20 پـــــــروژه

مرکز دانلود پایان نامه , پروژه , کارآموزی , پاورپوینت , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1535
  • بازدید دیروز : 2227
  • بازدید کل : 1002514

پیوند ها

تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM


تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پروژه تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک پژوهش مفید در زمینه تحلیل نرم افزاری و طراحی میباشد و در 6 فصل تنظیم شده است.این پایان نامه با معرفی نرم افزارCRM و سپس طی تمامی مراحل پیاده سازی نرم افزار انجام شده و از مستدات پروژه تصویر موجود است.شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 188صفحه برای رشته کامپیوتر در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته ٔ یادآوری است که پروژه از ابتدا تا آخر ویرایش وتنظیم , فهرست گذاری  کامل شده وآماده تحویل است. 

چکیده

هدف کلی از انجام این پروژه اشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی یک سیستم نرم‌افزاری برای آن می باشد. در این پروژه ابتدا به بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پرداخته می شود. CRM یک راه حل جامع برای شناسایی ،جذب و حفظ مشتریان می باشد.در واقع مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود اوری بیشتر است.در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرایند های فروش و خدمات می گردد.نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثر ارتباط مشتری می شوند.CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن اوری استفاده می کند دارای رهبری ،استراتژی و فرهنگ درستی است.CRM به تغییر در فرایند ها ،سیستم ها و فرهنگ یک سازمان نیاز دارد تا از محصول محوری به مشتری محور روی اورد. در فاز دوم یک سیستم با عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی ،که زیر مجموعه ای از یک سیستم CRM می باشد مورد تجزیه ،تحلیل ،طراحی و پیاده سازی قرار گرفته است. در این فاز پیش از اینکه نرم افزار طراحی و پیاده سازی شود با استفاده از نرم افزار Rational Rose 2003 نمودارهایactor ، use case،Sequence،collaboration،class و state diagram در قسمت تجزیه و تحلیل شناسایی و رسم شدند و پایگاه داده نرم افزار (در فصل اخر این مجموعه نشان داده شده است) با SQL server 2000 طراحی گردید. سپس همان طوری که در فصل دوم این مجموعه نیز مطالعه خواهید نمود روش های طراحی و مهندسی بخش ها(یا واحدهای) پروژه قرار داده شده که در این فصل با الهام از کتب مهندسی نرم افزار ابتدا به بررسی فرایند مهندسی نرم افزار استفاده شده در پروژه، برنامه ریزی و زمان بندی پروژه ، مهندسی خواسته ها و طراحی واسط کاربر پرداخته شد ،سپس در نهایت نرم افزار تحت وب ان با استفاده از تکنولوژی ASP.net2.0 با زبان VB.net پیاده سازی شد.  

واژه های کلیدی:

مدیریت ارتباط با مشتری ، برنامه تحت وب ، CRM ، مشتری مداری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ،پایگاه داده ، وب ، مدیریت ، تحلیل نرم افزار، UML ،زبان مدلسازی ، نرم افزار، Asp.Net ، Sql Server .

فهرست مطالب

مقدمه. 1

فصل اول

آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری

1-1- مقدمه. 4

1-2- تعریف CRM... 4

1-3- سایر تعاریف CRM... 5

1-4- برخی از دستاوردهای کلی CRM... 6

1- 5- موضوعات مورد بحث در CRM... 7

1-5-1مشتری.. 7

1-5-2 ارتباط.. 7

1-5-2 مدیریت.. 7

1- 6- تاریخچه CRM... 7

1-7- مزایای استفاده از سیستم CRM... 8

1-8- ضرورت به کارگیری CRM... 9

1-9- هدف از پیاده سازی CRM... 9

1-9-1 این رویداد چگونه اتفاق خواهد افتاد؟9

1- 10- واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری.. 10

1-11- ایجاد چشم انداز CRM... 11

1-12- انواع فناوری CRM... 11

1-13- مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری.. 12

1-14- روش های کلیدی موفقیت CRM در سازمان ها13

1-14-1 پیاده سازی در بهترین روند مدیریت ارتباط با مشتری سازمان. 13

1-14-2 کدام بخش پروژه CRM را اجرا می کند؟13

1-14-3 عوامل شکست پروژه CRM.. 14

1-14-4 CRM در کدام نوع ازکسب و کارها پیاده سازی می شود؟14

1-14-5 در کدام صنایع CRM پیاده سازی نمی شود؟14

1-15- دستاوردهای CRM... 14

1-15-1 دستاوردهای حوزه مدیریت و رهبری.. 14

1-15-2 دستاوردهای حوزه مشتری.. 14

1-15-3 دستاوردهای حوزه منابع. 15

1-15-4 دستاوردهای حوزه فرایندها15

1-15-5 دستاوردهای حوزه محصولات و خدمات.. 15

1-15-6 دستاوردهای حوزه کارکنان. 16

1-15-7 دستاوردهای حوزه جامعه. 16

1-15-8 دستاوردهای حوزه عملکردهای کلیدی سازمان. 16

1-16- وی‍ژگیهای فنی CRM... 16

1- 17بازاریابی الکترونیک و برقراری ارتباط با مشتریان.. 17

1-17-1 بازاریابی الکترونیک چیست؟17

1-17-2 چهار مرحله‌ی اصلی چرخه‌ی بازاریابی الکترونیک... 18

1-17-3 عوامل موفقیت در بازاریابی الکترونیک... 19

1-18- اینترنت وCRM... 20

1-19 نرم افزار ارتباط با مشتریان.. 23

1-19-1 شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان. 24

1-19-1-1 پیش نیازهای تکنیکی.. 24

1-19-1-2 پیش نیازهای فرهنگی.. 24

1-19-2 مهمترین نرم افزارهای CRM.. 25

1-20- خدمات مشتریان.. 25

1-20-1 رضایت مشتری.. 25

1-20-1-1 مفهوم اثربخشی.. 26

1-21- انواع مشتریان.. 26

1-22- ایجاد وفاداری در مشتریان.. 27

1-23- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری.. 28

1-23-1روشهای حل مسئله. 29

فصل دوم

روش های طراحی و مهندسی واحدهای پروژه

2-1- فرایند نرم افزار. 35

2-1-1 پردازش پروژه بر اساس مد ل فرایند ابشاری و تحویل تدریجی.. 35

2-2- برنامه ریزی پروژه. 38

2-3- مهندسی خواسته ها40

2-3-1 استخراج و تحلیل خواسته ها41

2-3-1-1 شناخت اجمالی سازمان/اداره در ارتباط با سیستم درخواستی 41

2-3-1-1روند عملیات سازمان.. 41

2-3-2 مشخصات و قابلیتهای اصلی سیستم پیشنهادی.. 42

2-3-2-1تعاریف پایه.. 42

2-3-2-2 قسمت مرتبط با کاربر.. 43

2-3-2-3قسمت مرتبط با گروه خدمات شرکت (مدیران).. 46

2-3-2-4ملاحظات.. 51

2-3-2-5 ضمیمه – مستندات تحویلی.. 51

2-3-2-6 (پیوست «الف» قسمت دوم).. 51

2-4- طراحی واسط کاربر. 52

2-4-1 اصل اگاهی کاربر. 52

2-4-2سادگی.. 52

2-4-3 ثبات.. 53

2-4-4 سازگاری.. 53

2-4-5 هویت.. 54

2-4-6 حجم. 54

2-4-7 راهبری دوست داشتنی داشته باشیم. 54

2-4-8 جذبه بصری.. 54

فصل سوم

نمودارهای عامل ها

3-1- نمودار UML مربوط به انواع کاربران در سیستم.. 57

3-2- ارتباطات بین انواع کاربران در سیستم.. 57

3-3- ارتباطات بین انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM). 58

. 58

3-4- نمودار مدیران سیستم.. 60

3-5- نمودارهای کارشناسان.. 60

فصل چهارم. 57

نمودارهای Use Case، Sequence و Collaboration. 57

4-1- مقدمه. 62

4-2- نمودارهای موارد کاربری.. 62

4-2-1 روند عملیات سازمان. 62

4-2-2 نمودارهای موارد کاربری مشتریان سیستم. 64

4-2-2-1 مشخصات use case ارتباط مشتری با شرکت.. 64

4-2-2-2 مشخصات use case ارائه درخواست مشتری به شرکت و گرفتن پرینت از فرم کامل شده.. 66

4-2-2-3 مشخصات use case پیگیری وضعیت فرم ثبت شده قبلی توسط کاربر مشتری.. 69

4-2-2-4 مشخصات use case تائید فرم اقدام شده.. 71

4-2-2-5 مشخصات use case عدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 73

4-2-3 نمودارهای موارد کاربری مدیران سیستم. 75

4-2-3-1 مشخصات use case ارتباط مدیر یا مدیران با سیستم 76

4-2-4 نمودارهای موارد کاربری کارشناسان سیستم. 84

4-2-5 نمودارهای موارد کاربری مدیریت وب سایت.. 85

4-3- نمودارهای توالی و همکاری.. 93

4-3-1نمودارهای توالی و همکاری مشتریان. 94

4-3-2 نمودارهای همکاری و توالی مدیران. 102

4-3-3 نمودارهای همکاری و توالی کارشناسان. 111

4-3-4 نمودارهای همکاری و توالی مدیریت وب سایت.. 114

فصل پنجم

نمودارهای کلاس و حالت

5-1- مقدمه. 137

5-2- نمودارهای کلاس.... 137

5-2-1 کلاس مشتریان. 137

5-2-2 کلاس قسمت های مرتبط با مشتری.. 137

5- 2-3 کلاس مدیران. 138

5-2-4 کلاس مدیر وب سایت.. 138

5-2-5کلاس کارشناسان. 139

5-2-6 کلاس درخواست نرم افزاری.. 139

5-2-7 کلاس درخواست سخت افزاری.. 140

5-2-8 کلاس های خدمات سخت افزاری.. 140

5-2-9 کلاس های خدمات نرم افزاری.. 141

5-2-10 کلاس بررسی اولیه درخواست توسط واحد مدیریت.. 141

5-2-12 کلاس گزارش دهی کارشناس سخت افزار142

5-2-13 کلاس اخرین بررسی فرم درخواست توسط مدیر. 143

5-2-14کلاس های پیگیری درخواست توسط مشتری.. 143

5-2-15 کلاس اعتراض مشتری به اقدامات انجام گرفته. 144

5-2-16روابط بین کلاس ها145

5-2-16-1مدل شی برای سیستم پردازش درخواست در CRM(در این پروژه).. 145

5-2-16-2رابطه بین دو کلاس مدیر و مشتری.. 146

5-2-16-3رابطه بین دو کلاس مدیر و کارشناس.. 146

5-2-16-4 Admin رابطه بین (مدیر سایت) با مشتری ،مدیر و کارشناس 146

5-2-16-5 رابطه بین مشتری و قسمت مرتبط با درخواست.. 148

5-2-16-6 CRM (رابطه میان سیستم در این پروژه با عامل های انسانی CRM... 148

5-2-16-7 رابطه میان سیستم CRM با کلاس درخواست و کلاس گزارش 149

5-3- نمودارهای حالت... 150

5-3-1نمودار state diagram تصمیم گیری مشتری بر تائید یا عدم تائید اقدامات انجام شده در خصوص درخواست.. 150

5-3-2 نمودارحالت بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیران. 151

فصل ششم

طراحی پایگاه داده

6-1- مقدمه. 153

6-2- CRM پایگاه. 153

6-3- جداول پایگاه. 156

6-3-1 جدول Admin. 156

6-3-2 جدول blockadmin. 156

6-3-3 جدول manusers157

6-3-4 جدول Xpusers157

6-3-5 جدول Customerenter157

6-3-6 جدولcustomers158

6-3-7 جدول Hardwarerequest158

6-3-8 جدول Hardwarerequest2. 159

6-3-9 جدول Hardwarerequests159

6-3-10) جدول Softwarerequests160

6-3-11جدول Activepayment160

6-3-12جدولCompanyname. 161

6-3-13جدول Consideringbyman. 161

6-3-14 جدول Consideringbyxp. 162

6-3- 15 جدول Consideringbyxp2. 162

6-3-16 جدول Consideringbyxp3. 163

6-3-17جدول Softwarecosts163

6-3-18جدول Finaltable. 164

6-3-19جدول Notaccept164

6-3-20جدول Notaccept2. 164

6-3-21جدول reporttocustomer165

6-3-22جدول XPpenalty. 165

6-4- نمودار رابطه های بین جداول.. 166

نتیجه گیری.. 167

پیوست... 168

فهرست شکل ها

شکل 1-1 نمودار مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری 13

شکل 2-1) نمودار use caseبرنامه ریزی پروژه40

شکل2- 2) نمودار Use caseمبین روند عملیات سازمان 42

شکل 2-3) نمودار use caseارتباط مشتری با شرکت(در این پروژه)44

شکل 2-4) نمودار sequenceدرخواست ارائه خدمات توسط مشتریان 45

شکل 2-5) نمودار sequence پیگیری درخواست توسط مشتری(تایید یا عدم تایید هویت)46

شکل2- 6) نمودار use caseارتباط مدیر یامدیران با سیستم 47

شکل 2-7) نمودار sequence بررسی تقاضای مشتریان توسط مدیر 48

شکل 2-8) نمودار sequence بررسی گزارشات اقدام به درخواست توسط کارشناسان 49

شکل 2-9) نمودار use caseارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیستم 50

شکل2- 10) نمودار sequence سرویس دهی و ارائه خدمات توسط کارشناس یا کارشناسان 51

شکل3- 1) ارتباطات میان انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباطات با مشتری 57

شکل3-2) ارتباطات میان انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباطات با مشتری 57

شکل3-4) ارتباط میان انواع کاربران(ارتباط میان Actor،Managerو Admin)58

شکل3-5) ارتباط میان انواع کاربران(ارتباط میان Actor،ExpertوCustomer59

شکل3-6) نمودار Abstract مدیران سیستم CRM 60

شکل3-7) نمودار Class انواع مدیران در سیستم CRM (یک رابطه عام/ خاص)60

شکل3-8) نمودار Class انواع کارشناسان در سیستم CRM (یک رابطه عام/ خاص)60

شکل 4-1)نمودار Use case روند عملیات سازمان 63

شکل 4-2)نمودار use caseارتباط مشتری با شرکت(در این پروژه)64

شکل 4-3)نمودار use case ارایه درخواست مشتری به شرکت و پرینت از فرم آن 66

شکل 4-4)نمودار use case پیگیری وضعیت فرم ثبت شده قبلی توسط کاربر مشتری 69

شکل 4-5)نمودار Use caseتائید فرم اقدام شده71

شکل 4-6) نمودار use caseعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 73

شکل 4-7)نمودار use case ارتباط مدیر یا مدیران با سیستم 75

شکل 4-7-1) نمودار use case بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 77

شکل 4-7-3)نمودار use caseتهیه گزارش از سیستم توسط مدیر 80

شکل 4-7-4)نمودار use caseبررسی درخواست های تائید نشده مشتریان و تعیین مجدد کارشناس برای فرم 81

شکل 4-7-5)نمودار use caseورود به پانل مدیریت 81

شکل 4-7-6)نمودار use caseورود به پانل مدیریت 82

شکل 4-8)نمودار use case ارتباط کارشناس یا ک 84

شکل 4-9)نمودار use caseمدیریت وب سایت 85

شکل 4-9-1)نمودارuse caseقیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسط admin 86

شکل 4-9-2)نمودارuse caseقیمت گذاری خدمات سخت افزاری توسط admin 87

شکل 4-9-3)نمودار use caseثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 87

شکل 4-9-4)نمودار use caseویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت 88

شکل 4-9-5)نمودار use caseافزودن یک مدیر جدید به وب سایت 88

شکل 4-9-6)نمودار use caseویرایش و حذف کارشناسان وب سایت 89

شکل 4-9-7)نمودار use caseافزودن یک کارشناس جدید به وب سایت 89

شکل 4-9-8)نمودار use caseویرایش و حذف مشتریان وب سایت 90

شکل 4-9-9) نمودار use caseافزودن یک مشتری جدید به وب سایت 90

شکل 4-9-10)ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها91

شکل 4-9-11)نمودار use case تهیه پشتیبان از پایگاه داده وبازیابی ان 91

شکل 4-10) نمودار sequence ثبت فرم درخواست خدمات توسط مشتری 94

شکل 4-11)نمودارcollaborationثبت فرم درخواست خدمات توسط مشتری 95

شکل4-12)نمودارsequence پیگیری درخواست توسط مشتری 95

شکل 4-13) نمودار collaboration پیگیری درخواست توسط مشتری 96

شکل 4-14) نمودار sequence تائید فرم اقدام شده96

شکل4-15)نمودار collaboration تائید فرم اقدام شده97

شکل4-16)نمودارsequenceعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 98

شکل 4-17) نمودار collaborationعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 99

شکل 4-18) نمودار sequenceمربوط به گزارش گیری مشتری از فرم ثبت شده100

شکل 4-19)نمودارcollaborationمربوط به گزارش گیری مشتری از فرم ثبت شده101

شکل 4-20) نمودار sequence بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 102

شکل 4-21) نمودار collaboration بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 102

شکل 4-22) نمودار sequence بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(تائید اقدامات انجام شده)103

شکل 4-23) نمودار collaboration بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(تائید اقدامات انجام شده)104

شکل4-24) نمودار sequence بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(عدم تائید اقدامات انجام شده)105

شکل 4-25) نمودار collaboration بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(عدم تائید اقدامات انجام 106

شکل 4-26) نمودار sequence بررسی اقدامات تائید نشده توسط مشتریان 107

شکل4-27) نمودار collaborationبررسی اقدامات تائید نشده توسط مشتریان 108

شکل 4-28) نمودار sequenceگزارش گیری توسط مدیر 109

شکل 4-29) نمودار collaborationگزارش گیری توسط مدیر 110

شکل 4-30) نمودار sequence بررسی درخواست های اقدام نشده توسط کارشناسان در تاریخ مقرر شده110

شکل 4-31) نمودارcollaboration بررسی درخواست های اقدام نشده توسط کارشناسان در تاریخ مقرر شده111

شکل 4-32) نمودار sequenceارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیستم 112

شکل 4-33)نمودار collaborationارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیست 112

شکل 4-34) نمودارsequence تهیه گزارش از اقدامات تائید شده یک کارشناس(نمودار گزارش از اقدامات تائید شده نیز به طور متشابه است)113

شکل 4-35) نمودارcollaboration تهیه گزارش از اقدامات تائید شده یک کارشناس(نمودار گزارش از اقدامات تائید شده نیز به طور متشابه است)114

شکل 4-36) نمودار sequence قیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسطadmin 115

شکل 4-37)نمودار collaborationقیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسطadmin 115

شکل 4-38)نمودارsequence ثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 116

شکل 4-39) نمودارcollaboration ثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 117

شکل 4-40) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(حذف یک مدیر)118

شکل 4-41) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(حذف یک مدیر)119

شکل 4-42) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(ویرایش اطلاعات یک مدیر)120

شکل 4-43) نمودارcollaboration ویرایش ، حذف و جستجوی مدیران وب سایت(ویرایش اطلاعات یک مدیر)121

شکل 4-44) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(جستجوی اطلاعات یک مدیریا مدیران یک واحد)122

شکل 4-45) نمودار Collaboration ویرایش ،حذف و جستجویمدیران وب سایت(جستجوی اطلاعات یک مدیریا مدیران یک واحد)123

شکل 4-46) نمودارsequence افزودن مشخصات یک مدیر جدید 124

شکل 4-47) نمودارCollaboration افزودن مشخصات یک مدیر جدید 125

شکل 4-48)نمودار Sequence 126

شکل 4-49) نمودار collaborationویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(حذف)127

شکل 4-50) نمودار sequence ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(ویرایش)128

شکل 4-51)نمودار collaboration ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(ویرایش)129

شکل 4-52) نمودار sequence ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(افزودن)130

شکل 4-53) نمودار collaboration ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(افزودن)131

شکل 4-54)نمودار Adminتهیه پشتیبان از پایگاه داده توسطSequence 132

شکل 4-55) نمودارcollaboration تهیه پشتیبان از پایگاه داده توسط admin 133

شکل 4-56)نمودار sequence بازیابی پایگاه داده توسطAdmin 134

شکل 4-57)نمودار collaboration بازیابی پایگاه داده توسطAdmin 135

شکل 5-1)کلاس مشتریان 137

شکل 5-2)کلاس قسمتهای مرتبط با مشتری 137

شکل 5-3)کلاس قسمتهای مرتبط با مدیران 138

شکل 5-4)کلاس مدیر وب سایت 138

شکل 5-5) کلاس کارشناسان 139

شکل 5-6) کلاس درخواست نرم افزاری 139

شکل 5-7) کلاس درخواست سخت افزاری 140

شکل 5-8) کلاس خدمات سخت افزاری 140

شکل 5-9)کلاس های خدمات نرم افزاری 141

شکل 5-10)کلاس بررسی اولیه درخواست توسط واحد مدیریت 141

شکل 5-11)کلاس گزارش دهی کارشناسان نرم افزار142

شکل 5-12) کلاس گزارش دهی کارشناس سخت افزار142

شکل5-13)کلاس اخرین بررسی فرم درخواست توسط مدیر(به عبارتی گزارش دهی از اقدامات انجام شده توسط مدیر به مشتری)143

شکل 5-14) کلاس های پیگیری درخواست توسط مشتری 144

شکل5-15) کلاس اعتراض مشتری به اقدامات انجام گرفته (توسط کارشناسان و مدیر)144

شکل 5-16) مدل شی برای سیستم پردازش درخواست 145

شکل 5-17) رابطه بین دو کلاس مدیر و مشتری 146

شکل 5-18) رابطه بین دو کلاس مدیر و کارشناسان 146

شکل 5-19)رابطه بین مدیر وب سایت با مشتری،مدیر و کارشناس 147

شکل5-20 (رابطه بین مشتری و قسمت مرتبط با درخواست 148

شکل 5-21) رابطه میان سیستم با عامل های انسانی 149

شکل 5-22) رابطه میان سیستم CRM با کلاس درخواست و کلاس گزارش 149

شکل 5-23) نمودار State Diagarm تصمیم گیری مشتری بر تایید اقدامات انجام شده در خصوص درخواست 150

شکل 5-24) نمودار حالت بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیران 151

جدول 1-6) لیست جدول های تعریف شده در پروژه154

شکل6-1) جدول اطلاعات مدیر وب سایت 156

شکل6-2) جدولی که از مدیر وب سایت در صورتی که 4 بار اشتباه loginکند وی را بلاک می کند 157

شکل 6-3) جدول اطلاعات مدیران وب سایت 157

شکل 6-4) جدول Xpusers157

شکل 6-5) جدول اطلاعات مشتریان 158

شکل 6-6) جدول مربوط به مشتریانی که به شرکت درخواستی ارسال می کنند 158

شکل 6-7) جدول لیست سخت افزارها (جدول والد لیست سخت افزارها)159

شکل 6-8)جدول لیست سخت افزارها (جدول فرزند لیست سخت افزارها)159

شکل 6-9) جدول اطلاعات مربوط به درخواست های سخت افزاری 160

شکل 6-10)جدول اطلاعات مربوط به درخواست های سخت افزاری 160

شکل 6-11) جدول اطلاعات پرداختی مشتری 161

شکل6-12) جدول اطلاعات مربوط به شرکت ها یا طرف های قرارداد شرکت 161

شکل 1-13) جدول بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیر 162

شکل 6-14)جدول گزارش دهی کارشناسان به مدیران 162

شکل 6-15) جدول گزارش اقدامات نرم افزاری( زیر گروه جدول 6-14 است)163

شکل6-16) جدول گزارش اقدامات سخت افزاری( زیر گروه جدول 6-14 است)163

شکل 6-17) جدول پرداخت هزینه های نرم افزاری 163

شکل6-18)جدول نهایی درخواست 164

شکل 6-19) جدول اعتراضات مشتریان به اقدامات کارشناسان و مدیران 164

شکل6-20) جدول اعتراضات مشتریان به اقدامات کارشناسان و مدیران(زیر جدول شکل 6-19)165

شکل 6-21) جدول اطلاعات ارسال فرم اقدام شده و بررسی شده مدیر به مشتری 165

شکل 6-22) جدول حاوی اطلاعات مربوط به درخواستی که کارشناس تا تاریخ مقرر شده بررسی ننموده است 165

شکل 6-23) دیاگرام روابط بین جداول در گزارش گیری درخواست نرم افزاری توسط مشتری 166

 


مبلغ واقعی 8,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

این محصول آپدیت شد تاریخ 1396/09/03 بسم الله الرحمن الرحیم سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و ...

پاسخ به پرسش مهر 96 رئیس جمهور

پاسخ به پرسش مهر 96 رئیس جمهور

دانلود مقاله پاسخ به پرسش مهر 96 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه با موضوع در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟ مقاله پاسخ به پرسش مهر 96 رئیس جمهور بسیار کامل و دقیق و قابل ویرایش و قابل ارائه به صورت مقاله در جشنواره ...

کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی

کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی

بسم الله الرحمن الرحیم*نکته مهم*لطفا قبل از اینکه به پشتیبانی پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را مطالعه کنید و سوالات متداول و دیدگاه های کاربران به همراه پاسخ های داده شده را با دقت بخوانید. چون اکثر سوالاتی که شما عزیزان از پشتیبانی میپرسید ...

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست - ورودی های 95 رشته

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست - ورودی های 95 رشته

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست حقوق محیط زیست بین الملل جلد اول منبع ورودی های 95 رشته حقوق پیام نور نوشته حسن مرادی شامل 148 صفحه با فرمت pdf طبق لیست حذفیات فصل های 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 7 و 9 مطالعه شود. ...

دانلود مقاله پرسش مهر 97 رئیس جمهور

دانلود مقاله پرسش مهر 97 رئیس جمهور

دانلود مقاله پرسش مهر 97 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 22صفحه با موضوع در این بخش می توانید دانلود مقاله پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع را به صورت دقیق و کامل انجام داده و از این فروشگاه خرید کنید. برای دانلود مقاله پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع می توانید ...

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 - منوچهر طباطبایی موتمنی

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 - منوچهر طباطبایی موتمنی

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 تالیف منوچهر طباطبایی موتمنی منبع رشته حقوق پیام نور ورودی های 95 به بعد شامل 287 صفحه در قالب فایل pdf طبق لیست حذفیات باب 2 و 3 و 5 مطالعه شود. ...

دانلود پاسخ به پرسش مهر96، در محیط مدرسه تحمل

دانلود پاسخ به پرسش مهر96، در محیط مدرسه تحمل

پاسخ به پرسش مهر96، در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟ این مقاله به صورت کامل در دو قالب word که قابل ویرایش می باشد و همچنین قالب pdf تهیه شده است. این مجموعه شامل 20 صفحه می باشد.آنچه در این مقاله مشاهده میکنیم: چکیده مقدمه: تربیت ...

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار + ردیاب

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار + ردیاب

ردیابی بدون نصب نرم افزار امکان ردیابی بدون نیاز به اینترنت امکان قفل کردن یا فرمت گوشی طرف مقابل کنترل پیام ها و تماس ها ردیابی روی نقشه بدون نیاز به روشن بودن اینترنت و GPS ردیابی و کنترل گوشی بصورت کاملا مخفی کنترل و نظارت موبایل همسر به صورت مخفیانه به همراه ردیابی لحظه ...

راهنمای کامل حقوق بین الملل عمومی 1 - بر اساس کتاب

راهنمای کامل حقوق بین الملل عمومی 1 - بر اساس کتاب

راهنمای کامل حقوق بین الملل عمومی 1 خلاصه دروس و نمونه سوالات پایانی هر فصل با پاسخنامه بر اساس کتاب ضیایی بیگدلی منبع رشته حقوق پیام نور 200 صفحه با فرمت pdf ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید3 دی1396 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

معرفی نرم افزار: ردیابی افراد در تلگرام +شناسایی آدرس محل سکونت+شماره یاب این ردیاب کاملا قانونی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی میباشد، و هیچ گونه هک کردن و یا رفتن به اطلاعات شخصی طرف در کار نبوده و تمام آموزشها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد، و هیچ گونه ...

مقاله پرسش مهر 97-96 رئیس جمهور

مقاله پرسش مهر 97-96 رئیس جمهور

دانلود مقاله پرسش مهر 97-96 رئیس جمهور با موضوع در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟ مقاله پرسش مهر97-96 رئیس جمهور با فرمت ورد و قابل ویرایش در 25 صفحه.این مقاله پرسش مهر بسیار کامل و آماده می باشد و محتواتش فهرست وار در زیر قابل مشاهده ...

حقوق بین الملل عمومی 1 - ضیایی بیگدلی - حقوق پیام

حقوق بین الملل عمومی 1 - ضیایی بیگدلی - حقوق پیام

دانلود کتاب حقوق بین الملل عمومی 1 تالیف محمدرضا ضیایی بیگدلی منبع رشته حقوق پیام نور فصل های 1 تا 6 277 صفحه با فرمت pdf ...

آزمایشات و گزارشات روانشناسی تجربی (شامل شرح 30

آزمایشات و گزارشات روانشناسی تجربی (شامل شرح 30

مجموعه آزمایشات و روش تحقیق (گزارشات) روانشناسی تجربی کاملترین مجموعه آزمایشات روانشناسی در اینترنت (30 عدد گزاش کار آزمایش) شامل 30 آزمایش روانشناسی تجربی به صورت فایل ورد (doc و pdf)صفحه آرایی شده و قابل ویرایش به همراه مقدمه،شرح آزمایش، مواد و وسایل مورد نیاز، تحلیل ...

تجربه شخصی من در درمان زود انزالی (انزال زودرس) در

من همه روش های درمان زودانزالی را تجربه کردم و شرح تجربه های خودم را در سایت به طور مفصل درج کرده ام تا اینکه در نهایت روش درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردمروشی که نه تنها به طور کامل این مشکل را حل کرد بلکه طعم واقعی لذت رابطه جنسی را به من چشاند و از آن موقع بود که فهمیدم ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک (نسخه جدید)

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک (نسخه جدید)

آموزش جدیدترین و بهترین راه افزایش قد کودکان و بزرگسالان با متد گرو تالر داینامیک دکتر فیلیپ میلر افزایش قد با متد گروتالر داینامیک بعد از بلوغ از ۶ تا ۱۲ سانتیمتر افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک چیست؟دکتر فلیپ میلر محقق سلامت،متخصص درمانهای طبیعی و فوق تخصص ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

درمان قطعی و همیشگی زود انزالی (بدون بازگشت)

چطور درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردم سرانجام علت اصلی زود انزالی کشف شد درمان زود انزالی به دور از هیاهوی تبلیغات ؛ مطلبی که میخوانید تبلیغات نیست لطفاً تا آخر با دقت بخوانید چون مطمئنیم هم شگفت زده خواهید شد هم به نتیجه خواهید رسید باز هم تأکید میکنم ...

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی - علی اکبر احمدی، حسن

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی - علی اکبر احمدی، حسن

دانلود کتاب مبانی کارآفرینی تالیف علی اکبر احمدی، حسن درویش منبع رشته علوم تربیتی پیام نور شامل 219 صفحه با فرمت pdf طبق لیست حذفیات فصل های 1 و 3 و 4 مطالعه شود. فصل اول : کلیات کارآفرینی فصل دوم : خلاقیت و نوآوری فصل سوم : کسب و کارهای کوچک فصل چهارم : کارآفرینی سازمانی ...

کتاب PDF حقوق اساسی سه(3) رشته حقوق دانشگاه پیام نور

کتاب PDF حقوق اساسی سه(3) رشته حقوق دانشگاه پیام نور

کتاب PDF حقوق اساسی سه(3) رشته حقوق دانشگاه پیام نور (منوچهر طباطبایی موتمنی) به صورت فایل PDF در 287 صفحه اسکن شده توجه: این جزوه فقط شامل باب 2 و3و5 می باشد . بنابراین طبق آخرین حذفیات، دانشجویان محترم پیام نور می بایست فقط باب ۲ و ۳ و ۵ را جهت آزمون پایان ترم مطالعه ...

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان احمدی + نمونه سوالات توضیحات: دانلود فایل خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر فاطمه جان احمدی از انتشارات معارف، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور همراه با تست های طبقه بندی شده فصول مختلف کتاب و آزمون های ...

دانلود کتاب بنیاد استدلال در حقوق اسلامی (اصول

دانلود کتاب بنیاد استدلال در حقوق اسلامی (اصول

دانلود کتاب بنیاد استدلال در حقوق اسلامی (اصول فقه 1)منبع رشته حقوق پیام نور دکتر سید محمد صدری شامل 215 صفحه pdf برای ورودی های 95 و بعد ... طبق لیست حذفیات باید از بخش دوم (حکم شرعی و انواع آن) تا ابتدای صفحه 297 مطالعه شود. برای ورودی های 94 و قبل ... طبق لیست حذفیات از گفتار ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) وضعیت پکیج : کاملا فعال تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

برای درآمدزایی فوق العاده، فقط توضیحات زیر را تا انتها بخوانید. ما درآمد شما را تضمین می کنیم. واقعا ده میلیون تومن درآمد ماهیانه هیچ چیز خاصی نیست. اینقد واسه خودتون بزرگ و دست نیافتنیش نکنین دوستان من اگه به ضمیرناخودآگاه خودتون القا کردین که اون بزرگه و شما ...

گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

کتاب ارزشمند ونایاب گنج نامه شیخ بهایی واحمد وزیر دانلود کتاب نسخه نامه احمد وزیری (گنجنامه شیخ بهایی) با ۲۱۰۲ سند و نسخه معتبر نسخه نامه احمد وزیرکتابی جهت کاوش وتحقیق و پژوهش در علم گنج پژوهی برای محققین این علوم کهن شامل ۲۰۷ صفحه و بابیش از هزاران سند ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی عمومی حمزه گنجی +

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی عمومی حمزه گنجی +

فهرست کتاب : فصل ۱ :تعریف , تاریخچه , مکتبها , رشته ها , روشهای تحقیق و زمینه های مور مطالعه روان شناسی فصل ۲ : شرطی شدن و یادگیری فصل ۳ : عوامل موثر بر رفتار : توارث و محیط فصل ۴ : هوش فصل ۵ :حافظه و فراموشی فصل ۶ : ناکامی و تعارض فصل ۷ : احساس و ادراک فصل ۸ : انگیزش فصل ۹ : هیجان فصل ۱۰ ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما