20 پـــــــروژه

مرکز دانلود پایان نامه , پروژه , کارآموزی , پاورپوینت , مقاله و تحقیق دانشجویی

فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران


بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران یک پروژه کامل برای رشته های کامپیوتر و IT میباشد که در 5 فصل کامل تنظیم شده است و دارای جامعه آماری،پرسشنامه،یافته های پژوهش و نتیجه گیری میباشد.

برای آشنایی بهتر و کامل تر میتوانید نمونه رایگان پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران را از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نمونه رایگان

شناسنامه محصول

چکیده

مدیریت ارتباط با مشتریCRM به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود. CRM در واقع با حفظ مشتریان سودآور فعلی و جذب مشتریان بالقوه موجب افزایش و ثبات در فروش و سود شرکتها در بلند مدت می‌گردد.

بانک ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. بانک ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد .

در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است .در حالی که زمانی خدمت به مشتری در درجه پایینی از اولویتهای سازمانها قرارداشت ،امروزه سازمانها مشتریان خود را در قلب تمام فعالیتهای قرار داده واستراتژیهای بازاریابی وفروششان بر این اساس تجدید نظر می کنند . آنچه امروزه در حال تغییر است وسعت دادن اختیار به مشتری است .در سازمانهای خدماتی نظیر بانکها ، صنعت حمل ونقل ، خدمات درمانی ، بیمه ، هتل ها و…. مدیریت ارتباط با مشتری از حساسیت بیشتری برخوردار است .چون مشتری در فرآیند ارائه خدمات ، بخشی از خدمت ارائه شده تلقی می شود ، باید استراتژیهای در پیش گرفته شده به سمت شخصی شدن این خدمات برای هر مشتری پیش برود .مشتری مایه حیات بانکها هم هست بنابراین جامعه از سیستم بانکی انتظار دارد که ضمن تلاش در جهت جذب سپرده ها وتخصیص مناسب آنها در فعالیتهای مفید اقتصادی که در نهایت منجر به سود آوری بانکها وموسسات اعتباری می شود ، به موازات پیشرفت های همه جانبه اقتصادی واجتماعی نیز حرکت کند به طوری که بنحو موثری در تحقق توقعات ونیازهای مشتریان گام برداشته وخود را با نیازهای جامعه هماهنگ سازد . در نظام بانکی ، مشتریان محور اصلی بوده ودر واقع همه کارها برای طلب رضایت ، توجه وجذب آنهاست . لذا در فضای رقابتی بین بانکی ، بانکهایی موفق ترند که بتوانند وفاداری بیشتر مشتریان را بدست آورند .از طرف دیگر نظر به حساس تر شدن مشتریان نسبت به ارائه خدمات از سوی بانکها ، آنها همواره خواهان ارائه خدمات مطلوبتر وبهتر می باشد.

واژه های کلیدی:

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ، بانک، وفاداری مشتری، ارزش مشتری، استراتژی سازمانی،بانک صادرات ایران .

فهرست مطالب

عنوان شماره صفحه

فصل اول ، مقدمه

1-1- مقدمه. 2

1-2- مسأله اصلي تحقيق.. 2

1-3- تشريح و بيان موضوع. 3

1-4- ضرورت انجام تحقيق.. 3

1-5-مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری(4

1-6- فرضيات تحقيق.. 4

1-7- اهداف اساسي از انجام تحقيق.. 4

1-8- قلمرو انجام تحقيق.. 4

ب) مکان تحقيق: بانک صادرات ایران.. 5

جامعه آماري.. 5

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 5

1-10- محدودیتهای تحقییق :6

فصل دوم، ادبیات موضوع و پیشیشنه تحقیق

2-1 - مقدمه. 8

بخش اول :تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری

2-2- تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري.. 9

2-3- تعاريف CRM... 9

2-3-1- اهداف CRM... 11

2-3-2- اصول CRM... 11

2-3-3- مولفه‌هاي CRM... 12

2-3-3-1 مشتري.. 12

2-7-3-2 روابط.. 12

2-3-3-3 مديريت... 12

2-3-4- فوايد مديريت ارتباط با مشتري.. 13

2-3-5- فرايندهاي اصلي CRM... 14

2-3-6- چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM )16

2-3-6-1 كشف دانستني‌ها17

2-3-6-2 تعامل با مشتري.. 17

2-3-6-3 برنامه‌ريزي بازار. 17

2-3-6-4 تجزيه و تحليل و پالايش.... 17

2-3-7 - ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM... 17

2-3-8- گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري.. 20

2-3-9- ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري.. 20

2-3-9-1 مدير بازاريابي CRM... 21

2-3-9-2 بخش تحليل بازاريابي.. 21

2-3-9-3 مديريت عملياتي.. 21

2-3-9-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك... 22

2-3-9-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي.. 22

2-3-9-6 كاركنان.. 23

2-3-1- فن آوري CRM... 24

2-3-11- راه حل تلفيقي CRM... 26

2-3-12- وضعيت موجود CRM... 27

2-7-13- فرآيندهاي جمع آوري داده بر مبناي محصول.. 27

2-3-13-1 فرآيندهاي مشتري محور. 27

2-3-13-2 ارتباط چهره به چهره. 28

2-3-14- CRM عملياتي.. 28

2-7-14-1 اهداف CRM عملياتي.. 28

2-3-14-2 مزاياي CRM عملياتي.. 28

2-3-14-3 شاخه‌هاي CRM عملياتي.. 29

2-3-14-3-1 خودكار سازي كادر فروش... 29

2-3-14-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري.. 29

2-3-14-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان.. 29

2-3-15- CRM تحليلي.. 29

2-3-15-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي.. 30

2-3-15-2 مزاياي CRM تحليلي.. 30

2-3-16- CRM مشاركتي.. 31

2-3-16-1 مزاياي CRM مشاركتي.. 31

2-3-16-2 چرخه حيات مشتري.. 32

2-3-17 CRM در بانكداري.. 32

 

 

بخش دوم:تعیین فاکتورهای موثر بر CRM

2-4- تعاريف بازاريابي.. 34

2-5- ارزش مشتري.. 34

2-5-1- پيش نيازهاي مدل ارزشي.. 34

2-5-2 - نظام ارزش... 34

2-5-3- انواع مشتري از نظر رفتاري.. 35

2-5-4- انواع مشتري از نظر قدمت... 35

2-5-5- تقسيم بندي مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري.. 35

2-5-5-1 مشتريان فعال.. 36

2-5-5-2 مشتريان غير فعال.. 36

2-5-5-3 مشتريان احتمالي يا بالقوه. 36

2-5-5-4 مشتريان حدسي.. 36

2-5-5-5 ديگران.. 36

2-5-6- نتايج حاصل از تجزيه و تحليل هرم مشتري.. 37

2-6- مشتري وفادار. 39

2-6-1- قانون پاره تو يا قانون 20-80. 39

2-6-2- تعريف وفاداري مشتري.. 39

2-6-3- عوامل موثر بر وفاداري مشتري.. 40

2-6-4- سطوح وفاداري.. 40

2-6-5- مفهوم رضايتمندي مشتري.. 41

2-6-6- اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري.. 41

2-6-7- وفاداري ابزاري.. 41

2-6-8- وفاداري انگيزشي.. 42

2-6-8-2- رفتار نامنظم.. 42

2-6-8-3- رفتار چندگانه. 42

2-6-9- ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي.. 42

2-6-10- اندازه‌گيري وفاداري مشتري.. 43

2-6-11- شبكه سودآوري بالقوه. 43

2-6-12- رابطه بين وفاداري و رضايتمندي.. 45

2–6-13- وفاداري يك فرد به يك بانك... 46

2-6-14- انواع وفاداري.. 48

2-6-15- فرآيند رويگرداني مشتري.. 50

2-7- تعريف خدمات.. 50

2-7-1- تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات.. 50

2-7-2- سازمان‌هاي خدماتي و CRM... 51

2-7-3- ويژگي‌هاي خدمات.. 52

2-7-4- تعريف كيفيت... 52

2-7-5- كيفيت كالا – كيفيت خدمات بانكي.. 53

2-7-5-1 كيفيت عملياتي يا فرآيند. 56

2-7-5-2 كيفيت ستاره يا فني.. 56

2-7-5-3 كيفيت فيزيكي.. 56

2-7-5-4 كيفيت وارتباط يا تعاملات.. 56

2-7-5-5 كيفيت در سازمان.. 56

2-7-6- ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري.. 56

2-7-6-1 مقياس كيفيت خدمت... 57

2-7-6-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت... 57

2-7-6-2 مدل عملياتي / فني كيفيت خدمت... 58

2-8 - روش‌هاي سنجش.... 61

2-8-1- SERVQUAL62

2-8-2- SERVPERF. 64

2-8-3- SERIMPERF64

2-8-4- شاخص‌ رضايتمندي مشتري و وفاداري مشتري.. 65

بخش سوم :بانک صادرات

2-9- شناخت كلان از بانك صادرات.. 67

2-9-1– تاريخچه بانك صادرات ايران.. 67

2-9-2– تعريف بيانيه ماموريت... 68

2-9-3– بيانيه ماموريت بانك صادرات.. 69

2-9-3-1- ارزش‌هاي مندرج در بيانيه ماموريت... 69

2-9-4– اهداف كلان و برنامه‌هاي استراتژيك... 71

2-9-5- برنامه‌هاي اصلي مديريتي بهبود در بانك صادرات.. 72

2-9-6- عوامل حياتي موفقيت و مزيت ساز در صنعت بانك‌داري.. 74

2-9-7- بررسي برنامه‌هاي آتي بانك صادرات در زمينه فناوري اطلاعات.. 75

بخش چهارم :پیشینه تحقیق

2-10- پيشينه تحقيق.. 76

فصل سوم ، روش شناسي تحقيق

3- 1- مقدمه. 80

3 – 2 – روش تحقيق.. 80

3 – 3 – جامعه آماري.. 81

3 – 3 – 1 –تعیین حجم نمونه آماري.. 81

3 – 4 – روش جمع آوري اطلاعات.. 82

3 – 5 – ابزار اندازه گيري.. 82

3-6- روایی و پایایی.. 84

3-6-1- روائی ( اعتبار)84

3-6-2- پایائی.. 85

3-7- فنون آماری مورد استفاده. 86

فصل چهارم ، تجزیه و تحلیل

4-1- مقدمه. 89

4-2- سئوالات جمعیت شناختی.. 89

4-2-1 آمار توصیفی.. 89

4-2-2- آمار استنباطی.. 91

4-3- آزمون فرضیه ها93

4-3-1- آزمون فرضیه اول.. 94

فصل پنجم ، نتیجه گیری وپیشنهادات

5-1- مقدمه. 97

5-2- نتایج آزمون فرضیه اول.. 97

5-3-نتایج آزمون فرضیه دوم. 97

5-4-پيشنهادات كاربردي.. 97

5-5 - پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 98

منابع.. 99

پیوست ها

پیوست 1- پرسشنامه. 101

پیوست 2- ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 106

پیوست 3 - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 110

پیوست 4 - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 111

پیوست 5- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 112

پیوست 6- مورد کاوی CRM... 113

پیوست 7 – نرم افزارهای CRM... 120

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

عنوان شماره صفحه

نمودار(1-1) فرآیند CRM... 4

شکل(2-1) مولفه‌هاي CRM... 12

شکل(2-2) فرآيند CRMاز نظر سوئيف... 16

شکل(2-3) عوامل آمادگی سازمانها برای اجرای CRM... 18

جدول (2-1) خلاصه ويژگي‌هاي عواملي آمادگي سازمان‌ها را جهت اجراي CRM... 20

شكل (2-4) ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري.. 21

شکل(2-5) ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان ( همان منبع )23

شکل(2-6) ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه. 23

شكل (2-7) هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري.. 35

شكل (2-8) ارتباط بين سود و درصد مشتريان.. 37

شكل(2-9) توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد 37

شكل(2-10) مثال موردي در هزينه بازاريابي.. 38

شكل (2-11) مفهوم مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه دسته‌بندي مشتري.. 39

شکل(2-12) هرم وفاداري ( نيگل هيل)41

جدول (2-1) وفادری مشتری و غر مشتری.. 42

جدول (2-2) سلولهاي عادات خريداري.. 43

شکل (2-13) سود توزیع شده. 44

شکل (2-14) ميزان نگهداري مشتريان و رابطه آن با سوآوری.. 46

شکل(2-15) رابطه بين رضايتمندي و وفاداري مشتري.. 46

شکل(2-16) عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان بانك... 47

شكل (2-17) مدل ECSI يامدل اروپايي اندازه‌گيري ميزان وفاداري مشتري.. 48

جدول (2-3) ماتريس انواع وفاداري.. 49

جدول (2-4) انواع مشتريان وفادار. 50

شکل (2-18) انواع کیفیت... 53

شکل (2-19) مفهوم نظریه فاصله. 55

شکل (2-20) مدل مفهومی کیفیت... 60

شکل(2-21) تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي مشتري.. 62

شکل(2-22) متغيرهاي مدل SERVQUAL.. 63

جدول(2-5) مقياس مجرد SERVPERF. 64

جدول(2-6) مقیاس SERIMPERF. 65

جدول (2-7) جدول نقاط ضعف ، قوت ، فرصت‌ها و تهديدها براي بانك صادرات ايران.. 73

جدول (2-8) پیشینه تحقیق.. 78

 


مبلغ واقعی 8,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 4713

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 18 اسفند 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

جعل تماس حرفه ای اندروید

جعل تماس حرفه ای اندروید

با استفاده از این برنامه می‌توانید تماس‌های قلابی دریافت کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا یک تماس قلابی از طرف شخص مورد نظر به خودتان دریافت کنید و به عنوان مثال وانمود کنید که رئیستان در حال تماس با شما می‌باشد. می‌توانید شماره، تصویر و زنگ دلخواه خود را ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! اگر هدف شما، کسب ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 18 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

کسب درآمد 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

کسب درآمد 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و شیفت هم باشد میتواند در روز 40000 تومان درآمد کسب کند که ...

نرم افزار آشپزی ایرانی اندروید

نرم افزار آشپزی ایرانی اندروید

نرم افزاری شامل آموزش پخت تمام غذاهای ایرانی و محلی شهرهای مختلف ایران ...

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این ...

نرم افزار برق

نرم افزار برق

‏الکترودروید : این نرم افزار شامل رنگ مقاومت ها محاسبه خازن محاسبه گر ترانس ها توان تلف شده نحوه ساخت پورت های LAN VGA USB 1 2 3 3.1 HDMI و هزاران قابلیت دیگر است اوری سرکویت : این نرم افزار مانند پروتئوس و ارکد شامل یک صفحه حاوی نماد مقاومت خازن منابع ترانس و……. میباشد که شما ...

دانلود لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم

دانلود لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم

مشخصات محصول 1- تعداد صفحات: 192صفحه (تعداد لغت در هر صفحه به طور متوسط 18 عدد) 2- فرمت pdf 3- در بر دارنده تمامی لغات هر 12 مهارت لزگی+ لغات بسیاری از متون سنوات گذشته 4- حجم فایل 1.36 MB دوستان شما به رایگان هم میتوانید فایلهایی تحت عنوان لغات لزگی دانلود کنید ولی تعداد لغات ...

پایان نامه طراحی خانه کودک

فصل اول : مطالعات پایه و زمینه 1-1) بخش اول (پایه ): برخورد روانشناسانه با موضوع 1-1-1) شناخت کودک از دیدگاه روانشناسی 1-1-2) مراحل رشد کودک 1-1-2-1)خصوصیات کودک 3 ساله 1-1-2-2) خصوصیات کودک 5-4 ساله 1-1-2-3) خصوصیات کودک 6 ساله 1-1-3) کاردانی کودک 1-1-4) کودک و بازی 1-1-4-1) تاریخچه بازی 1-1-4-2) تعریف ...

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی باغ ونک

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی باغ ونک

فایل پاورپوینت دارای 44 اسلاید با موضوع تحلیل مجتمع مسکونی باغ ونک تهران که مباحثی شامل: معرفی کلی مجموعه، تحلیل سایت، بررسی عوامل اجتماعی اقتصادی و فرهنگی، معرفی کاربری ها و سرانه، تعیین فضاهای عمومی و خصوصی، تحلیل پلان طبقات و روابط داخلی و تحلیل مقطع و نما میباشد. ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

متن کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

متن کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده 841 صفحه pdf ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

اکسل های طراحی اعضای فولادی

اکسل های طراحی اعضای فولادی

فایل قرار داده شده شامل بیش از 100 اکسل متفاوت برای طراحی اعضا ی سازه های فولادی با روش طراحی حالت حدی (LRFD) و بعضا تنش مجاز میباشد. دیگر نیاز به دانلود تکی و گشت و گذار و هدر دادن وقت خود نیست . کامل ترین مجموعه ی اکسل های طراحی و آموزش های طراحی دستی اعضای فولادی را یکجا داشته ...

نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و

نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و

اولین و تنها نرم افزار محاسبه سود سپرده های کوتاه مدت به صورت واریز و برداشت منظم و نامنظم با رابط کاربری آسان برای عموم کاربران رایانه و تلفن همراه بانکداری در ایران یکی از پرسود ترین مشاغل و امیدوارترین صنعت در بورس ایران برای کسب سود است. بانک از جمله صنعت‌های پرپتانسیل ...

پاورپوینت 9 نمونه مجتمع مسکونی خارجی و تحلیل

پاورپوینت 9 نمونه مجتمع مسکونی خارجی و تحلیل

پاورپوینت 9 نمونه مجتمع مسکونی خارجی و تحلیل مجتمع مسکونی potsdamer platz از رنزو پیانو دارای 27 اسلاید که 9نمونه از مجتمع مسکونی خارجی نام برده و اثر رنزو پیانو به صورت کامل تحلیل شده است. ...

زیست گیاهی دکتر ارام فر

زیست گیاهی دکتر ارام فر

کتاب زیست گیاهی دکتر ارام فر بهترین مدرس درس زیست کنکور را هم اکنون بدون نیاز به تهیه فیزیکی ان ، از ما تهیه کنید و از ان لذت ببرید.... ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

دانلود رایگان نسخه کامل انیمیشن دوبله فارسی ماشا

دانلود رایگان نسخه کامل انیمیشن دوبله فارسی ماشا

نام فارسی : ماشا و آقا خرسه نام انیمیشن : Masha and the Bear ژانر : انیمیشن , کمدی, خوانوادگی محصول کشور : روسیه تاریخ انتشار : ۲۰۰۹ شرکت سازنده : Animaccord Animation Studio زبان: Persian امتیاز IMDb: 8.4/10 مدت زمان : ۴۷ دقیقه کیفیت نمایش : ۴۸۰DVDRIP فرمت فایل : MKV کارگردان : Oleg Kuzovkov تهیه کننده : Dmitriy Loveyko نویسنده : ...

آموزش برنامه نویسی آردوینو

آموزش برنامه نویسی آردوینو

معرفی آردوینو : آردوینو یکی از معروف ترین platform های متن باز است که روی برد های خود از میکروکنترلر های AVR و ARM شرکت atmel استفاده کرده است . هدف اردوینو استفاده از مدار چاپی واحد بود که توانست باعث شود توزیع دهنگان این platform باهم به اشتراک گذاری کد ها و شماتیک پروژه ی ...

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

فایل کتاب موفقیت یا شکست در 90 روز اول نتورک

فایل کتاب موفقیت یا شکست در 90 روز اول نتورک

فایل کتاب موفقیت یا شکست در 90 روز اول نتورک مارکتینگ و رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای نکته مهم : با خواندن این کتاب موفقیت خود را تضمین کنید. چکیده : کتاب حاضر یک راهنمای آموزشی مناسب برای تجارت بازاریای شبکه ای MLM ( بازاریابی چند لایه ای یا چند سطحی) ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما