20 پـــــــروژه

مرکز دانلود پایان نامه , پروژه , کارآموزی , پاورپوینت , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1951
  • بازدید دیروز : 2129
  • بازدید کل : 1080482

پیوند ها

پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران


پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران یک پروژه کامل برای رشته های کامپیوتر و IT میباشد که در 5 فصل کامل تنظیم شده است و دارای جامعه آماری،پرسشنامه،یافته های پژوهش و نتیجه گیری میباشد.

برای آشنایی بهتر و کامل تر میتوانید نمونه رایگان پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران را از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نمونه رایگان

چکیده

مدیریت ارتباط با مشتریCRM به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود. CRM در واقع با حفظ مشتریان سودآور فعلی و جذب مشتریان بالقوه موجب افزایش و ثبات در فروش و سود شرکتها در بلند مدت می‌گردد.

بانک ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. بانک ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد .

در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است .در حالی که زمانی خدمت به مشتری در درجه پایینی از اولویتهای سازمانها قرارداشت ،امروزه سازمانها مشتریان خود را در قلب تمام فعالیتهای قرار داده واستراتژیهای بازاریابی وفروششان بر این اساس تجدید نظر می کنند . آنچه امروزه در حال تغییر است وسعت دادن اختیار به مشتری است .در سازمانهای خدماتی نظیر بانکها ، صنعت حمل ونقل ، خدمات درمانی ، بیمه ، هتل ها و…. مدیریت ارتباط با مشتری از حساسیت بیشتری برخوردار است .چون مشتری در فرآیند ارائه خدمات ، بخشی از خدمت ارائه شده تلقی می شود ، باید استراتژیهای در پیش گرفته شده به سمت شخصی شدن این خدمات برای هر مشتری پیش برود .مشتری مایه حیات بانکها هم هست بنابراین جامعه از سیستم بانکی انتظار دارد که ضمن تلاش در جهت جذب سپرده ها وتخصیص مناسب آنها در فعالیتهای مفید اقتصادی که در نهایت منجر به سود آوری بانکها وموسسات اعتباری می شود ، به موازات پیشرفت های همه جانبه اقتصادی واجتماعی نیز حرکت کند به طوری که بنحو موثری در تحقق توقعات ونیازهای مشتریان گام برداشته وخود را با نیازهای جامعه هماهنگ سازد . در نظام بانکی ، مشتریان محور اصلی بوده ودر واقع همه کارها برای طلب رضایت ، توجه وجذب آنهاست . لذا در فضای رقابتی بین بانکی ، بانکهایی موفق ترند که بتوانند وفاداری بیشتر مشتریان را بدست آورند .از طرف دیگر نظر به حساس تر شدن مشتریان نسبت به ارائه خدمات از سوی بانکها ، آنها همواره خواهان ارائه خدمات مطلوبتر وبهتر می باشد.

واژه های کلیدی:

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ، بانک، وفاداری مشتری، ارزش مشتری، استراتژی سازمانی،بانک صادرات ایران .

فهرست مطالب

فصل اول ، مقدمه

1-1- مقدمه. 2

1-2- مسأله اصلي تحقيق.. 2

1-3- تشريح و بيان موضوع. 3

1-4- ضرورت انجام تحقيق.. 3

1-5-مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(4

1-6- فرضيات تحقيق.. 4

1-7- اهداف اساسي از انجام تحقيق.. 4

1-8- قلمرو انجام تحقيق.. 4

ب) مکان تحقيق: بانک صادرات ایران.. 5

جامعه آماري.. 5

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 5

1-10- محدودیتهای تحقییق :6

فصل دوم، ادبیات موضوع و پیشیشنه تحقیق

2-1 - مقدمه. 8

بخش اول :تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری

2-2- تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 9

2-3- تعاريف CRM... 9

2-3-1- اهداف CRM... 11

2-3-2- اصول CRM... 11

2-3-3- مولفه‌هاي CRM... 12

2-3-3-1 مشتري.. 12

2-7-3-2 روابط.. 12

2-3-3-3 مديريت... 12

2-3-4- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 13

2-3-5- فرايندهاي اصلي CRM... 14

2-3-6- چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )16

2-3-6-1 كشف دانستني‌ها17

2-3-6-2 تعامل با مشتري.. 17

2-3-6-3 برنامه‌ريزي بازار. 17

2-3-6-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 17

2-3-7 - ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM... 17

2-3-8- گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 20

2-3-9- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 20

2-3-9-1 مدير بازاريابي CRM... 21

2-3-9-2 بخش تحليل بازاريابي.. 21

2-3-9-3 مديريت عملياتي.. 21

2-3-9-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك... 22

2-3-9-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي.. 22

2-3-9-6 كاركنان.. 23

2-3-1- فن آوري CRM... 24

2-3-11- راه حل تلفيقي CRM... 26

2-3-12- وضعيت موجود CRM... 27

2-7-13- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 27

2-3-13-1 فرآيندهاي مشتري محور. 27

2-3-13-2 ارتباط چهره به چهره. 28

2-3-14- CRM عملياتي.. 28

2-7-14-1 اهداف CRM عملياتي.. 28

2-3-14-2 مزاياي CRM عملياتي.. 28

2-3-14-3 شاخه‌هاي CRM عملياتي.. 29

2-3-14-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 29

2-3-14-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 29

2-3-14-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 29

2-3-15- CRM تحليلي.. 29

2-3-15-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي.. 30

2-3-15-2 مزاياي CRM تحليلي.. 30

2-3-16- CRM مشاركتي.. 31

2-3-16-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 31

2-3-16-2 چرخه حيات مشتري.. 32

2-3-17 CRM در بانكداري.. 32

بخش دوم:تعیین فاکتورهای موثر بر CRM

2-4- تعاريف بازاريابي.. 34

2-5- ارزش مشتري.. 34

2-5-1- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 34

2-5-2 - نظام ارزش... 34

2-5-3- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 35

2-5-4- انواع مشتري از نظر قدمت... 35

2-5-5- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 35

2-5-5-1 مشتريان فعال.. 36

2-5-5-2 مشتريان غير فعال.. 36

2-5-5-3 مشتريان احتمالي يا بالقوه. 36

2-5-5-4 مشتريان حدسي.. 36

2-5-5-5 ديگران.. 36

2-5-6- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 37

2-6- مشتري وفادار. 39

2-6-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 39

2-6-2- تعريف وفاداري مشتري.. 39

2-6-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 40

2-6-4- سطوح وفاداري.. 40

2-6-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 41

2-6-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 41

2-6-7- وفاداري ابزاري.. 41

2-6-8- وفاداري انگيزشي.. 42

2-6-8-2- رفتار نامنظم.. 42

2-6-8-3- رفتار چندگانه. 42

2-6-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي.. 42

2-6-10- اندازه‌گيري وفاداري مشتري.. 43

2-6-11- شبكه سودآوري بالقوه. 43

2-6-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 45

2–6-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 46

2-6-14- انواع وفاداري.. 48

2-6-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 50

2-7- تعريف خدمات.. 50

2-7-1- تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات.. 50

2-7-2- سازمان‌هاي خدماتي و CRM... 51

2-7-3- ويژگي‌هاي خدمات.. 52

2-7-4- تعريف كيفيت... 52

2-7-5- كيفيت كالا – كيفيت خدمات بانكي.. 53

2-7-5-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 56

2-7-5-2 كيفيت ستاره يا فني.. 56

2-7-5-3 كيفيت فيزيكي.. 56

2-7-5-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 56

2-7-5-5 كيفيت در سازمان.. 56

2-7-6- ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 56

2-7-6-1 مقياس كيفيت خدمت... 57

2-7-6-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 57

2-7-6-2 مدل عملياتي / فني كيفيت خدمت... 58

2-8 - روش‌هاي سنجش.... 61

2-8-1- SERVQUAL62

2-8-2- SERVPERF. 64

2-8-3- SERIMPERF64

2-8-4- شاخص‌ رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 65

بخش سوم :بانک صادرات

2-9- شناخت كلان از بانك صادرات.. 67

2-9-1– تاريخچه بانك صادرات ايران.. 67

2-9-2– تعريف بيانيه ماموريت... 68

2-9-3– بيانيه ماموريت بانك صادرات.. 69

2-9-3-1- ارزش‌هاي مندرج در بيانيه ماموريت... 69

2-9-4– اهداف كلان و برنامه‌هاي استراتژيك... 71

2-9-5- برنامه‌هاي اصلي مديريتي بهبود در بانك صادرات.. 72

2-9-6- عوامل حياتي موفقيت و مزيت ساز در صنعت بانك‌داري.. 74

2-9-7- بررسي برنامه‌هاي آتي بانك صادرات در زمينه فناوري اطلاعات.. 75

بخش چهارم :پیشینه تحقیق

2-10- پيشينه تحقيق.. 76

فصل سوم ، روش شناسي تحقيق

3- 1- مقدمه. 80

3 – 2 – روش تحقيق.. 80

3 – 3 – جامعه آماري.. 81

3 – 3 – 1 –تعیین حجم نمونه آماري.. 81

3 – 4 – روش جمع آوري اطلاعات.. 82

3 – 5 – ابزار اندازه گيري.. 82

3-6- روایی و پایایی.. 84

3-6-1- روائی ( اعتبار)84

3-6-2- پایائی.. 85

3-7- فنون آماری مورد استفاده. 86

فصل چهارم ، تجزیه و تحلیل

4-1- مقدمه. 89

4-2- سئوالات جمعیت شناختی.. 89

4-2-1 آمار توصیفی.. 89

4-2-2- آمار استنباطی.. 91

4-3- آزمون فرضیه ها93

4-3-1- آزمون فرضیه اول.. 94

فصل پنجم ، نتیجه گیری وپیشنهادات

5-1- مقدمه. 97

5-2- نتایج آزمون فرضیه اول.. 97

5-3-نتایج آزمون فرضیه دوم. 97

5-4-پيشنهادات كاربردي.. 97

5-5 - پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 98

منابع.. 99

پیوست ها

پیوست 1- پرسشنامه. 101

پیوست 2- ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 106

پیوست 3 - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 110

پیوست 4 - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 111

پیوست 5- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 112

پیوست 6- مورد کاوی CRM... 113

پیوست 7 – نرم افزارهای CRM... 120

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

نمودار(1-1) فرآیند CRM... 4

شکل(2-1) مولفه‌هاي CRM... 12

شکل(2-2) فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 16

شکل(2-3) عوامل آمادگی سازمانها برای اجرای CRM... 18

جدول (2-1) خلاصه ويژگي‌هاي عواملي آمادگي سازمان‌ها را جهت اجراي CRM... 20

شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 21

شکل(2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان ( همان منبع )23

شکل(2-6) ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه. 23

شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري.. 35

شكل (2-8) ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 37

شكل(2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد 37

شكل(2-10) مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 38

شكل (2-11) مفهوم مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه دسته‌بندي مشتري.. 39

شکل(2-12) هرم وفاداري ( نيگل هيل)41

جدول (2-1) وفادری مشتری و غر مشتری.. 42

جدول (2-2) سلولهاي عادات خريداري.. 43

شکل (2-13) سود توزیع شده. 44

شکل (2-14) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 46

شکل(2-15) رابطه بين رضايتمندي و وفاداري مشتري.. 46

شکل(2-16) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان بانك... 47

شكل (2-17) مدل ECSI يامدل اروپايي اندازه‌گيري ميزان وفاداري مشتري.. 48

جدول (2-3) ماتريس انواع وفاداري.. 49

جدول (2-4) انواع مشتريان وفادار. 50

شکل (2-18) انواع کیفیت... 53

شکل (2-19) مفهوم نظریه فاصله. 55

شکل (2-20) مدل مفهومی کیفیت... 60

شکل(2-21) تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي مشتري.. 62

شکل(2-22) متغيرهاي مدل SERVQUAL.. 63

جدول(2-5) مقياس مجرد SERVPERF. 64

جدول(2-6) مقیاس SERIMPERF. 65

جدول (2-7) جدول نقاط ضعف ، قوت ، فرصت‌ها و تهديدها براي بانك صادرات ايران.. 73

جدول (2-8) پیشینه تحقیق.. 78


مبلغ واقعی 9,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,550 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 6194

برچسب های مهم

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

این محصول آپدیت شد تاریخ 1396/09/03 بسم الله الرحمن الرحیم سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و ...

پاسخ به پرسش مهر 96 رئیس جمهور

پاسخ به پرسش مهر 96 رئیس جمهور

دانلود مقاله پاسخ به پرسش مهر 96 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه با موضوع در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟ مقاله پاسخ به پرسش مهر 96 رئیس جمهور بسیار کامل و دقیق و قابل ویرایش و قابل ارائه به صورت مقاله در جشنواره ...

کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی

کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی

بسم الله الرحمن الرحیم*نکته مهم*لطفا قبل از اینکه به پشتیبانی پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را مطالعه کنید و سوالات متداول و دیدگاه های کاربران به همراه پاسخ های داده شده را با دقت بخوانید. چون اکثر سوالاتی که شما عزیزان از پشتیبانی میپرسید ...

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست - ورودی های 95 رشته

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست - ورودی های 95 رشته

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست حقوق محیط زیست بین الملل جلد اول منبع ورودی های 95 رشته حقوق پیام نور نوشته حسن مرادی شامل 148 صفحه با فرمت pdf طبق لیست حذفیات فصل های 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 7 و 9 مطالعه شود. ...

دانلود مقاله پرسش مهر 97 رئیس جمهور

دانلود مقاله پرسش مهر 97 رئیس جمهور

دانلود مقاله پرسش مهر 97 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 22صفحه با موضوع در این بخش می توانید دانلود مقاله پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع را به صورت دقیق و کامل انجام داده و از این فروشگاه خرید کنید. برای دانلود مقاله پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع می توانید ...

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 - منوچهر طباطبایی موتمنی

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 - منوچهر طباطبایی موتمنی

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 تالیف منوچهر طباطبایی موتمنی منبع رشته حقوق پیام نور ورودی های 95 به بعد شامل 287 صفحه در قالب فایل pdf طبق لیست حذفیات باب 2 و 3 و 5 مطالعه شود. ...

دانلود پاسخ به پرسش مهر96، در محیط مدرسه تحمل

دانلود پاسخ به پرسش مهر96، در محیط مدرسه تحمل

پاسخ به پرسش مهر96، در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟ این مقاله به صورت کامل در دو قالب word که قابل ویرایش می باشد و همچنین قالب pdf تهیه شده است. این مجموعه شامل 20 صفحه می باشد.آنچه در این مقاله مشاهده میکنیم: چکیده مقدمه: تربیت ...

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار + ردیاب

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار + ردیاب

ردیابی بدون نصب نرم افزار امکان ردیابی بدون نیاز به اینترنت امکان قفل کردن یا فرمت گوشی طرف مقابل کنترل پیام ها و تماس ها ردیابی روی نقشه بدون نیاز به روشن بودن اینترنت و GPS ردیابی و کنترل گوشی بصورت کاملا مخفی کنترل و نظارت موبایل همسر به صورت مخفیانه به همراه ردیابی لحظه ...

راهنمای کامل حقوق بین الملل عمومی 1 - بر اساس کتاب

راهنمای کامل حقوق بین الملل عمومی 1 - بر اساس کتاب

راهنمای کامل حقوق بین الملل عمومی 1 خلاصه دروس و نمونه سوالات پایانی هر فصل با پاسخنامه بر اساس کتاب ضیایی بیگدلی منبع رشته حقوق پیام نور 200 صفحه با فرمت pdf ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید3 دی1396 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

معرفی نرم افزار: ردیابی افراد در تلگرام +شناسایی آدرس محل سکونت+شماره یاب این ردیاب کاملا قانونی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی میباشد، و هیچ گونه هک کردن و یا رفتن به اطلاعات شخصی طرف در کار نبوده و تمام آموزشها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد، و هیچ گونه ...

مقاله پرسش مهر 97-96 رئیس جمهور

مقاله پرسش مهر 97-96 رئیس جمهور

دانلود مقاله پرسش مهر 97-96 رئیس جمهور با موضوع در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟ مقاله پرسش مهر97-96 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 25 صفحه.این مقاله پرسش مهر بسیار کامل و آماده می باشد و محتواتش فهرست وار در زیر قابل مشاهده ...

حقوق بین الملل عمومی 1 - ضیایی بیگدلی - حقوق پیام

حقوق بین الملل عمومی 1 - ضیایی بیگدلی - حقوق پیام

دانلود کتاب حقوق بین الملل عمومی 1 تالیف محمدرضا ضیایی بیگدلی منبع رشته حقوق پیام نور فصل های 1 تا 6 277 صفحه با فرمت pdf ...

آزمایشات و گزارشات روانشناسی تجربی (شامل شرح 30

آزمایشات و گزارشات روانشناسی تجربی (شامل شرح 30

مجموعه آزمایشات و روش تحقیق (گزارشات) روانشناسی تجربی کاملترین مجموعه آزمایشات روانشناسی در اینترنت (30 عدد گزاش کار آزمایش) شامل 30 آزمایش روانشناسی تجربی به صورت فایل ورد (doc و pdf)صفحه آرایی شده و قابل ویرایش به همراه مقدمه،شرح آزمایش، مواد و وسایل مورد نیاز، تحلیل ...

تجربه شخصی من در درمان زود انزالی (انزال زودرس) در

من همه روش های درمان زودانزالی را تجربه کردم و شرح تجربه های خودم را در سایت به طور مفصل درج کرده ام تا اینکه در نهایت روش درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردمروشی که نه تنها به طور کامل این مشکل را حل کرد بلکه طعم واقعی لذت رابطه جنسی را به من چشاند و از آن موقع بود که فهمیدم ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک (نسخه جدید)

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک (نسخه جدید)

آموزش جدیدترین و بهترین راه افزایش قد کودکان و بزرگسالان با متد گرو تالر داینامیک دکتر فیلیپ میلر افزایش قد با متد گروتالر داینامیک بعد از بلوغ از ۶ تا ۱۲ سانتیمتر افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک چیست؟دکتر فلیپ میلر محقق سلامت،متخصص درمانهای طبیعی و فوق تخصص ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

درمان قطعی و همیشگی زود انزالی (بدون بازگشت)

چطور درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردم سرانجام علت اصلی زود انزالی کشف شد درمان زود انزالی به دور از هیاهوی تبلیغات ؛ مطلبی که میخوانید تبلیغات نیست لطفاً تا آخر با دقت بخوانید چون مطمئنیم هم شگفت زده خواهید شد هم به نتیجه خواهید رسید باز هم تأکید میکنم ...

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی - علی اکبر احمدی، حسن

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی - علی اکبر احمدی، حسن

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی تالیف علی اکبر احمدی، حسن درویش منبع رشته علوم تربیتی پیام نور شامل 219 صفحه با فرمت pdf طبق لیست حذفیات فصل های 1 و 3 و 4 مطالعه شود. فصل اول : کلیات کارآفرینی فصل دوم : خلاقیت و نوآوری فصل سوم : کسب و کارهای کوچک فصل چهارم : کارآفرینی سازمانی ...

کتاب PDF حقوق اساسی سه(3) رشته حقوق دانشگاه پیام نور

کتاب PDF حقوق اساسی سه(3) رشته حقوق دانشگاه پیام نور

کتاب PDF حقوق اساسی سه(3) رشته حقوق دانشگاه پیام نور (منوچهر طباطبایی موتمنی) به صورت فایل PDF در 287 صفحه اسکن شده توجه: این جزوه فقط شامل باب 2 و3و5 می باشد . بنابراین طبق آخرین حذفیات، دانشجویان محترم پیام نور می بایست فقط باب ۲ و ۳ و ۵ را جهت آزمون پایان ترم مطالعه ...

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان احمدی + نمونه سوالات توضیحات: دانلود فایل خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر فاطمه جان احمدی از انتشارات معارف، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور همراه با تست های طبقه بندی شده فصول مختلف کتاب و آزمون های ...

دانلود کتاب بنیاد استدلال در حقوق اسلامی (اصول

دانلود کتاب بنیاد استدلال در حقوق اسلامی (اصول

دانلود کتاب بنیاد استدلال در حقوق اسلامی (اصول فقه 1)منبع رشته حقوق پیام نور دکتر سید محمد صدری شامل 215 صفحه pdf برای ورودی های 95 و بعد ... طبق لیست حذفیات باید از بخش دوم (حکم شرعی و انواع آن) تا ابتدای صفحه 297 مطالعه شود. برای ورودی های 94 و قبل ... طبق لیست حذفیات از گفتار ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) وضعیت پکیج : کاملا فعال تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

برای درآمدزایی فوق العاده، فقط توضیحات زیر را تا انتها بخوانید. ما درآمد شما را تضمین می کنیم. واقعا ده میلیون تومن درآمد ماهیانه هیچ چیز خاصی نیست. اینقد واسه خودتون بزرگ و دست نیافتنیش نکنین دوستان من اگه به ضمیرناخودآگاه خودتون القا کردین که اون بزرگه و شما ...

گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

کتاب ارزشمند ونایاب گنج نامه شیخ بهایی واحمد وزیر دانلود کتاب نسخه نامه احمد وزیری (گنجنامه شیخ بهایی) با ۲۱۰۲ سند و نسخه معتبر نسخه نامه احمد وزیرکتابی جهت کاوش وتحقیق و پژوهش در علم گنج پژوهی برای محققین این علوم کهن شامل ۲۰۷ صفحه و بابیش از هزاران سند ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی عمومی حمزه گنجی +

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی عمومی حمزه گنجی +

فهرست کتاب : فصل ۱ :تعریف , تاریخچه , مکتبها , رشته ها , روشهای تحقیق و زمینه های مور مطالعه روان شناسی فصل ۲ : شرطی شدن و یادگیری فصل ۳ : عوامل موثر بر رفتار : توارث و محیط فصل ۴ : هوش فصل ۵ :حافظه و فراموشی فصل ۶ : ناکامی و تعارض فصل ۷ : احساس و ادراک فصل ۸ : انگیزش فصل ۹ : هیجان فصل ۱۰ ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما