20 پـــــــروژه

مرکز دانلود پایان نامه , پروژه , کارآموزی , پاورپوینت , مقاله و تحقیق دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 862
  • بازدید دیروز : 1153
  • بازدید کل : 1317679

پیوند ها

تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM


تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پروژه تجزیه ،تحلیل،طراحی ، مدلسازی وپیاده سازی نرم افزار تحت شبکه مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک پژوهش مفید در زمینه تحلیل نرم افزاری و طراحی میباشد و در 6 فصل تنظیم شده است.این پایان نامه با معرفی نرم افزارCRM و سپس طی تمامی مراحل پیاده سازی نرم افزار انجام شده و از مستدات پروژه تصویر موجود است.شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 188صفحه برای رشته کامپیوتر در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته ٔ یادآوری است که پروژه از ابتدا تا آخر ویرایش وتنظیم , فهرست گذاری  کامل شده وآماده تحویل است. 

چکیده

هدف کلی از انجام این پروژه اشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی یک سیستم نرم‌افزاری برای آن می باشد. در این پروژه ابتدا به بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پرداخته می شود. CRM یک راه حل جامع برای شناسایی ،جذب و حفظ مشتریان می باشد.در واقع مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود اوری بیشتر است.در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرایند های فروش و خدمات می گردد.نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثر ارتباط مشتری می شوند.CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن اوری استفاده می کند دارای رهبری ،استراتژی و فرهنگ درستی است.CRM به تغییر در فرایند ها ،سیستم ها و فرهنگ یک سازمان نیاز دارد تا از محصول محوری به مشتری محور روی اورد. در فاز دوم یک سیستم با عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی ،که زیر مجموعه ای از یک سیستم CRM می باشد مورد تجزیه ،تحلیل ،طراحی و پیاده سازی قرار گرفته است. در این فاز پیش از اینکه نرم افزار طراحی و پیاده سازی شود با استفاده از نرم افزار Rational Rose 2003 نمودارهایactor ، use case،Sequence،collaboration،class و state diagram در قسمت تجزیه و تحلیل شناسایی و رسم شدند و پایگاه داده نرم افزار (در فصل اخر این مجموعه نشان داده شده است) با SQL server 2000 طراحی گردید. سپس همان طوری که در فصل دوم این مجموعه نیز مطالعه خواهید نمود روش های طراحی و مهندسی بخش ها(یا واحدهای) پروژه قرار داده شده که در این فصل با الهام از کتب مهندسی نرم افزار ابتدا به بررسی فرایند مهندسی نرم افزار استفاده شده در پروژه، برنامه ریزی و زمان بندی پروژه ، مهندسی خواسته ها و طراحی واسط کاربر پرداخته شد ،سپس در نهایت نرم افزار تحت وب ان با استفاده از تکنولوژی ASP.net2.0 با زبان VB.net پیاده سازی شد.  

واژه های کلیدی:

مدیریت ارتباط با مشتری ، برنامه تحت وب ، CRM ، مشتری مداری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ،پایگاه داده ، وب ، مدیریت ، تحلیل نرم افزار، UML ،زبان مدلسازی ، نرم افزار، Asp.Net ، Sql Server .

فهرست مطالب

مقدمه. 1

فصل اول

آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری

1-1- مقدمه. 4

1-2- تعریف CRM... 4

1-3- سایر تعاریف CRM... 5

1-4- برخی از دستاوردهای کلی CRM... 6

1- 5- موضوعات مورد بحث در CRM... 7

1-5-1مشتری.. 7

1-5-2 ارتباط.. 7

1-5-2 مدیریت.. 7

1- 6- تاریخچه CRM... 7

1-7- مزایای استفاده از سیستم CRM... 8

1-8- ضرورت به کارگیری CRM... 9

1-9- هدف از پیاده سازی CRM... 9

1-9-1 این رویداد چگونه اتفاق خواهد افتاد؟9

1- 10- واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری.. 10

1-11- ایجاد چشم انداز CRM... 11

1-12- انواع فناوری CRM... 11

1-13- مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری.. 12

1-14- روش های کلیدی موفقیت CRM در سازمان ها13

1-14-1 پیاده سازی در بهترین روند مدیریت ارتباط با مشتری سازمان. 13

1-14-2 کدام بخش پروژه CRM را اجرا می کند؟13

1-14-3 عوامل شکست پروژه CRM.. 14

1-14-4 CRM در کدام نوع ازکسب و کارها پیاده سازی می شود؟14

1-14-5 در کدام صنایع CRM پیاده سازی نمی شود؟14

1-15- دستاوردهای CRM... 14

1-15-1 دستاوردهای حوزه مدیریت و رهبری.. 14

1-15-2 دستاوردهای حوزه مشتری.. 14

1-15-3 دستاوردهای حوزه منابع. 15

1-15-4 دستاوردهای حوزه فرایندها15

1-15-5 دستاوردهای حوزه محصولات و خدمات.. 15

1-15-6 دستاوردهای حوزه کارکنان. 16

1-15-7 دستاوردهای حوزه جامعه. 16

1-15-8 دستاوردهای حوزه عملکردهای کلیدی سازمان. 16

1-16- وی‍ژگیهای فنی CRM... 16

1- 17بازاریابی الکترونیک و برقراری ارتباط با مشتریان.. 17

1-17-1 بازاریابی الکترونیک چیست؟17

1-17-2 چهار مرحله‌ی اصلی چرخه‌ی بازاریابی الکترونیک... 18

1-17-3 عوامل موفقیت در بازاریابی الکترونیک... 19

1-18- اینترنت وCRM... 20

1-19 نرم افزار ارتباط با مشتریان.. 23

1-19-1 شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان. 24

1-19-1-1 پیش نیازهای تکنیکی.. 24

1-19-1-2 پیش نیازهای فرهنگی.. 24

1-19-2 مهمترین نرم افزارهای CRM.. 25

1-20- خدمات مشتریان.. 25

1-20-1 رضایت مشتری.. 25

1-20-1-1 مفهوم اثربخشی.. 26

1-21- انواع مشتریان.. 26

1-22- ایجاد وفاداری در مشتریان.. 27

1-23- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری.. 28

1-23-1روشهای حل مسئله. 29

فصل دوم

روش های طراحی و مهندسی واحدهای پروژه

2-1- فرایند نرم افزار. 35

2-1-1 پردازش پروژه بر اساس مد ل فرایند ابشاری و تحویل تدریجی.. 35

2-2- برنامه ریزی پروژه. 38

2-3- مهندسی خواسته ها40

2-3-1 استخراج و تحلیل خواسته ها41

2-3-1-1 شناخت اجمالی سازمان/اداره در ارتباط با سیستم درخواستی 41

2-3-1-1روند عملیات سازمان.. 41

2-3-2 مشخصات و قابلیتهای اصلی سیستم پیشنهادی.. 42

2-3-2-1تعاریف پایه.. 42

2-3-2-2 قسمت مرتبط با کاربر.. 43

2-3-2-3قسمت مرتبط با گروه خدمات شرکت (مدیران).. 46

2-3-2-4ملاحظات.. 51

2-3-2-5 ضمیمه – مستندات تحویلی.. 51

2-3-2-6 (پیوست «الف» قسمت دوم).. 51

2-4- طراحی واسط کاربر. 52

2-4-1 اصل اگاهی کاربر. 52

2-4-2سادگی.. 52

2-4-3 ثبات.. 53

2-4-4 سازگاری.. 53

2-4-5 هویت.. 54

2-4-6 حجم. 54

2-4-7 راهبری دوست داشتنی داشته باشیم. 54

2-4-8 جذبه بصری.. 54

فصل سوم

نمودارهای عامل ها

3-1- نمودار UML مربوط به انواع کاربران در سیستم.. 57

3-2- ارتباطات بین انواع کاربران در سیستم.. 57

3-3- ارتباطات بین انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM). 58

. 58

3-4- نمودار مدیران سیستم.. 60

3-5- نمودارهای کارشناسان.. 60

فصل چهارم. 57

نمودارهای Use Case، Sequence و Collaboration. 57

4-1- مقدمه. 62

4-2- نمودارهای موارد کاربری.. 62

4-2-1 روند عملیات سازمان. 62

4-2-2 نمودارهای موارد کاربری مشتریان سیستم. 64

4-2-2-1 مشخصات use case ارتباط مشتری با شرکت.. 64

4-2-2-2 مشخصات use case ارائه درخواست مشتری به شرکت و گرفتن پرینت از فرم کامل شده.. 66

4-2-2-3 مشخصات use case پیگیری وضعیت فرم ثبت شده قبلی توسط کاربر مشتری.. 69

4-2-2-4 مشخصات use case تائید فرم اقدام شده.. 71

4-2-2-5 مشخصات use case عدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 73

4-2-3 نمودارهای موارد کاربری مدیران سیستم. 75

4-2-3-1 مشخصات use case ارتباط مدیر یا مدیران با سیستم 76

4-2-4 نمودارهای موارد کاربری کارشناسان سیستم. 84

4-2-5 نمودارهای موارد کاربری مدیریت وب سایت.. 85

4-3- نمودارهای توالی و همکاری.. 93

4-3-1نمودارهای توالی و همکاری مشتریان. 94

4-3-2 نمودارهای همکاری و توالی مدیران. 102

4-3-3 نمودارهای همکاری و توالی کارشناسان. 111

4-3-4 نمودارهای همکاری و توالی مدیریت وب سایت.. 114

فصل پنجم

نمودارهای کلاس و حالت

5-1- مقدمه. 137

5-2- نمودارهای کلاس.... 137

5-2-1 کلاس مشتریان. 137

5-2-2 کلاس قسمت های مرتبط با مشتری.. 137

5- 2-3 کلاس مدیران. 138

5-2-4 کلاس مدیر وب سایت.. 138

5-2-5کلاس کارشناسان. 139

5-2-6 کلاس درخواست نرم افزاری.. 139

5-2-7 کلاس درخواست سخت افزاری.. 140

5-2-8 کلاس های خدمات سخت افزاری.. 140

5-2-9 کلاس های خدمات نرم افزاری.. 141

5-2-10 کلاس بررسی اولیه درخواست توسط واحد مدیریت.. 141

5-2-12 کلاس گزارش دهی کارشناس سخت افزار142

5-2-13 کلاس اخرین بررسی فرم درخواست توسط مدیر. 143

5-2-14کلاس های پیگیری درخواست توسط مشتری.. 143

5-2-15 کلاس اعتراض مشتری به اقدامات انجام گرفته. 144

5-2-16روابط بین کلاس ها145

5-2-16-1مدل شی برای سیستم پردازش درخواست در CRM(در این پروژه).. 145

5-2-16-2رابطه بین دو کلاس مدیر و مشتری.. 146

5-2-16-3رابطه بین دو کلاس مدیر و کارشناس.. 146

5-2-16-4 Admin رابطه بین (مدیر سایت) با مشتری ،مدیر و کارشناس 146

5-2-16-5 رابطه بین مشتری و قسمت مرتبط با درخواست.. 148

5-2-16-6 CRM (رابطه میان سیستم در این پروژه با عامل های انسانی CRM... 148

5-2-16-7 رابطه میان سیستم CRM با کلاس درخواست و کلاس گزارش 149

5-3- نمودارهای حالت... 150

5-3-1نمودار state diagram تصمیم گیری مشتری بر تائید یا عدم تائید اقدامات انجام شده در خصوص درخواست.. 150

5-3-2 نمودارحالت بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیران. 151

فصل ششم

طراحی پایگاه داده

6-1- مقدمه. 153

6-2- CRM پایگاه. 153

6-3- جداول پایگاه. 156

6-3-1 جدول Admin. 156

6-3-2 جدول blockadmin. 156

6-3-3 جدول manusers157

6-3-4 جدول Xpusers157

6-3-5 جدول Customerenter157

6-3-6 جدولcustomers158

6-3-7 جدول Hardwarerequest158

6-3-8 جدول Hardwarerequest2. 159

6-3-9 جدول Hardwarerequests159

6-3-10) جدول Softwarerequests160

6-3-11جدول Activepayment160

6-3-12جدولCompanyname. 161

6-3-13جدول Consideringbyman. 161

6-3-14 جدول Consideringbyxp. 162

6-3- 15 جدول Consideringbyxp2. 162

6-3-16 جدول Consideringbyxp3. 163

6-3-17جدول Softwarecosts163

6-3-18جدول Finaltable. 164

6-3-19جدول Notaccept164

6-3-20جدول Notaccept2. 164

6-3-21جدول reporttocustomer165

6-3-22جدول XPpenalty. 165

6-4- نمودار رابطه های بین جداول.. 166

نتیجه گیری.. 167

پیوست... 168

فهرست شکل ها

شکل 1-1 نمودار مراحل ارائه خدمت ، مدیریت ارتباط با مشتری 13

شکل 2-1) نمودار use caseبرنامه ریزی پروژه40

شکل2- 2) نمودار Use caseمبین روند عملیات سازمان 42

شکل 2-3) نمودار use caseارتباط مشتری با شرکت(در این پروژه)44

شکل 2-4) نمودار sequenceدرخواست ارائه خدمات توسط مشتریان 45

شکل 2-5) نمودار sequence پیگیری درخواست توسط مشتری(تایید یا عدم تایید هویت)46

شکل2- 6) نمودار use caseارتباط مدیر یامدیران با سیستم 47

شکل 2-7) نمودار sequence بررسی تقاضای مشتریان توسط مدیر 48

شکل 2-8) نمودار sequence بررسی گزارشات اقدام به درخواست توسط کارشناسان 49

شکل 2-9) نمودار use caseارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیستم 50

شکل2- 10) نمودار sequence سرویس دهی و ارائه خدمات توسط کارشناس یا کارشناسان 51

شکل3- 1) ارتباطات میان انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباطات با مشتری 57

شکل3-2) ارتباطات میان انواع کاربران در سیستم مدیریت ارتباطات با مشتری 57

شکل3-4) ارتباط میان انواع کاربران(ارتباط میان Actor،Managerو Admin)58

شکل3-5) ارتباط میان انواع کاربران(ارتباط میان Actor،ExpertوCustomer59

شکل3-6) نمودار Abstract مدیران سیستم CRM 60

شکل3-7) نمودار Class انواع مدیران در سیستم CRM (یک رابطه عام/ خاص)60

شکل3-8) نمودار Class انواع کارشناسان در سیستم CRM (یک رابطه عام/ خاص)60

شکل 4-1)نمودار Use case روند عملیات سازمان 63

شکل 4-2)نمودار use caseارتباط مشتری با شرکت(در این پروژه)64

شکل 4-3)نمودار use case ارایه درخواست مشتری به شرکت و پرینت از فرم آن 66

شکل 4-4)نمودار use case پیگیری وضعیت فرم ثبت شده قبلی توسط کاربر مشتری 69

شکل 4-5)نمودار Use caseتائید فرم اقدام شده71

شکل 4-6) نمودار use caseعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 73

شکل 4-7)نمودار use case ارتباط مدیر یا مدیران با سیستم 75

شکل 4-7-1) نمودار use case بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 77

شکل 4-7-3)نمودار use caseتهیه گزارش از سیستم توسط مدیر 80

شکل 4-7-4)نمودار use caseبررسی درخواست های تائید نشده مشتریان و تعیین مجدد کارشناس برای فرم 81

شکل 4-7-5)نمودار use caseورود به پانل مدیریت 81

شکل 4-7-6)نمودار use caseورود به پانل مدیریت 82

شکل 4-8)نمودار use case ارتباط کارشناس یا ک 84

شکل 4-9)نمودار use caseمدیریت وب سایت 85

شکل 4-9-1)نمودارuse caseقیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسط admin 86

شکل 4-9-2)نمودارuse caseقیمت گذاری خدمات سخت افزاری توسط admin 87

شکل 4-9-3)نمودار use caseثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 87

شکل 4-9-4)نمودار use caseویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت 88

شکل 4-9-5)نمودار use caseافزودن یک مدیر جدید به وب سایت 88

شکل 4-9-6)نمودار use caseویرایش و حذف کارشناسان وب سایت 89

شکل 4-9-7)نمودار use caseافزودن یک کارشناس جدید به وب سایت 89

شکل 4-9-8)نمودار use caseویرایش و حذف مشتریان وب سایت 90

شکل 4-9-9) نمودار use caseافزودن یک مشتری جدید به وب سایت 90

شکل 4-9-10)ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها91

شکل 4-9-11)نمودار use case تهیه پشتیبان از پایگاه داده وبازیابی ان 91

شکل 4-10) نمودار sequence ثبت فرم درخواست خدمات توسط مشتری 94

شکل 4-11)نمودارcollaborationثبت فرم درخواست خدمات توسط مشتری 95

شکل4-12)نمودارsequence پیگیری درخواست توسط مشتری 95

شکل 4-13) نمودار collaboration پیگیری درخواست توسط مشتری 96

شکل 4-14) نمودار sequence تائید فرم اقدام شده96

شکل4-15)نمودار collaboration تائید فرم اقدام شده97

شکل4-16)نمودارsequenceعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 98

شکل 4-17) نمودار collaborationعدم تائید فرم اقدام شده توسط مشتری 99

شکل 4-18) نمودار sequenceمربوط به گزارش گیری مشتری از فرم ثبت شده100

شکل 4-19)نمودارcollaborationمربوط به گزارش گیری مشتری از فرم ثبت شده101

شکل 4-20) نمودار sequence بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 102

شکل 4-21) نمودار collaboration بررسی درخواست های مشتریان و تعیین اقدام کننده فرم 102

شکل 4-22) نمودار sequence بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(تائید اقدامات انجام شده)103

شکل 4-23) نمودار collaboration بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(تائید اقدامات انجام شده)104

شکل4-24) نمودار sequence بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(عدم تائید اقدامات انجام شده)105

شکل 4-25) نمودار collaboration بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان(اقدام کنندگان) و ارسال برای مشتریان(عدم تائید اقدامات انجام 106

شکل 4-26) نمودار sequence بررسی اقدامات تائید نشده توسط مشتریان 107

شکل4-27) نمودار collaborationبررسی اقدامات تائید نشده توسط مشتریان 108

شکل 4-28) نمودار sequenceگزارش گیری توسط مدیر 109

شکل 4-29) نمودار collaborationگزارش گیری توسط مدیر 110

شکل 4-30) نمودار sequence بررسی درخواست های اقدام نشده توسط کارشناسان در تاریخ مقرر شده110

شکل 4-31) نمودارcollaboration بررسی درخواست های اقدام نشده توسط کارشناسان در تاریخ مقرر شده111

شکل 4-32) نمودار sequenceارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیستم 112

شکل 4-33)نمودار collaborationارتباط کارشناس یا کارشناسان با سیست 112

شکل 4-34) نمودارsequence تهیه گزارش از اقدامات تائید شده یک کارشناس(نمودار گزارش از اقدامات تائید شده نیز به طور متشابه است)113

شکل 4-35) نمودارcollaboration تهیه گزارش از اقدامات تائید شده یک کارشناس(نمودار گزارش از اقدامات تائید شده نیز به طور متشابه است)114

شکل 4-36) نمودار sequence قیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسطadmin 115

شکل 4-37)نمودار collaborationقیمت گذاری خدمات نرم افزاری توسطadmin 115

شکل 4-38)نمودارsequence ثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 116

شکل 4-39) نمودارcollaboration ثبت،ویرایش و حذف قسمت های مرتبط با مشتریان 117

شکل 4-40) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(حذف یک مدیر)118

شکل 4-41) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(حذف یک مدیر)119

شکل 4-42) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(ویرایش اطلاعات یک مدیر)120

شکل 4-43) نمودارcollaboration ویرایش ، حذف و جستجوی مدیران وب سایت(ویرایش اطلاعات یک مدیر)121

شکل 4-44) نمودارsequence ویرایش و حذف و جستجوی مدیران وب سایت(جستجوی اطلاعات یک مدیریا مدیران یک واحد)122

شکل 4-45) نمودار Collaboration ویرایش ،حذف و جستجویمدیران وب سایت(جستجوی اطلاعات یک مدیریا مدیران یک واحد)123

شکل 4-46) نمودارsequence افزودن مشخصات یک مدیر جدید 124

شکل 4-47) نمودارCollaboration افزودن مشخصات یک مدیر جدید 125

شکل 4-48)نمودار Sequence 126

شکل 4-49) نمودار collaborationویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(حذف)127

شکل 4-50) نمودار sequence ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(ویرایش)128

شکل 4-51)نمودار collaboration ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(ویرایش)129

شکل 4-52) نمودار sequence ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(افزودن)130

شکل 4-53) نمودار collaboration ویرایش ،حذف و اضافه کردن اسامی سخت افزارها و نرم افزارها(افزودن)131

شکل 4-54)نمودار Adminتهیه پشتیبان از پایگاه داده توسطSequence 132

شکل 4-55) نمودارcollaboration تهیه پشتیبان از پایگاه داده توسط admin 133

شکل 4-56)نمودار sequence بازیابی پایگاه داده توسطAdmin 134

شکل 4-57)نمودار collaboration بازیابی پایگاه داده توسطAdmin 135

شکل 5-1)کلاس مشتریان 137

شکل 5-2)کلاس قسمتهای مرتبط با مشتری 137

شکل 5-3)کلاس قسمتهای مرتبط با مدیران 138

شکل 5-4)کلاس مدیر وب سایت 138

شکل 5-5) کلاس کارشناسان 139

شکل 5-6) کلاس درخواست نرم افزاری 139

شکل 5-7) کلاس درخواست سخت افزاری 140

شکل 5-8) کلاس خدمات سخت افزاری 140

شکل 5-9)کلاس های خدمات نرم افزاری 141

شکل 5-10)کلاس بررسی اولیه درخواست توسط واحد مدیریت 141

شکل 5-11)کلاس گزارش دهی کارشناسان نرم افزار142

شکل 5-12) کلاس گزارش دهی کارشناس سخت افزار142

شکل5-13)کلاس اخرین بررسی فرم درخواست توسط مدیر(به عبارتی گزارش دهی از اقدامات انجام شده توسط مدیر به مشتری)143

شکل 5-14) کلاس های پیگیری درخواست توسط مشتری 144

شکل5-15) کلاس اعتراض مشتری به اقدامات انجام گرفته (توسط کارشناسان و مدیر)144

شکل 5-16) مدل شی برای سیستم پردازش درخواست 145

شکل 5-17) رابطه بین دو کلاس مدیر و مشتری 146

شکل 5-18) رابطه بین دو کلاس مدیر و کارشناسان 146

شکل 5-19)رابطه بین مدیر وب سایت با مشتری،مدیر و کارشناس 147

شکل5-20 (رابطه بین مشتری و قسمت مرتبط با درخواست 148

شکل 5-21) رابطه میان سیستم با عامل های انسانی 149

شکل 5-22) رابطه میان سیستم CRM با کلاس درخواست و کلاس گزارش 149

شکل 5-23) نمودار State Diagarm تصمیم گیری مشتری بر تایید اقدامات انجام شده در خصوص درخواست 150

شکل 5-24) نمودار حالت بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیران 151

جدول 1-6) لیست جدول های تعریف شده در پروژه154

شکل6-1) جدول اطلاعات مدیر وب سایت 156

شکل6-2) جدولی که از مدیر وب سایت در صورتی که 4 بار اشتباه loginکند وی را بلاک می کند 157

شکل 6-3) جدول اطلاعات مدیران وب سایت 157

شکل 6-4) جدول Xpusers157

شکل 6-5) جدول اطلاعات مشتریان 158

شکل 6-6) جدول مربوط به مشتریانی که به شرکت درخواستی ارسال می کنند 158

شکل 6-7) جدول لیست سخت افزارها (جدول والد لیست سخت افزارها)159

شکل 6-8)جدول لیست سخت افزارها (جدول فرزند لیست سخت افزارها)159

شکل 6-9) جدول اطلاعات مربوط به درخواست های سخت افزاری 160

شکل 6-10)جدول اطلاعات مربوط به درخواست های سخت افزاری 160

شکل 6-11) جدول اطلاعات پرداختی مشتری 161

شکل6-12) جدول اطلاعات مربوط به شرکت ها یا طرف های قرارداد شرکت 161

شکل 1-13) جدول بررسی گزارشات کارشناسان توسط مدیر 162

شکل 6-14)جدول گزارش دهی کارشناسان به مدیران 162

شکل 6-15) جدول گزارش اقدامات نرم افزاری( زیر گروه جدول 6-14 است)163

شکل6-16) جدول گزارش اقدامات سخت افزاری( زیر گروه جدول 6-14 است)163

شکل 6-17) جدول پرداخت هزینه های نرم افزاری 163

شکل6-18)جدول نهایی درخواست 164

شکل 6-19) جدول اعتراضات مشتریان به اقدامات کارشناسان و مدیران 164

شکل6-20) جدول اعتراضات مشتریان به اقدامات کارشناسان و مدیران(زیر جدول شکل 6-19)165

شکل 6-21) جدول اطلاعات ارسال فرم اقدام شده و بررسی شده مدیر به مشتری 165

شکل 6-22) جدول حاوی اطلاعات مربوط به درخواستی که کارشناس تا تاریخ مقرر شده بررسی ننموده است 165

شکل 6-23) دیاگرام روابط بین جداول در گزارش گیری درخواست نرم افزاری توسط مشتری 166

 


مبلغ واقعی 8,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی

کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی

بسم الله الرحمن الرحیم*نکته مهم*لطفا قبل از اینکه به پشتیبانی پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را مطالعه کنید و سوالات متداول و دیدگاه های کاربران به همراه پاسخ های داده شده را با دقت بخوانید. چون اکثر سوالاتی که شما عزیزان از پشتیبانی میپرسید ...

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

این محصول آپدیت شد تاریخ 1397/01/27 بسم الله الرحمن الرحیم سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و ...

افزایش قدبا متدجهانی گروتالردینامیک

بلند قد و جذاب شوید بنام خداوند بخشنده و مهربان سلام در این مطلب قصد داریم شما را با آخرین متد افرایش قد که تا مدت ها پیش در ایران ناشناخته بود آشنا کنیم. ...

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

معرفی نرم افزار: ردیابی افراد در تلگرام+شناسایی آدرس محل سکونت + شماره یاب این ردیاب کاملا قانونی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.و هیچ گونه هک کردن و یا رفتن به اطلاعات شخصی طرف در کار نبوده و تمام آموزشها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی میباشد،و هیچ گونه ورود ...

تجربه شخصی من در درمان زود انزالی (انزال زودرس) در

من همه روش های درمان زودانزالی را تجربه کردم و شرح تجربه های خودم را در سایت به طور مفصل درج کرده ام تا اینکه در نهایت روش درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردمروشی که نه تنها به طور کامل این مشکل را حل کرد بلکه طعم واقعی لذت رابطه جنسی را به من چشاند و از آن موقع بود که فهمیدم ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب ...

گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

کتاب ارزشمند ونایاب گنج نامه شیخ بهایی واحمد وزیر دانلود کتاب نسخه نامه احمد وزیری (گنجنامه شیخ بهایی) با ۲۱۰۲ سند و نسخه معتبر نسخه نامه احمد وزیرکتابی جهت کاوش وتحقیق و پژوهش در علم گنج پژوهی برای محققین این علوم کهن شامل ۲۰۷ صفحه و بابیش از هزاران سند ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 15 اردیبهشت 1397 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای ...

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300/000تومان در 60 دقیقه فقط کافیست 5دقیقه متن زیر را بخوانید تا با ارزش میلیونی این پکیج آشناشوید. اولین پکیج 100% تضمینی اشتغازایی در ایران با این پکیج استثنایی که میلیونی ارزش دارد، شما میتوانید به صورت کاملا تضمینی از شر بیکاری خلاص شوید. و ما به شما قول میدهیم ...

کتاب اعجاب انگیز افزایش سایز آلت تناسلی|مسائل

در اين سايت روشي را به شما معرفي مي كنيم براي بزرگ كردن آلت تناسلي كه نتايج فوق العاده اي براي شما در بر خواهد داشت،كه خودتان هم باور نمي كنيد: . . . 1-افزايش طول و ضخامت به اندازه 3cm الي 8cm 2-افزايش طول تا بيش از50%اندازه فعلي در حالت راست وسفت ...

دانلود کتاب نایاب مادرکافی جوفراست در مورد

دانلود کتاب نایاب مادرکافی جوفراست در مورد

مادر احسان از دستش کلافه شده است. احسان ۱۰ سال دارد و در کلاس چهارم ابتدایی تحصیل می‌کند. او گاهی اوقات رفتارهای بد و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهد. احسان وقتی عصبانی می‌شود همه چیز را به هم می‌ریزد؛ از کوسن‌های مبل که به اطراف پرتاب می‌شود بگیرید تا کاغذ ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره ناشناس به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید. یعنی زمانی که شما با دیگران تماس می گیرید شماره دلخواهی که شما در برنامه وارد کرده اید برای شخصی که ...

مستند جدید و جنجالی تن فروشی

مستند جدید و جنجالی تن فروشی

جنجالی ترین و جدید ترین فیلم تاریخ جنسی ایران مستند جدید تن فروشی این فیلم ۱۰۰ درصد مورد نیاز شماست خلاصه فیلم ما امروز در ابتدای مسیری هستیم که غرب از ۲۰۰ سال پیش در راه آزادی‌های جنسی طی کرده‌است. مستند انقلاب جنسی، آزادی‌های جنسی در ایران را نمایش می‌دهد و ...

دانلود فیلم آموزش ویدئویی نرم افزار حسابداری هلو

دانلود فیلم آموزش ویدئویی نرم افزار حسابداری هلو

کاملترین مجموعه فیلم و کتاب و پاورپوینت آموزش ویدئویی نرم افزار هلو در اینترنت زمان کل فیلم ها : 5 ساعت نوع فایل : ویدئویی کیفیت HD تعداد : 106 فایل ویدئویی قابل پخش در موبایل ، کامپیوتر یا دستگاه های پخش ویدئو به علاوه آموزش پاورپوینت هلو و کتاب آموزش هلو ...

آموزش کامل تله کینزی در دو روز

آموزش کامل تله کینزی در دو روز

فقط در 2 روز...! با سلام. در این کتاب آموزش کامل تله کینزی را بصورت خیلی ساده و روان در اختیار شما قرار دادیم که هرکسی حتی در مبتدی ترین سطح میتواند تله کینزی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرد. آموزش هایی که داده شده همراه با تصویر میباشند و باعث یاد گیری بهتر شما عزیزان ...

آزمون mmpi فرم بلند (کلید نمره گذاری + پرسشنامه + فرم

· کلید آزمون mmpi فرم بلند (کلید نمره گذاری + پرسشنامه + فرم خام پاسخنامه + پروفایل) کلید آزمون mmpi فرم بلند (کلید نمره گذاری + پرسشنامه + فرم خام پاسخنامه + پروفایل) کلید آزمون 566 سوالی MMPI تعداد سوالات: 566 تعداد صفحات: 44 شامل: کلید نمره گذاری + پرسشنامه + پاسخنامه + ...

ترجمه کامل متون حقوقی لاتکست - LAW TEXTS - بر اساس کتاب

ترجمه کامل متون حقوقی لاتکست - LAW TEXTS - بر اساس کتاب

ترجمه کامل متون حقوقی لاتکست - LAW TEXTS بر اساس کتاب گودرز افتخار جهرمی منبع مهم آزمون ارشد 456 صفحه در قالب فایل pdf این فایل فقط شامل ترجمه فارسی است فصل اول : نظام حقوقی انگلستان فصل دوم : چند ملیتی ها فصل سوم : مقررات و مسئولیت فرآورده در ایالات متحده و جامعه ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر

خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی نوین دکتر علی اکبر سیف بسیار کامل مناسب دانشجویان و متقاضیان کنکور ارشد و دکتری جزوه ای 134 صفحه ای دارای خلاصه ای از 21 فصل کتاب +پاورپوینت روانشناسی تربیتی ...

سوال عملی Excel با جواب

سوال عملی Excel با جواب

دانلود نمونه سوال عملی اکسل همراه با جواب تشریحی تعداد فایل فشرده : 2 نوع فایل : Zip ...

کسب درآمد در هر 3 دقیقه 5000 تومان

کسب درآمد در هر 3 دقیقه 5000 تومان

برای اینکه از همین امروز صاحب کسب و کار میلیونی شوید کافی است فقط چند دقیقه وقت بگذارید و توضیحات زیر را بخوانید. کسب درآمد میلیونی بدون نیاز به اینترنت شما توسط این پکیج می توانید در هر سه دقیقه ۵ هزار تومان درآمد کسب کنید. اگر شما فرد بیکاری هستید ؟ اگر ...

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست

این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند یک شغل کارمندی داشته باشند به سختی درس می خوانند و عده ای دیگر که نتوانند درس بخوانند نیز راه های دیگری را انتخاب می کنند. ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ نوع مشاغل ثروتمند شدن شما کدام است؟ چرا اکثر مردم از پیشرفت و بهبود ...

دانلود بسته آموزشی تقویت هوش جنین

دانلود بسته آموزشی تقویت هوش جنین

تقویت هوش جنین!!!!!!!!!!!! امروز برای شما همراهان همیشکی نسیم بوک کتابی در رابطه با اجرای تکنیکهای موفق دنیا در مورد تضمین سلامت روان،تقویت هوش جنین و زیبایی چهره آماده کرده ایم که در ادامه میتوانید دانلود کنید.... مطابق با آخرین یافته های دانشمندان بزرگ دنیااز جمله پروفسور ...

خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک دو جلد

خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک دو جلد

خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک دو جلد سرفصل ها ی مباحث این کتاب عبارت است از : – نظریه و پژوهش در رشد انسان. شامل مباحث : تاریخچه، نظریه و راهبر های پژوهشی مبانی رشد. شامل مباحث : مبانی زیستی و محیطی – رشد پیش از تولد و نوزاد – نوباوگی و نوپایی : دو سال اول ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه راهنما در هر بخش، با قیمتی کم در ...

دانلود کتاب جز از کل pdf

دانلود کتاب جز از کل pdf

معرفی اجمالی محصول کتاب جزء از کل اثر استيو تولتز رمان «جزء از کل» نوشته‌ی «استیو تولتز» را «پیمان خاکسار» به فارسی برگردانده است. جزء از کل اولین رمان استیو تولتز، نویسنده‌ی استرالیایی است که در سال 2008 به انتشار رسید و همان سال، نامزد دریافت ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه ...

دانلود کرک ArtCAM Pro 9.1

دانلود کرک ArtCAM Pro 9.1

کرک دائمی Artcam Pro 9.1 توضیحات محصول: کرک نسخه آرتکم 2007 یا همان Artcam Pro 9.1 به دشواری نسخه 2009 نمی باشد و کرک آن با دو فایل exe و dll انجام می شود که این دو فایل را می توانید از اینجا دانلود کنید. توجه داشته باشید که در این نسخه از آرتکم با تغییر نقطه صفر در جی کُد خطا از 1تا 5 میلی متر ایجاد ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است نسخه ی 100%تست شده با توجه به فیلترینگ تلگرام 15 اردیبهشت ...

خلاصه کتاب وسؤالات تستي کتاب تفسیر قرآن کریم -

خلاصه کتاب وسؤالات تستي کتاب تفسیر قرآن کریم -

مجموعه سؤالات تستي كتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) (ويراست دوم، نشر معارف) مشتمل بر 600 سؤال. 2 جزوه و خلاصه درس (تفسیر قرآن کریم(آیات برگزیده) فایل pdfکتاب حجم فایل:20kb گردآورنده این فایل وب سایت نسیم بوک ...

گیلان-رشت

20 پروژه از بازدید شما تشکر نموده و آماده پاسخ گویی به سوالات و پیشنهادات شما است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما