-16) چارچوب دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری.. 81
شکل (2-17) مراحل مدیریت دانش مشتری.. 98
جدول )3-1) تفاوت بین CRM و ECRM... 115
جدول (3-2) مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری.. 118
شکل (3-1) چرخه مدیریت ارتباط با مشتریان.. 121
شکل (3-2) فناوریهای مورد استفاده در ECRM 124
جدول (3-3) نمونه هايي از فعاليت هاي CRM در حمايتهاي IT از آن.. 127
مبلغ واقعی 39,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 35,100 تومان
برچسب های مهم
با نصب این فارسی ساز میتوانید بازی Hell is us رو به صورت کامل فارسی بازی کنید. ... ...
دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد ارتز و پروتز(اعضای مصنوعی)با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته ارتز و پروتز(اعضای مصنوعی)سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته ارتز و پروتز(اعضای ... ...
عنوان پاورپوینت: پکیج کامل پاورپوینت عربی پایه نهم فرمت: پاورپوینت ppt 10 پاورپوینت بسیار زیبا و حرفه ای با بکارگیری تصاویر متحرک از درس 1 تا 10 عربی نهم شامل: پاورپوینت الدرس الاول ( مُراجعَةُ دُروسِ الصَّفِّ السّابِعِ وَ الثّامِنِ) درس 1 عربی پایه نهم ... ...
عنوان پاورپوینت: پکیج کامل پاورپوینت های عربی پایه هشتم فرمت: پاورپوینت ppt 10 پاورپوینت بسیار زیبا و حرفه ای با بکارگیری تصاویر متحرک از درس 1 تا 10 عربی هشتم شامل: پاورپوینت الدرس الاول ( مُراجَعَةُ دُروسِ الصَّفِّ السّابِعِ) درس 1 عربی هشتم 33 ... ...
کتاب صوتی سقوط 79پل اردمن حسین ابوترابیانمرجان رسولیرمان تاریخی اوایل سال ۱۹۷۷ میلادی ۱۳۵۵ هجری شمسی کتابی به نام (The Crash of 97) در آمریکا انتشار یافت که با استقبال عجیبی روبرو گردید و نسخه های آن، چنان سریع بفروش رفت که تعجب همگان را برانگیخت. این کتاب که هم اکنون ترجمه ... ...
عنوان پاورپوینت: پکیج پاورپوینت های قرآن پایه هفتم فرمت: پاورپوینت ppt 12 پاورپوینت بسیار زیبا و حرفه ای با بکارگیری تصاویر متحرک از درس 1 تا 12 قرآن هفتم شامل: پاورپوینت آداب تلاوت درس 1 قرآن پایه هفتم 29 اسلاید پاورپوینت کنعان پسر نوح درس 2 قرآن ... ...
دانلود سوالات 10 سال اخیر لیسانس به پزشکی با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1403) دانلود دفترچه سوالات آزمون رشته لیسانس به پزشکی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون رشته لیسانس به پزشکی سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون رشته لیسانس به پزشکی ... ...
دانلود سوالات 10 سال اخیر کارشناسی ارشد اتاق عمل با پاسخنامه (از سال 1395 تا 1404) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل سال 1396 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...
از مجموعه حرف های مشاور که برای هر مادر و چدری شنیدنش ضروریه کتاب صوتی بسیار کمیاب و ارزشمند کتاب صوتی چگونه با کودک نافرمان رفتار کنیم حسن فرهی و الهه دل آزار پشتیبانی تلگرام و واتساپ: 09380317800 ... ...
فایل گزارش کاراموزی جوشکاری در شرکت فنی و مهندسی زاگرس در 42 صفحه بصورت فایل WORD و قابل ویرایش قابل استفاده دانشجویان رشته فنی ومهندسی و مواد و جوش و... که دوره کاراموزی خود را در زمینه جوش و ساخت سازه های فلزی و ساخت سوله و... گذرانده اند . این کاراموزی در 4 فصل بر اساس ... ...
بسمه تعالی فایل فلش فارسی تبلت S7-721U MediaPad 7 Youth2 قابل رایت با sdcard بدون مشکل wifi و بلوتوث در این فروشگاه کلیه فایل ها تست شده با لینک مستقیم و زیر قیمت میباشد اما درصورت عدم نتیجه گیری، ما تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود موفقیت فروشگاه ما اتفاقی ... ...
دانلود گزارش کارآموزی با موضوع تابلوهاي برق فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 49 فهرست: مقدمه تعاریف اولیه تابلو تابلوهای برق تابلوی فرعی انواع تابلوها خصوصیات تابلوها حفاظت الكتریكی تابلو طریقه ساخت نقشه كشي تابلوها ساخت تابلوها ... ...
پاورپوینت درس دوم تاریخ تحلیلی صدر اسلام محیط پیدایش اسلام فرمت فایل : pptx قابل ویرایش تعداد اسلاید : 39 ویژگی فایل : این پاورپوینت شامل تمامی متن درس به همراه فعالیت ها و پژوهش ها و ... می باشد. این پاورپوینت منطبق با اخرین تغییرات کتاب با استفاده از افکت ها ، ... ...
دانلود پاورپوینت در مورد مدارمنطقی عنوان فایل: دانلود پاورپوینت در مورد مدارمنطقی نوع فایل:پاورپوینت ppt حجم فایل :216.53 KB دانلود پاورپوینت در مورد مدارمنطقی محتوی فایل: پاورپوینت جامع و کامل 27 صفحه ای در مورد مدارمنطقی قسمتی از متن پاورپوینت : مرور سیستم ... ...
دانلود گزارش کارآموزی تابلوهای برق فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات:58 فهرست 1 مقدمه ای درباره تابلوهای برق 1 2 مراحل ساخت یک تابلو در کارگاه 2 3 تقسیم بندی تابلوها 10 4 فیوزها 14 5کنتاکتورها 16 6بی متالها 21 7 کلیدهای ... ...
این فایل شامل طرح مدرن و شیک کارت ویزیت لایه باز فتوشاپ (PSD) كالاي برقي و الكتريكي می باشد که به صورت 1 رو با رزولیشن 300 و سایز 9 در 5 طراحی شده است. ... ...
بندر امام خميني (ره) فایل بصورت word میباشد. ... ...
استراتژیهای-بازاریابی-20ص فایل بصورت word میباشد. ... ...
شرح فایل: توضیحات: تحقیق «نقش انرژیهای تجدیدپذیر در توسعه پایدار» در ۲۰ صفحه تنظیم شده و با نگارشی روان و ساختار علمی دقیق تهیه گردیده است. این تحقیق برای دانشآموزان، دانشجویان، پژوهشگران و حتی علاقهمندان به مباحث محیطزیست و انرژی، منبعی مفید و آماده ارائه ... ...
اعلامیه طراحی شده با برنامه Word وُرد با فرمت docx این فایل در محیط ورد طراحی شده است و قابل ویرایش در این محیط می باشد فرمت فایل Docx وقابل ویرایش با برنامه ورد شما می توانید نام مورد نظر خود را به جای نام داخل فایل بگذارید و تاریخ و زمان خودرا نیز قرار بدهید فونت مورد ... ...
کتاب یادداشتهای روزانه محمدعلی فروغی - به کوشش ایرج افشار - حجم فایل: ۸.۵مگابایت - تعداد صفحه: ۴۹۶ محمدعلی فروغی ملقب به ذکاءالملک یکی از برجستهترین شخصیتهای سیاسی ایران محسوب میشود که شرح زندگانی این بزرگ مرد عرصۀ سیاست از زبان خود او، میتواند قابل توجه بسیاری از ... ...
کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن مجموعه ای از سمینارهایی است که آلن دو باتن در باب این موضوعات یعنی عشق ، کار ، منزلت و مدرنیسم ارائه کرده است. تمام این سمینارها ترجمه شده و در کتابی به این نام گردآوری شده است. کتاب شامل 7 فصل است که هر کدام به موضوعی اختصاص داده اند. فصل ... ...
دانلود سوالات آزمون دکتری نانو فن آوری پزشکی با پاسخنامه از سال 1394 تا 1403 دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته نانو فن آوری پزشکی سال 1394 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری رشته نانو فن آوری پزشکی سال 1395 (با پاسخنامه) دانلود دفترچه سوالات آزمون ... ...